Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня "Правобережна" |
Код ЄДРПОУ: | 01204294 |
Місцезнаходження: | 39625, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова,7 |
Контактна особа: |
Альона Стулинець +380536700954 2hospst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2022 13:45 |
Очікувана вартість: | 932 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 14:44 |
ДОДАТОК 4 Договор.docx | |
25 січня 2022 14:44 |
Внесені зміни.docx | |
18 січня 2022 17:02 |
ТЕНДЕРНА ДОК.doc | |
18 січня 2022 17:02 |
ДОД 2 Саття 17.doc | |
18 січня 2022 17:02 |
Додаток 5 Форма тендерної пропозиції.doc | |
18 січня 2022 17:02 |
ДОД 1 Класифікація.docx | |
18 січня 2022 17:02 |
Додаток 3.doc |
25 січня 2022 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 січня 2022 14:44 |
ДОДАТОК 4 Договор.docx
|
||||||
25 січня 2022 14:44 |
Внесені зміни.docx
|
||||||
18 січня 2022 17:02 |
ТЕНДЕРНА ДОК.doc
|
||||||
18 січня 2022 17:02 |
ДОД 2 Саття 17.doc
|
||||||
18 січня 2022 17:02 |
Додаток 5 Форма тендерної пропозиції.doc
|
||||||
18 січня 2022 17:02 |
ДОД 1 Класифікація.docx
|
||||||
18 січня 2022 17:02 |
Додаток 3.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-07-000010 ● 38c925d2d0e949bead2ed9e30c7c7aeb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2022 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2022 №66-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.10.2022 №66-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2022-01-18-009749-a 18.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 15:37:02
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція Наркотичні та психотропні лікарські засоби (МНН: Кетамін (Ketamine) , Сибазон (Diazepam) , Фентаніл (Fentanyl) , Морфіну гідрохлорид (Morphin)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-009749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином буде здійснюватись поставка товару, так як Замовником зазначено у пункті 3.3. проєкту договору та договорі від 18.02.2022 №85/22-Т, що «загальні терміни поставки: з моменту підписання договору і до 31 грудня 2021 року»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 13:55:55
Відповідь на запит по закупівлі UA-2022-01-18-009749-a
У відповідь на Ваш запит по закупівлі UA-2022-01-18-009749-a повідомляємо наступне:
Поставка товару за даною закупівлею здійснюється у строки, встановлені у оголошенні про проведення процедури закупівлі, у розділі «інформація про предмет закупівлі», а саме – до 31.12.2022.
Внаслідок ненавмисної механічної помилки під час складання додатку 4 до тендерної документації, а саме проекту договору про закупівлю, було невірно вказано строк поставки до 31 грудня минулого року.
Враховуючи вищевикладене, 25.01.2022 Замовником було опубліковано зміни до додатку 4 до тендерної документації, а саме зазначено термін дії договору до 31.12.2022.
Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства.
Згідно підпунктом 3 п. 3 «Положення про Державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів.
Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим в разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів).
Враховуючи вищенаведене просимо врахувати той факт, що здійснення державного фінансового контролю, спрямоване на оцінку ефективного, результативного використання та збереження фінансових ресурсів, досягнення економії бюджетних коштів. Допущену технічну помилку неможливо віднести до порушень, що вплинули на конкурентоздатність учасників процедури закупівлі.
До того ж, учасниками публічної закупівлі відповідність тендерної документації вимогам Закону не оскаржується. Договір знаходиться на стадії виконання відповідно до його умов.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-18-009749-a повідомляю: Уповноваженою особою взято до відома результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-18-009749-aз метою недопущення в подальшому порушення пунктів 14,18,19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Підприємство звернулось до ТОВ «Белітрейд» із листом про внесення змін до укладеного договору про закупівлю, зокрема внесення змін до пункту 3.3. Договору в частині термінів поставки товару. Додаток: - копія протоколу уповноваженої особи від 28.10.2022; - копія листа до ТОВ «Белітрейд» про усунення порушень № 283/01-17 від 25.10.2022; - копія додаткової угоди до договору №85/22-2 від 18.02.2022;
2022-10-28 15:13:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛІТРЕЙД" |
806 200,00
UAH з ПДВ
|
806 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМСТОР-УКРАЇНА" |
931 993,54
UAH з ПДВ
|
931 993,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛІТРЕЙД" #43268872 |
Переможець |
806 200,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 19:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 14:36
|
ДУ 5 БЕЛІТРЕЙД.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2023 10:10
|
ДУ 4 Белітрейд.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2023 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:35
|
Додаткова угода ТОВ БЕЛІТРЕЙД.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 15:07
|
Додаткова угода Белітрейд.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 09:41
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 17:54
|
85-22-Т.pdf | укладений |
18 лютого 2022 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пп.3 п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі",покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 85/22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-18-009749-a КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу (внести зміни у пункті 3.3 Договору, в частині загальних термінів поставки товару). |
Номер договору про закупівлю: | 85/22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 85/22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 85/22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 85/22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |