Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 4 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 13:58 |
ТД_харчування військовослужбовців.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-26-000020 ● 2f2ad7528e854d2bafa2aab03cc085d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.04.2023 № 22-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
26.04.2023 № 22-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-03-15-007206-a, 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 15:31:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-15-007206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав у проекті договору про закупівлю випадки зміни істотних умов договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації), зазначені у пункті 12.2 розділу 12 «Інші умови», не відповідають вимогам пункту 19 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-09 13:56:42
Інформація на запит
Щодо першого питання:
Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» 15 березня 2023 для забезпечення харчування пацієнтів нашої установи (військовослужбовців), було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2023-03-15-007206-a Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги).
Отже, розмір витрат предмета закупівлі обґрунтований потребою КНП «1 Територіальне медичне об’єднання м. Львова» з урахуванням раціону харчування відповідно до норм середньодобового набору продуктів харчування на одного хворого у закладах охорони здоров’я на основі потреб хворого в енергії та нутрієнтах залежно від вихідного нормо-, гіпо- або гіпертрофічного стану.
Слід зазначити, що ухвалою 14 сесії 8 скликання Львівської міської ради від 02.03.2023 №2882 затверджено Міську програму забезпечення покращеного харчування військовослужбовців, які проходять лікування (реабілітацію) у закладах охорони здоров’я Львівської міської територіальної громади. Ухвала міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/7512A9576F2B9357C2258967003B6226?OpenDocument
У відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю, що було сформоване на основі середньої річної кількості пацієнтів нашої лікарні та вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні», було розроблено технічну специфікацію до тендерної документації. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість було визначено на підставі аналізу ринку, а саме було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі (в електронній системі закупівель "Prozorro"). На основі проведених розрахунків та аналізу цін, у вартість одного ліжко-дня, який включає в себе сніданок, обід і вечерю було закладено приблизно 145,00 грн на одного пацієнта на день. Планова кількість ліжко–днів до 31.12.2023 склала 28000 ліжко днів. Очікувана вартість предмета закупівлі склала 4 060 000,00 грн.
Щодо другого питання:
Повідомляємо, що при оголошенні даної закупівлі Замовником помилково було включено проект договору із закупівлі, що проводилася до змін у законодавстві у сфері публічних закупівель. Натомість повідомляємо, що даний факт одиничний та є таким, який не вплинув на перебіг процедури закупівлі. Зазначаємо, що в подальшому при оголошенні процедур закупівель будуть враховані зміни до законодавства в цій частині.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-15-007206-a (надалі – Висновок) зобов’язання щодо усунення порушення викладено наступним чином: «Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель». На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-15-007206-a повідомляємо, що Замовником торгів було вжито заходів, щодо виконання Висновку. Зокрема з Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальні роботи та навчання з метою запобігання порушень при складанні тендерної документації в майбутньому. Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 від 12.10.2022 р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та не допускати надалі подібні помилки. Наголошуємо, що вказане порушення Замовником допущено не навмисно та не призвело до негативних наслідків.
2023-05-23 12:51:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" |
4 060 000,00
UAH з ПДВ
|
4 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" #42233257 |
Переможець |
4 060 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 09:27
|
_178 | укладений |
31 березня 2023 09:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги) | 1 | послуга |
4 060 000,00
UAH
|