Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04358508 |
Місцезнаходження: | 08160, Україна , Київська обл., Фастівський р-н, село Гатне, вул.Київська, будинок 138 |
Контактна особа: |
Биховченко Іван 0666887436 mashagurinenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2024 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 12:29 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 12:29 |
Очікувана вартість: | 42 142 298,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210 711,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 210 711,49 грн. (двісті десять тисяч сімсот одинадцять гривень 49 коп.). (зазначити розмір у ГРН)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: а) банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF) із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта АБО б) електронна банківська гарантія із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 210711.49 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія (рекомендований вид забезпечення згідно Посібника із закупівель за ПВУ). Розмір забезпечення має складати _0,5__% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 0,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA868201720355129023098021587 в ДКСУ, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2024 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2024 12:23 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН 1.docx | |
17 грудня 2024 12:23 |
Зміни 1 ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx | |
03 грудня 2024 10:34 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx | |
03 грудня 2024 10:32 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx | |
03 грудня 2024 10:32 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx | |
03 грудня 2024 10:32 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx |
17 грудня 2024 12:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 грудня 2024 12:23 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН 1.docx
|
||||||
17 грудня 2024 12:23 |
Зміни 1 ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx
|
||||||
03 грудня 2024 10:34 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx
|
||||||
03 грудня 2024 10:32 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx
|
||||||
03 грудня 2024 10:32 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx
|
||||||
03 грудня 2024 10:32 |
ТД Цетнр безпеки віта поштова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000032 ● 7408dfc28cae406db65e4fc1101612c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2024-12-03-003896-a 03.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 17:44:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Будівництво центру безпеки Гатненської сільської ради на вул. Берегова в с.Віта-Поштова Фастівського району Київської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-03-003896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації про надання останнім документів, що «підтверджують повноваження посадової особи учасника підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи», враховуючи абзац 16 підпункту 10.8 пункту 10 Статуту ТОВ «УЮТСПЕЦБУД».
4. Надати пояснення та відповідні документи стосовно не укладання договору про закупівлю в встановлений строк у відповідності до вимог абзацу 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 10:23:55
Відповідь на запит моніторингу
Відповідь на запит моніторингу
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 17:52:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Будівництво центру безпеки Гатненської сільської ради на вул. Берегова в с.Віта-Поштова Фастівського району Київської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-03-003896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати проєктно-кошторисну документацію, розробником якої є ТОВ «Неопроджект» та експертний звіт на які є посилання у вашій відповіді від 03.02.2025 на запит Держаудитслужби.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
3. Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей у розмірі забезпечення виконання договору визначеному пунктом 7 розділу VI тендерної документації та підпунктом 15-1.2 пункту 15-1 Договору про закупівлю робіт від 24.01.2025 № 7.
4. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» дотримані вимоги пункту 7 розділу VI тендерної документації в частині надання банківської гарантії забезпечення виконання договору від 24.01.2025 № 44686 із врахуванням законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
5. Надати пояснення щодо підстав невідповідності календарного плану виконання робіт (додаток 2 до Договору) та календарного плану фінансування робіт (додаток 3 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт, визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 18:30:50
Відповідь на запит моніторингу 2
Відповідь на запит моніторингу 2
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 17:52:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Будівництво центру безпеки Гатненської сільської ради на вул. Берегова в с.Віта-Поштова Фастівського району Київської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-03-003896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати проєктно-кошторисну документацію, розробником якої є ТОВ «Неопроджект» та експертний звіт на які є посилання у вашій відповіді від 03.02.2025 на запит Держаудитслужби.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
3. Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей у розмірі забезпечення виконання договору визначеному пунктом 7 розділу VI тендерної документації та підпунктом 15-1.2 пункту 15-1 Договору про закупівлю робіт від 24.01.2025 № 7.
4. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» дотримані вимоги пункту 7 розділу VI тендерної документації в частині надання банківської гарантії забезпечення виконання договору від 24.01.2025 № 44686 із врахуванням законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
5. Надати пояснення щодо підстав невідповідності календарного плану виконання робіт (додаток 2 до Договору) та календарного плану фінансування робіт (додаток 3 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт, визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 18:33:51
Відповідь на запит моніторингу 3
Відповідь на запит моніторингу 3
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 17:46:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Будівництво центру безпеки Гатненської сільської ради на вул. Берегова в с.Віта-Поштова Фастівського району Київської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-03-003896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (Дизель генератор 25 кВт 380В, Насос WILLO First SPU 4.03-21-B/X14-50-1-230; Q=2,84куб.м/год; Н=94м; з електродвигуном N=1,5кВт; n=2900об/хв;220В, Насос системи опалення, G=6м3/год; H=5.0м; N=120Вт; I=1,0A; U=230В Yonos MAXO32/7, Насос циркуляційний задвоєний з електричним регулюванням Wilo Yonos MAXO-D 32/0,5-7; Q=18м3/год; H=6м; N=0, 12кВт; 230В, Насос дренажний DAB NOVA 180 M-A; Q=1, 0 куб.м/год; Н=4,2м; N=0,2кВт; 230В, Потужний фекальний насос для каналізації Optima WQD 8-12 N=0,90 кВт /200 V /, Пожежний насос з сухим ротором блочний WILLO BL40/130-3/2; Q=18куб.м/год; Н=20м; PN16; N=3кВт; n=2900об/хв; 400В; IP55), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-07 17:53:00
Відповідь на запит моніторингу 4
Відповідь на запит моніторингу 4
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-06 16:27:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Будівництво центру безпеки Гатненської сільської ради на вул. Берегова в с.Віта-Поштова Фастівського району Київської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-03-003896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно таблиці відомості об`ємів Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» Замовником передбачені обладнання, будівельні матеріали тощо, зокрема:
- Насос відцентровий. Подача до 10 м3/год (рядок 2051 – 1 шт.)
- Солерозчинник діаметром до 1000мм, висотою до 1865мм (рядок 688 1 шт. та рядок 1443 - 1 шт. ).
Відповідно до тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» в підсумковій відомості ресурсів вищезазначені будівельні матеріали відсутні (файл «6_ДЦ_ПВР.rtf» у архівованому файлі «кошторис с.Віта-Поштова.zip»).
Проте, підсумкова відомість ресурсів надана учасником ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» містить найменування матеріалу у рядку 86 «Бензин розчинник» у кількості 0,3308095т., який не передбачений технічним завданням.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-10 18:00:58
Відповідь на запит моніторингу 5
Відповідь на запит моніторингу 5
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунено порушення шляхом оприлюднення всієї інформації, яка зазначена у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
2025-02-24 19:12:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕКСАНДР І Я" |
41 864 854,98
UAH з ПДВ
|
40 677 685,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
42 116 560,85
UAH з ПДВ
|
41 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД БІЗНЕС" |
41 099 108,00
UAH з ПДВ
|
41 099 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕКСАНДР І Я" #39713947 |
Відхилено |
40 677 685,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2024 16:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Переможець |
41 090 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 10:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2025 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2025 19:34
|
Fw_ КЕП ДЛЯ ПІДГРУЗУ_ ТОВ УСБ, 205 450,00 грн, UA-2024-12-03-003896-a.zip | зміни до договору |
24 лютого 2025 19:33
|
договір Віта-Поштова.rar | зміни до договору |
24 лютого 2025 19:33
|
6_ДЦ_ПВР Центр Безпеки.xls | зміни до договору |
24 лютого 2025 19:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2025 19:15
|
6_ДЦ_ПВР Центр Безпеки.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2025 19:14
|
ду до дог 7 цб.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2025 19:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2025 17:50
|
Дог 7!!!!!!!!.pdf | укладений |
29 січня 2025 17:50
|
Гарантія ЦБ.pdf | укладений |
29 січня 2025 17:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін за результатами проведення монітрингу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін зумовлене проведенням моніторингу процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |