Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний за кодом ДК 021:2015:33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (СPV) (НК 024:2019:37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
29 100 000,00 UAH
UA-2020-12-28-006457-c 83e9531184ca48de8eaa7c7b406534b4
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Миронівна Ткачова

+380352235094 volchek.o.t@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Вебсайт: http://uozter.gov.ua
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Контактна особа: Олександра Миронівна Ткачова
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Ця закупівля створена після 19.04.2020 тому проводиться відповідно до чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" Детальніше Публічна закупівля Закупівля без використання електронної системи з позначкою COVID-19 Опублікована на ЦБД з ЕЦП/КЕП за кодом ДК 021:2015:33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (CPV)(НК 024:2019:37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) Кількість: 6 комплектів. Інформація про технічні і якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний (згідно вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 22 грудня 2020 року № 2964) Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України від 17.03.2020 р. № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)(із змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 р. №224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (із змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 р. №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» (із змінами), № 1251 від 16 грудня 2020 року “Про виділення коштів для забезпечення опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики”, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 22 грудня 2020 року № 2964 „Про затвердження медико-технічних вимог до систем рентгенівських діагностичних стаціонарних загального призначення (цифрових) та апаратів ультразвукової діагностики, які є предметом закупівлі за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах медичним обладнанням, а саме системами рентгенівськими діагностичними стаціонарними загального призначення (цифровими) та апаратами ультразвукової діагностики за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками”. КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ - КОВАЛЬ ТАРАС БОРИСОВИЧ , УКРАЇНА, 04114, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ АВТОЗАВОДСЬКА, БУДИНОК 97/5, КВАРТИРА 6 , ЧАСТКА - 100%, ТИП ВОЛОДІННЯ - ПРЯМЕ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, М. Тернопіль, вул. Клінічна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
1 штуки
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Степана Бандери, буд 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
1 штуки
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47004, Україна, Тернопільська область, м.Кременець, вул. Горбача, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
1 штуки
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, м.Чортків, вул. Дмитра Пігута, буд.31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
1 штуки
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Шпитальна, буд 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
1 штуки
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Р. Купчинського буд 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

28 грудня 2020 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 29 100 000,00
UAH
28 грудня 2020 12:40

Документи

28 грудня 2020 12:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 16:02
ДУ №03.PDF зміни до договору
03 листопада 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 15:39
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
02 серпня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 15:48
Додаткова угода (1).PDF зміни до договору
29 березня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:43
Договір 92 Рентген.PDF укладений
28 грудня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції:«3.1. Строк поставки Товару: протягом 121 календарного дня з дати отримання Постачальником попередньої оплати згідно з п.2.2. цього Договору. Поставка Товару здійснюється виключно за умови наявності у кінцевого користувача ліцензії виданої ДІЯРУ на використання (придбання, зберігання, експлуатація) Товару». Пункт 8.5 Договору викласти в наступній редакції: «8.5.Договір набуває чинності з дня його підписання і діє: в частині розрахунків до 31.12.2020 року, в частині поставки Товару до 30.04.2021 року, в частині інших зобовязань до 31.07.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 92\398
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.В преамбулі та в тексті Договору, а також в додатках до нього найменування Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації замінити на: Департамент охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації, в усіх відмінках. 2.Пункт 8.5. Договору викласти в наступній редакції: «8.5. Договір набуває чинності з дня його підписання і діє: в частині розрахунків до 31.12.2020 року, в частині поставки Товару до 30.04.2021 року, в частині інших зобов’язань до 31.10.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 92\398
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: пункт 8.5. Договору викласти в наступній редакції: «8.5. Договір набуває чинності з дня його підписання і діє: в частині розрахунків до 31.12.2020 року, в частині поставки Товару до 30.04.2021 року, в частині інших зобов’язань до 30.11.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 92\398
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 29 100 000,00
UAH