Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортні послуги
Очікувана вартість
877 000,00 UAH
UA-2020-01-28-004519-a 8297468172b7444cac4513d7c84f8f60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гірняк-Григор'єва Ірина Василівна

380322975748 irynagirnyak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814439
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1
Контактна особа: Гірняк-Григор'єва Ірина Василівна
380322975748
irynagirnyak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 15:10
Очікувана вартість: 877 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,23%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60120000-5: Послуги таксі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 Година
Траспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60120000-5 — Послуги таксі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 13:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 12:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 13:00
ТД - відкриті торги (транспортні послуги) зі ЗМІНАМИ.doc
10 лютого 2020 13:00
перелік змін до ТД.docx
29 січня 2020 11:48
ТД - відкриті торги (транспортні послуги) .doc
29 січня 2020 11:48
ТД - відкриті торги (транспортні послуги) .doc
29 січня 2020 11:47
ТД - відкриті торги (транспортні послуги) .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000106 ● ff00b5ed4943441e958afef62d0bea9c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-28-004519-a 28.01.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вжито заходи щодо запобігання вчинення таких порушень в подальшому, зокрема доведено до членів тендерного комітету зміст Висновку, а також заплановано проведення навчання щодо організації та проведення публічних закупівель. Замовник зобов'язується надалі не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-05-28 18:10:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс" 876 807,60
UAH з ПДВ
876 807,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ігліта 877 000,00
UAH з ПДВ
877 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 11:24
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:22
довідка про несудимість
17 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:08
2 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
1 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
відсутність ч1_2_ст_17.pdf
17 лютого 2020 17:07
довідка ст_17.pdf
17 лютого 2020 17:07
наявність обладнання.pdf
17 лютого 2020 17:07
4 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
наявність працівників.pdf
17 лютого 2020 17:07
3 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
проект договору.pdf
17 лютого 2020 17:07
уточнена пропозиція.pdf
17 лютого 2020 17:07
уповноважені особи.pdf
17 лютого 2020 17:07
повноваження.pdf
17 лютого 2020 17:07
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 20:48
документи торги.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛКП "Ратуша-сервіс"

ПП Ігліта

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
Переможець 876 807,60
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
876 807,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 17:22
Інформація про оплату по договорі.docx укладений
06 квітня 2021 17:21
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 09:33
РАТУША дод угода.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 11:57
додаткова угода транспорт 2.PDF зміни до договору
29 січня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2020 16:05
Авто.PDF зміни до договору
12 грудня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 16:27
Договір_19авто.pdf укладений
12 березня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" п. 6 Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 19/авто
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. п. 6., 8.9 Договору від 12.03.2020 №19/авто та беручи до уваги обсяги очікуваних закупівель у січні-березні 2021 року сторони дійшли спільної згоди продовжити строк дії Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної п 4.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 19/авто
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахування обсягів фактичних потреб Замовника
Номер договору про закупівлю: 19/авто
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 157 429,40
UAH (в тому числі ПДВ 26 238,23 UAH)