Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фонтану на території парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі м. Кривого Рогу (45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
12 150 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003562-b 8327bd86ad214de9953f5f22169b5c1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Бонько

+380564921060 parkbhmelnitskogo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38658739
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, просп. Металургів, буд. 36 А, кім. 415
Контактна особа: Світлана Бонько
+380564921060
parkbhmelnitskogo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:43
Очікувана вартість: 12 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фонтану на території парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі м. Кривого Рогу (45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького в Металургійному районі м. Кривого Рогу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право передбачити попередню оплату на виконання робіт в розмірі до 30% вартості договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Підписання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 21:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 21:00
Лист ЗдТД.docx
24 березня 2020 21:00
Додаток 2 Нова редакція.doc
16 березня 2020 17:11
додаток 1.docx
16 березня 2020 17:11
Додаток 2.doc
16 березня 2020 17:11
ТД (2).doc
24 березня 2020 21:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 21:00
Лист ЗдТД.docx
24 березня 2020 21:00
Додаток 2 Нова редакція.doc
16 березня 2020 17:11
додаток 1.docx
16 березня 2020 17:11
Додаток 2.doc
16 березня 2020 17:11
ТД (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІНСТАЛ 12 110 778,00
UAH з ПДВ
12 110 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САНТЛЕНД 12 149 111,64
UAH з ПДВ
12 149 111,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 16:18
довідка з МВС
07 квітня 2020 16:18
податкова
31 березня 2020 01:30
Протокол.rar
31 березня 2020 01:30
досвід.pdf
29 березня 2020 19:06
вимоги статті 17.rar
29 березня 2020 19:06
субпідрядник.jpg
29 березня 2020 19:06
Статут.rar
29 березня 2020 19:06
Протокол.rar
29 березня 2020 19:06
про учасника.jpg
29 березня 2020 19:06
про санкції.jpg
29 березня 2020 19:06
посилання на статут.jpg
29 березня 2020 19:06
наявність працівників.jpg
29 березня 2020 19:06
Ліцензія.rar
29 березня 2020 19:06
кошторис.pdf
29 березня 2020 19:06
екологія.jpg
29 березня 2020 19:06
досвід.pdf
29 березня 2020 19:06
договір.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 09:22
статут.pdf
31 березня 2020 09:22
про дотримання ТЗ.pdf
31 березня 2020 09:22
договір.pdf
31 березня 2020 09:22
довідки.pdf
31 березня 2020 09:22
вимоги статті 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІНСТАЛ

ТОВ САНТЛЕНД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІНСТАЛ
#33416580
Переможець 12 110 778,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІНСТАЛ
#33416580
12 110 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:55
3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:55
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 15:55
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 14:39
29.04.2020.FR12.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 16:22
договор.pdf укладений
22 квітня 2020 16:22
додатки.pdf укладений
22 квітня 2020 16:22
додатки1.pdf укладений
22 квітня 2020 16:22
додатки2.pdf укладений
22 квітня 2020 16:22
додатки 3.pdf укладений
22 квітня 2020 16:21
додатки4.pdf укладений
22 квітня 2020 16:21
додатки 5.pdf укладений
22 квітня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в наступній редакції п 4.3 Договору № 45 від 22.04.2020: «4.3. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник має право у за рахунок бюджетних коштів передбачити попередню оплату на виконання робіт в розмірі до 30% вартості Договору на відповідний бюджетний рік в сумі 3 633 233,40 грн (три мільйони шістсот тридцять три тисячі двісті тридцять три грн 40 коп), у т.ч. ПДВ 605 538,90 грн (шістсот п’ять тисяч п’ятсот тридцять вісім грн 90 коп). Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Виконавцю робіт на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 7 робочих днів з дати виставлення рахунку. Відповідно до пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764, Виконавець зобов'язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.». Для попередньої оплати в розмірі 30% в органах ДКСУ в м. Київ відкрито розрахунковий рахунок. 2. Викласти у новій редакції п. 4.9 Договору № 45 від 22.04.2020. «4.9 Остаточні розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи, згідно з рахунком (рахунками), шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця згідно з актом (актами) виконаних робіт, підписаних Сторонами.Платежі за цим договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжними дорученнями протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту (актів) виконаних робіт.»
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.2. розділу 3 договору зменшення договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились розірвати договір №45 від 22.04.2020 року, згідно п.11.4 договору - за взаємною згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Згідно п.3.2 розділу 3 Договору «Ціна цього договору може бути зменшено за взаємною згодою сторін залежно від реального фінансування видатків» сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 12 110 778 грн. 00 коп.(Дванадцять мільйонів сто десять тисяч сімсот сімдесят вісім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 2018463 грн. 00 коп.(два мільйони вісімнадцять тисяч чотириста шістдесят три грн. 00 коп.).