Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)»)
Очікувана вартість
2 359 841,48 UAH
UA-2021-05-07-002491-a 82e880fcfc404897be8e37c9894d9fa2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаров Валерій Михайлович

+380485233073 silrada777@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маяківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04377747
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., село Маяки, вул. Богачова,99
Контактна особа: Гончаров Валерій Михайлович
+380485233073
silrada777@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" стало переможцем відкритих торгів ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-25-007263-a, та 27.10.2020 року укладено Договір № 96 на виконання будівельних робіт. Однак у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту з закупівлі робіт на виконання Будівництва будівель, а саме «Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153». У ході виконання робіт виявлено, що для продовження робіт з будівництва амбулаторії потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації з зазначенням додаткових та залишкових робіт, потреба в яких виникла під час виконання робіт по даному об’єкту. Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. У зв’язку із тим, що виникла необхідність у коригування в частині наданих генеральною підрядною організацією зауважень до попереднього проекту, що мало призвести до збільшення кошторисної вартості, у 2021 році було здійснено коригування проектної документації по робочому проекту на виконання робіт з Будівництва будівлі, «Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)». Зазначені додаткові та залишкові роботи, на даний час, включені до проектної документації, пройдена експертиза і отримано експертний звіт № ЕКМН-4037/04-21 від 07 квітня 2021 року. Згідно вищевказаного експертного звіту було здійснено корегування проекту, та проведено експертизу проектної документації. Під час розгляду проектної документації експертами та проведення комплексної експертизи проекту в проект внесені зміни та доповнення. Згідно з завданням замовника, обсягом проектної документації, кошторисним призначенням на 2021 рік, існує необхідність проведення додаткових будівельних робіт (зазначені у відомості обсягів робіт), не включених у початковий проект, але проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини. При цьому особливу увагу звертаємо на те, що об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт, зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні стандартів, що використовувались попереднім виконавцем. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає обов’язок замовника повідомити про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктом 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)», та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. За наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що загальна вартість додаткових робіт (2359841,48 грн.) становить 31,89 відсотка від вартості головного (первинного) договору № 96 від 27.10.2020 (7`400`064.00 грн з ПДВ), що не перевищує 50 відсотків, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД", що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Учасник не має підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону. Отже, Маяківська сільська рада Біляївського району Одеської області, як Замовник торгів, як виняток на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, цілком правомірно може застосувати переговорну процедуру закупівлі. Вiдповiдно до частинп 7 статі 40 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 16:12
Оскарження наміру укласти договір: 18 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 2359841.48UAH з ПДВ
ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67812, Україна, Одеська область, с. Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)») Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

07 травня 2021 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 15:54
Протокол проведення переговорів.pdf
07 травня 2021 15:54
протокол 54.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
Переможець 2 359 841,48
UAH з ПДВ
07 травня 2021 16:12

Документи

07 травня 2021 16:11
Електронний підпис
07 травня 2021 16:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 16:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
2 359 841,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 16:11
Електронний підпис
07 травня 2021 16:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 11:06
Додаткова угода № 1 до договору № 18 від 24.09.2021.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 09:05
Договір укладений
26 травня 2021 09:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)») 1 роб 2 359 841,48
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Будівництво амбулаторії групової практики на (1-2) лікаря з житлом за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 153 (коригування)») 1 роб 2 359 841,47
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 359 841,47
UAH (в тому числі ПДВ 393 036,08 UAH)