Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка) в м. Кропивницькому"(коригування))
Очікувана вартість
5 317 302,00 UAH
UA-2019-10-22-003624-b ● 84354c4360394554a2ad26cf4f20ba3c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького |
Код ЄДРПОУ: | 03365245 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Полякова Ірина Василівна 380522248593 irenpolyakova01@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році за результатом процедури відкритих торгів, проведених відповідно до Закону, на закупівлю робіт по об’єкту: ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка), в м. Кропивницькому (UA-2018-06-07-001912-a) укладено договір № 532 від 12.07.2018 року з Переможцем ТОВ «ПФ» на суму 19 254 720,00 грн. (Дев’ятнадцять мільйонів двісті п’ятдесят чотири тисячі сімсот двадцять грн. 00 коп.) з ПДВ, відповідно до якого виконувались роботи в межах бюджетних призначень.
Під час виконання робіт по зазначеному договору виникла потреба у проведенні додаткових будівельних робіт. Проведено коригування проектно-кошторисної документації, та отримано Експертний звіт №12-0564к-19 від 08.10.2019 р. виданого ДП «Укрдержекспертиза» у Кіровоградській області. В результаті коригування проекту збільшилась сума кошторису, вартість додаткових робіт становить 5 317 302,00 грн.
Додаткові роботи згідно з відкоригованим робочим проектом є технічно та економічно пов’язаними з роботами, які виконуються за попереднім договором підряду, оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта.
Виконання додаткових робіт доцільно доручити попередньому підряднику, з підстав недопущення несумісності та виникнення проблем технічного характеру на будівельному майданчику, що пов’язані як із виконанням монтажних робіт так і з експлуатацією та обслуговуванням цього об’єкту в цілому. Дані роботи неможливо виділити в окремий комплекс робіт у зв’язку з тим, що вони є технологічним продовженням раніше прийнятих проектних рішень. Додаткові будівельні роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, згідно якого генпідрядником виконані підготовчі роботи та основні обсяги робіт.
Тому, враховуючи належне виконання ТОВ «ПФ» своїх зобов’язань за договором та вищенаведене, керуючись п. 6 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умова: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, вважається за необхідне застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка), в м. Кропивницькому (коригування)).
Під час виконання робіт по зазначеному договору виникла потреба у проведенні додаткових будівельних робіт. Проведено коригування проектно-кошторисної документації, та отримано Експертний звіт №12-0564к-19 від 08.10.2019 р. виданого ДП «Укрдержекспертиза» у Кіровоградській області. В результаті коригування проекту збільшилась сума кошторису, вартість додаткових робіт становить 5 317 302,00 грн.
Додаткові роботи згідно з відкоригованим робочим проектом є технічно та економічно пов’язаними з роботами, які виконуються за попереднім договором підряду, оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта.
Виконання додаткових робіт доцільно доручити попередньому підряднику, з підстав недопущення несумісності та виникнення проблем технічного характеру на будівельному майданчику, що пов’язані як із виконанням монтажних робіт так і з експлуатацією та обслуговуванням цього об’єкту в цілому. Дані роботи неможливо виділити в окремий комплекс робіт у зв’язку з тим, що вони є технологічним продовженням раніше прийнятих проектних рішень. Додаткові будівельні роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, згідно якого генпідрядником виконані підготовчі роботи та основні обсяги робіт.
Тому, враховуючи належне виконання ТОВ «ПФ» своїх зобов’язань за договором та вищенаведене, керуючись п. 6 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умова: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, вважається за необхідне застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка), в м. Кропивницькому (коригування)).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 16:54 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка) в м. Кропивницькому"(коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату наданих Робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
22 жовтня 2019 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 16:46 |
Протокол 306 намір укласти договір.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПФ" #24152128 |
Переможець |
5 315 760,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:10
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 10:02
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:13
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 13:21
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 13:56
|
Договір 949.pdf | укладений |
15 листопада 2019 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв’язку із неможливістю освоєння бюджетного фінансування та настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 949 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2020 рік складає 1 398 606 грн. 00 коп. (Один мільйон триста дев’яносто вісім тисяч шістсот шість грн. 00 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 949 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв’язку із настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт. Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2020 рік складає 0 грн. 00 коп. (Нуль грн. 00 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 949 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2021 рік складає 1 398 606 грн. 00 коп. (Один мільйон триста дев'яносто вісім тисяч шістсот шість гривень 00 копійок) з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 949 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до абзацу 1 пункту 2.1, а саме: Загальна вартість робіт за Договором становить 4 797 882,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 949 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |