Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(залишки робіт) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
1 495 722 380,16 UAH
UA-2024-05-10-009656-a 841ae1a9e562478e98a9dc2ee4bce40b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Ганна Павлівна

380956832837 prochytanska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Ганна Павлівна
380956832837
prochytanska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
(залишки робіт) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2024  —  30 червня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

10 травня 2024 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 15:44
Обгрунтування - 3ПС-У ЗР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-21-000039 ● cbf0f8edb39f41c3b99f0d1ebebdadb0
  • Статус: завершено ● Дата: 15 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2024 12:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.06.2024 № 126

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-05-10-009656-a 10.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-26 17:37:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «(залишки робіт) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-10-009656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» умов пункту 13.1 розділу 13 Договору від 07.05.2024 № ЗПС-У/ЗР в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформації щодо неоприлюднення договірної ціни (додаток 1 до Договору від 07.05.2024 № ЗПС-У/ЗР).
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи, зокрема, надати Перелік (витяг з Переліку) об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту із зазначенням їх місця розташування, який затверджується спільним наказом Міненерго та Мінінфраструктури, в якому міститься інформація про об’єкт цієї закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь (разом з документами) на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-01 16:38:52

Відповідь на запит

1. Бюджетне призначення відповідно до Постанови КМУ від 19 червня 2023 р. № 617 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» (зі змінами) було наявне у повному обсязі (додається без додатку ДСК).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до проектної документації, затвердженої Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 18.03.2024 №242ДСК, експертний звіт від 12.03.2024 №0021-4299-24/УЕГ/А (файли додаються з урахуванням інформації ДСК), згідно чинного законодавства з використанням укрупнених показників вартості робіт відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» (Настанова).
Проєктно-кошторисна документація, технічне завдання та інші документи, що містять інформацію про місцезнаходження, технічні характеристики та особливості предмета закупівлі є інформацією з грифом «Для службового користування» тобто не підлягають розголошенню. Відповідно, інформація відноситься до вразливої, критичної інформації, оприлюднення якої може завдати шкоди або ж суперечить нормам законодавства, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» і Законом України «Про національну безпеку України». Дані документи (копії) можуть бути надані згідно письмового запиту Держаудитслужби у відповідності до чинного законодавства по роботі з документами з грифом «Для службового користування».

2. Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Дана закупівля здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів або переговорної процедури закупівель, а саме на підставі підпункту 13 пункту 13 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, та з урахуванням листа Головного управління контррозвідувального забезпечення об’єктів критичної інфраструктури та протидії фінансуванню тероризму Департаменту захисту національної державності Служби безпеки України від 05.05.2023 №5/7/2-12477ДСК щодо нерозповсюдження інформації, зокрема шляхом оприлюднення на офіційних веб-сайтах Служб відновлення та розвитку інфраструктури в областях, відомостей про об’єкти критичної інфраструктури та інших загальнодоступних джерелах інформації, Замовником не оприлюднювалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим, не порушувались вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

3. Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» надано забезпечення виконання договору про закупівлю (банківську гарантію від 17.05.2024 №G1256/24) відповідно до умов пункту 13.1 розділу 13 Договору від 07.05.2024 № ЗПС-У/ЗР (скан-копія додається).

4. Відповідно до листа Головного управління контррозвідувального забезпечення об’єктів критичної інфраструктури та протидії фінансуванню тероризму Департаменту захисту національної державності Служби безпеки України від 05.05.2023 №5/7/2-12477ДСК щодо нерозповсюдження інформації, зокрема шляхом оприлюднення на офіційних веб-сайтах Служб відновлення та розвитку інфраструктури в областях, відомостей про об’єкти критичної інфраструктури та інших загальнодоступних джерелах інформації, Замовником не оприлюднювався додаток 1 до Договору від 07.05.2024 № ЗПС-У/ЗР. Даний додаток містить великий об’єм інформації щодо місцезнаходження, технічних параметрів та особливостей захисту об’єкту критичної інфраструктури, оприлюднення якої може нести загрозу національній та громадській безпеці і порядку, а також безпеці об’єктів енергетичної інфраструктури та об’єктів електроенергетики, з огляду на вищезазначене додаток не був оприлюднений.

5. У Замовника постала необхідність у закупівлі залишків робіт з реконструкції об’єкта із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками для забезпечення безперебійної, безперервної стійкої та надійної роботи об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за будь-яких умов.
Приналежність цього об’єкта до об’єкта критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури підтверджується витягом з переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту, погодженим Міненерго, що є інформацією з грифом «для службового користування» і не підлягає розміщенню на загальнодоступних ресурсах.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства енергетики України від 21.03.2023 №19/ДСК/7-ДСК, інформація, що міститься в технічних та інших вимогах до закупівлі, зокрема назва об’єкту, його місцезнаходження, завдання на проектування та технічне завдання, є інформацією з грифом «Для службового користування» тобто не підлягає розголошенню. Відповідно, інформація відноситься до вразливої, критичної інформації, оприлюднення якої може завдати шкоди або ж суперечить нормам законодавства, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» і Законом України «Про національну безпеку України».
Розміщення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, який є загальнодоступним ресурсом, по-перше, буде нести загрозу національній та громадській безпеці і порядку, а також безпеці об’єктів енергетичної інфраструктури та об’єктів електроенергетики, а, по-друге, є порушенням чинного законодавства по роботі з документами, що містять інформацію з грифом «для службового користування», що унеможливлює проведення відкритих торгів, так як Замовник не може оприлюднити основні дані та документи, необхідні для проведення закупівлі.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення виконання Постанови КМУ від 27.12.2022 №1482 «Про реалізацію експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури в умовах воєнного стану» (додається) замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 13 пункту 13 Особливостей, так як здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної, і укладення договору без застосування відкритих торгів
Копія Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства енергетики України від 21.03.2023 №19/ДСК/7-ДСК «Про затвердження переліку об’єктів критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту» буде надано шляхом направлення копій документа у відповідності із чинним законодавством по роботі з документами з грифом «Для службового користування» (Вих. №352ДСК від 01.07.2024).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ»
#33658865
Переможець 1 495 722 380,16
UAH з ПДВ
10 травня 2024 15:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2024 14:39
3ПС-У ЗР РДС 07 05 24 закритий.PDF укладений
10 травня 2024 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою при оприлюдненні інформації про укладений договір було допущено технічну помилку, а саме: У описі окремої частини або частин предмета закупівлі невірно зазначено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - "07 травня 2024 — 30 червня 2024" замість "07 травня 2024 — 30 червня 2025". З метою приведення у відповідність даних згідно договору, вважати вірним строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: "07 травня 2024 — 30 червня 2025".
Номер договору про закупівлю: 3ПС-У/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML