Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційної насосної станції СП-17 в м. Кременчуці. Коригування.
Очікувана вартість
20 764 508,40 UAH
UA-2019-12-04-000276-b 82a97b5f95ff424499707534d203acde
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бугаєнко

+380673008165 ukbkremen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва»
Код ЄДРПОУ: 04057617
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12
Контактна особа: Олександр Бугаєнко
+380673008165
ukbkremen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі - застосовується відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме пункту 4 ч.2 ст. 35
Для виконання робіт з каналізаційної насосної станції СП-17 в м. Кременчуці, замовником у 2019 році було двічі заплановано та відмінено процедуру закупівлі – відкриті торги по об’єкту «Реконструкція каналізаційної насосної станції СП-17 в м. Кременчуці. Коригування» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи), у зв’язку із тим, що до участі у відкритих торгах подано менше двох пропозицій. Ідентифікатори закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно UA-2019-08-09-001963-a, та UA-2019-10-07-001719-b.
У свою чергу, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного, керуючись пунктом 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами), замовнику необхідно обрати для здійснення закупівлі: «Реконструкція каналізаційної насосної станції СП-17 в м. Кременчуці. Коригування» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи), переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 09:25
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційної насосної станції СП-17 в м. Кременчуці. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, просп. Полтавський, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

04 грудня 2019 09:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 20 515 836,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 09:25

Документи

04 грудня 2019 09:25
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:19
Протокол 37-1.jpg
04 грудня 2019 09:19
Протокол 37-2.jpg
04 грудня 2019 09:19
Протокол 37-3.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 09:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
20 515 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 09:25
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:19
Протокол 37-1.jpg
04 грудня 2019 09:19
Протокол 37-2.jpg
04 грудня 2019 09:19
Протокол 37-3.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 11:16
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:20
додаткова угода №10 до Договору №46.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:56
ДУ №9.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 12:30
ДУ 8.pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:29
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:53
Д 46.pdf укладений
18 грудня 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 374 702,01
UAH (в тому числі ПДВ 1 562 450,33 UAH)