Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонського району, Херсонської області
Очікувана вартість
68 969 957,00 UAH
UA-2025-03-24-008894-a ● 8314dca536f54b9295bbb95abf13a72c
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Король Олександр Леонідович +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:34 |
Очікувана вартість: | 68 969 957,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 689 699,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 344849.79 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонського району, Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсонський район, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні зобов’язання за Договором виникають за відповідним бюджетним призначенням. Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем та підписаних уповноваженими представниками сторін | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 13:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 13:33 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
01 квітня 2025 13:33 |
додаток 3 проект договору.doc | |
01 квітня 2025 13:33 |
ТД екслуатація.doc | |
01 квітня 2025 13:33 |
Додаток 1 до ТД .docx | |
01 квітня 2025 13:33 |
додаток 3 проект договору.doc | |
01 квітня 2025 13:33 |
Перелік змін.docx | |
24 березня 2025 14:37 |
Дефектний акт.pdf | |
24 березня 2025 14:37 |
Додаток 2 до тендерної документації .docx |
01 квітня 2025 13:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2025 13:33 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
01 квітня 2025 13:33 |
додаток 3 проект договору.doc
|
|||
01 квітня 2025 13:33 |
ТД екслуатація.doc
|
|||
01 квітня 2025 13:33 |
Додаток 1 до ТД .docx
|
|||
01 квітня 2025 13:33 |
додаток 3 проект договору.doc
|
|||
01 квітня 2025 13:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
24 березня 2025 14:37 |
Дефектний акт.pdf
|
|||
24 березня 2025 14:37 |
Додаток 2 до тендерної документації .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обладнання з ліквідації вибоїн струменевим/пневмоструменевим способом
Дата подання: 28 березня 2025 18:41
Дата відповіді: 31 березня 2025 14:27
Відповідно до дадатку 1 до тендерної документації: "Послуги повинні надаватися відповідно до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг», що підтверджується у складі пропозиції, атестатом відповідності обладнання з ліквідації вибоїн струменевим/пневмоструменевим способом." Як відомо, атестація обладнання з ліквідації вибоїн струменевим/пневмоструменевим способом - це необов"язкова вимога згідно з чинним законодавством України. Ви прописали дискримінаційну умову. Такої ж позициї дотримується АМКУ. Просимо Вас видалити цю дискримінаційну умову та привести у відповідність умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
Вказана вимога є важливою оскільки: атестацію виробництва здійснюють з метою оцінки технічних можливостей струменевих/пневмоструменевих машин забезпечити стабільну роботу при ліквідації вибоїн у відповідності до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг» (далі – ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016). Під час атестації у присутності атестаційної комісії необхідно виконати ліквідацію вибоїн у відповідності до вимог ДСТУ-Н Б В.3.2-5. Комісія перевіряє технологічний процес ліквідації вибоїн. Успішне проходження атестації засвідчується атестатом відповідності.
Таким чином наявністю атестату відповідності учасник закупівлі гарантує можливість використовуваних ним струменевих/пневмоструменевих машин забезпечити стабільну та якісну роботу при ліквідації вибоїн у відповідності до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016. Вказане для замовника є критерієм забезпечення якості, стабільності та строків виконання робіт (надання послуг).
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника закупівлі, адже учасник не позбавлений можливості самостійно отримати послуги атестації або встановити господарські відносити (наприклад, укласти договір оренди/надання послуг) із особою, яка має відповідний атестат відповідності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
Вказана вимога є важливою оскільки: атестацію виробництва здійснюють з метою оцінки технічних можливостей струменевих/пневмоструменевих машин забезпечити стабільну роботу при ліквідації вибоїн у відповідності до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг» (далі – ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016). Під час атестації у присутності атестаційної комісії необхідно виконати ліквідацію вибоїн у відповідності до вимог ДСТУ-Н Б В.3.2-5. Комісія перевіряє технологічний процес ліквідації вибоїн. Успішне проходження атестації засвідчується атестатом відповідності.
Таким чином наявністю атестату відповідності учасник закупівлі гарантує можливість використовуваних ним струменевих/пневмоструменевих машин забезпечити стабільну та якісну роботу при ліквідації вибоїн у відповідності до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016. Вказане для замовника є критерієм забезпечення якості, стабільності та строків виконання робіт (надання послуг).
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника закупівлі, адже учасник не позбавлений можливості самостійно отримати послуги атестації або встановити господарські відносити (наприклад, укласти договір оренди/надання послуг) із особою, яка має відповідний атестат відповідності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Щодо ДЦ
Дата подання: 28 березня 2025 18:43
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:01
Шановний Замовнику! Ми правильно розуміємо, що договірну ціну надає лише переможець закупівлі ? та ця умова не стосується учасника.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації на закупівлю зазначених послуг, вимога надання договірної ціни стосується переможця процедури закупівлі.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 28 березня 2025 18:48
Дата відповіді: 31 березня 2025 14:39
Шановний Замовнику! Відповідно до ТД учасник має підтвердити позитивний досвід виконання робіт в тому числі з: Очищення канав від бруду і сміття вручну; Очищення отворів водопропускних труб та малих мостів від бруду та наносів вручну; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн не менше 50 мм. З попереднім фрезеруваням; Улаштування вирівнювального шару
основи із шлаку доменного. Просимо не звужувати конкуренцію та викласти ці вимоги наступним чином, аби розширити конкуренцію: Очищення канав від бруду і сміття; Очищення отворів водопропускних труб та/або малих мостів від бруду; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття; Улаштування вирівнювального шару основи із шлаку доменного або ЩПС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Ваше звернення буде враховано при внесенні змін до тендерної документації
Ваше звернення буде враховано при внесенні змін до тендерної документації
Уточнення щодо розрахунку договірної ціни.
Дата подання: 29 березня 2025 13:23
Дата відповіді: 31 березня 2025 14:51
Шановний замовнику!
Згідно п. 6.7 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі, вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні.
Також згідно п. 6.8 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» Кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, у розмірі, передбаченому інвесторською кошторисною документацію і вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні і є лімітом для компенсації витрат підрядника, пов'язаних з інфляційними процесами.
Просимо Вас надати роз’яснення чи потрібно при складанні договірної ціни (пропозиції) учасника закупівлі враховувати кошти на покриття ризиків та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, при складанні договірної ціни (пропозиції) учасника закупівлі потрібно враховувати кошти на покриття ризиків та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 16:41 |
Кінець періоду оскарження: | 12 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У березні поточного року відповідно до Особливостей було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом: Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонського району, Херсонської області ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: під час проведення закупівлі були виявленні невідповідності у розрахунках очікуваної вартості закупівлі відповідних послуг, які потребують приведення у відповідність до нормативів, зокрема Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753. Так, до складу очікуваної вартості було безпідставно включено кошти на покриття ризиків Замовника. Вказані невідповідності привели до безпідставного збільшення очікуваної вартості закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
01 квітня 2025 16:41
|
Електронний підпис |
01 квітня 2025 16:33
|
Протокольне рішення упоноваженої особи |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро