Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (Фарба гумова)
Очікувана вартість
2 113,73 UAH
UA-2024-04-09-008249-a ● 83fb51e524f6493493e69e2558986d19
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Славутич, Вишгородський район, вулиця Збройних Сил України, будинок 7/1 |
Контактна особа: |
Настека Світлана Миколаївна 0459344290 nasteka@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 13:53 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 13:53 |
Очікувана вартість: | 2 113,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (Фарба гумова)
Фарба гумова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9.6 кілограм
Фарба гумова Farbex Rubber Paint 1,2 кг (графіт) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки, протягом 20 робочих днів. Закупівля продукції здійснюється за кошти державного бюджету України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 2_Тех_вимоги.doc | |
11 квітня 2024 16:31 |
Перелік змін №1.doc | |
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_ТД_Фарба.doc | |
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 5_Специфікація.doc | |
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 4_ГЛ.doc | |
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 3_Проєкт договору Фарба гумова.doc | |
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 2_Тех_вимоги.doc | |
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 1_Перелік документів.doc | |
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 4_ГЛ.doc | |
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 5_Специфікація.doc | |
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 1_Перелік документів.doc | |
09 квітня 2024 14:41 |
ТД_Фарба гумова.doc | |
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 3_Проєкт договору Фарба гумова.doc | |
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 2_Тех_вимоги.doc | |
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 2_Тех_вимоги.doc |
11 квітня 2024 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 2_Тех_вимоги.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
Перелік змін №1.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_ТД_Фарба.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 5_Специфікація.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 4_ГЛ.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 3_Проєкт договору Фарба гумова.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 2_Тех_вимоги.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:31 |
ЗМ 1_Додаток 1_Перелік документів.doc
|
|||
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 4_ГЛ.doc
|
|||
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 5_Специфікація.doc
|
|||
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 1_Перелік документів.doc
|
|||
09 квітня 2024 14:41 |
ТД_Фарба гумова.doc
|
|||
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 3_Проєкт договору Фарба гумова.doc
|
|||
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 2_Тех_вимоги.doc
|
|||
09 квітня 2024 14:41 |
Додаток 2_Тех_вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 11 квітня 2024 09:04
Дата відповіді: 12 квітня 2024 13:23
У п.5.10 зазначено, що Товар вважається прийнятим Покупцем з дати (моменту) затвердження в порядку, встановленому відповідно до пункту 5.6. цього Договору, актів приймання товарів за кількістю та якістю.
Безпосередньо документом, що засвідчує прийняття та передачу товару є видаткова накладна. Моментом прийняття товару Покупцем є дата підписання видаткової накладної, що підписуються у день прийняття товару. Просимо внести наступні зміни до п.5.10 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
5.10 Товар вважається прийнятим Покупцем з дати (моменту) підписання видаткової накладної та акту прийняття передачі, встановленому відповідно до пункту 5.6. цього Договору, за кількістю та якістю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проєкт договору до закупівлі містить умови щодо прийняття товару відповідно до встановленого на підприємстві порядку, який в свою чергу містить відповідні умови чинних нормативних документів. В зв'язку з чим запропоновані зміни до проєкту договору вноситись не будуть.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 11 квітня 2024 09:05
Дата відповіді: 12 квітня 2024 13:23
У п.7.3 зазначено, що Покупець зобов'язаний письмово повідомити Постачальника про порушення умов цього договору щодо кількості, асортименту, якості, комплектності, тари та (або) упаковки товару та про прийняте ним рішення по п. 7.2.7-7.2.16 цього Договору в 10 денний строк з моменту виявлення порушення умов Договору.
Усі ризики втрати чи пошкодження товару, а також і право власності на товар переходять до Покупця в момент підписання видаткової накладної або акту прийому передачі. Замовник не може висувати претензії щодо кількості товару після його належного приймання, адже в момент поставки товару підписуються видаткова накладна, що підтверджує факт передачі товару у належній кількості. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у п.7.3 договору та викласти у наступній редакції:
7.3 Покупець зобов'язаний письмово повідомити Постачальника про порушення умов цього договору щодо кількості – в момент прийому-передачі товару, щодо асортименту, якості, комплектності, тари та (або) упаковки товару та про прийняте ним рішення по п. 7.2.7-7.2.16 цього Договору в 10 денний строк з моменту виявлення порушення умов Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приймання товару здійснюється відповідно до умов договору, за результатом Покупцем складаються акти приймання товару по кількості та якості, які містять інформацію щодо належного/неналежного виконання Постачальником умов поставки. В разі неналежного виконання Постачальником умов договору Покупець відповідно до п.7.3 повідомляє щодо такого. В зв'язку з чим, запропоновані зміни до проєкту договору внесені не будуть.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 11 квітня 2024 09:08
Дата відповіді: 12 квітня 2024 13:24
Прошу зазначити можливість під час укладання договору з Переможцем внесення у проєкт договору змін, що не змінюють істотних умов договору. До прикладу, у п.9.2 зазначено, що 9.2. Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором через вплив на неї обставин непереборної сили, зобов’язана повідомити про це іншу Сторону протягом трьох днів з дати їх настання або з дня, коли вона дізналася або повинна була дізнатися про настання. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки договір містить умови щодо можливої затримки у повідомленні про настання обставин непереборної сили в разі, коли такі обставини перешкоджають своєчасному повідомленню (п.9.3), тому запропоновані зміни до проєкту договору внесені не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 630,08
UAH з ПДВ
|
1 329,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
1 330,56
UAH з ПДВ
|
1 330,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2770500032 |
Відхилено |
1 329,60
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 12:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 13:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
1 330,56
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 10:46
|
Договір.pdf | укладений |
10 травня 2024 10:46
|