Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 10 458 969,71 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 294,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52294.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік).Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник має право відстрочки платежів за виконані роботи терміном до 120 календарних днів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 16:07 |
ТД_кап ремонт фасаду ЗДО 201 (редагов 22.04).doc | |
22 квітня 2021 16:07 |
Протокол № 792.pdf | |
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 6.doc | |
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 5.doc | |
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 4.doc | |
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 3.doc | |
14 квітня 2021 18:58 |
Додаток № 2.doc | |
14 квітня 2021 18:58 |
Додаток № 1.doc |
22 квітня 2021 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2021 16:07 |
ТД_кап ремонт фасаду ЗДО 201 (редагов 22.04).doc
|
|||
22 квітня 2021 16:07 |
Протокол № 792.pdf
|
|||
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 6.doc
|
|||
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 5.doc
|
|||
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 4.doc
|
|||
14 квітня 2021 18:59 |
Додаток № 3.doc
|
|||
14 квітня 2021 18:58 |
Додаток № 2.doc
|
|||
14 квітня 2021 18:58 |
Додаток № 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги щодо наявності якої не порушують чинне законодавство.
Дана вимога не обмежуює конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до п. 37 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тобто, до подання тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи не являються Учасниками, що, відповідно, унеможливлює підписання документів про огляд об'єкту надання послуг по предмету закупівлі у якості Учасника з Замовником.
Підписання документів про ознайомлення з об’єктом надання послуг у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого документу.
2. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним Учасником разом із Замовником до подання тендерної пропозиції та проведення аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням документів про огляд Учасником об’єкту надання послуг.
Скаржник стверджує, що дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними Учасниками щодо огляду об’єкта надання послуг та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій – є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість Учасників та їх склад.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт, Замовнику достатньо завантажити технічні вимоги до предмету закупівлі (ДОДАТОК 3 до тендерної документації), і необхідність огляду об'єкту є недоречною.
Крім того, сам факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Встановлення Замовником вимоги щодо надання Учасником документу про ознайомлення з об’єктом, підписаної Учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
З огляду на вищезазначені обставини можливо припустити, що виклавши тендерну документацію в існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі та заклав дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Враховуючи вищенаведені положення законодавства, вимога Замовника, встановлена абз. 4 ч. 6 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
На підставі вищевикладеного, з метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних Учасників відкритих торгів, керуючись ст. ст. 1, 5,12, 18, 22, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо розглянути дану Вимогу до Замовника у встановленому чиним законодавством України порядку, усунити вищезазначену дискримінаційну умову тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі.
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги щодо наявності якої не порушують чинне законодавство.
В свою чергу дана вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Не задовільнити вимогу.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборони скасування прийнятих рішень. Також повідомляємо, що електронна система закупівель передбачає можливість скасування Рішення Замовника та оприлюднення нового Рішення, яке відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати: Протокол розгляду тендерних пропозицій № 964 від 20 травня 2021 р. та Протокол від «26» травня 2021 р. № 1033.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
- Монтажник систем утеплення будівель та обовязково наявність на них витягу з протоколу та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- лицювальники-плиточники;
*З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає:
- кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) та документи, що підтверджують їх освіту.
Дана інформація міститься у складі Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» в архівній паці «Додаток_1.rar.»
Вимог, щодо надання у тендерних пропозиціях учасників кольорових скан-копій оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) на кошторисника та Інженера з охорони праці, Тендерна документація не містить, в тому числі частина 2 додатку 1 Тендерної документації.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
- Монтажник систем утеплення будівель та обовязково наявність на них витягу з протоколу та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- лицювальники-плиточники;
*З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає:
- кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) та документи, що підтверджують їх освіту.
Дана інформація міститься у складі Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» в архівній паці «Додаток_1.rar.»
Вимог, щодо надання у тендерних пропозиціях учасників кольорових скан-копій оригіналів документів, що підтверджують освіту кошторисника та Інженера з охорони праці, Тендерна документація не містить, в тому числі частина 2 додатку 1 Тендерної документації.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
- Договірна ціна (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошкторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)». Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" надав у складі тендерної пропозиції Договірну ціну не скріплену підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, чим порушив вимоги п. 4.1. ч. 4 дод. 3 до ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає: визнати Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимагає визнати тендерну пропозиція Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій від «26» травня 2021 р. № 1042).
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що зазначено вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону України Про публічні закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
- Договірна ціна (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошкторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)». Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" надав у складі тендерної пропозиції Пояснювальну записку до зведеного кошторисного розрахунку не скріплену печаткою організацією-Учасником, чим порушив вимоги п. 4.1. ч. 4 дод. 3 до ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає: визнати Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимагає визнати тендерну пропозиція Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій від «26» травня 2021 р. № 1042).
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що зазначено вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону України Про публічні закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Тендерна документація не містить інших додаткових вимог щодо надання в тендерній пропозиції учасника, документів, що підтверджують повноваження на підписання документів тендерної пропозиції іншими працівниками/співробітниками учасників процедури закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. Скасування рішення визначення переможця можливе лише за рішенням АМКУ або за умов якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
З урахуванням вимоги, що надійшла 31.05.2021 року. повторно надаються відповіді з оприлюдненням в електронній системі закупівель:
1. Згідно вимог п. 6. Додатку № 3 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, повинен надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
В свою чергу, розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель здійснюється с урахуванням вимог визначених Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082, Законом України Про публічні закупівлі, іншими нормативно-правовими актами.
Під час формування оголошення процедури закупівлі Замовником заповнюються всі обов’язкові поля відповідно до форми Особистого кабінету (прикріплюються тендерна документація, проект договору, все залежно від виду оголошення процедури). Також замовником зазначається інформація щодо оголошеної вартості закупівлі, розмір мінімального кроку пониження ціни. Після оформлення вищезазначеного Замовник подає оголошення, відповідно, тендеру присвоюється електронною системою закупівель унікальний номер закупівлі у відповідному вигляді (напр. UA-2020-00-00-000000-c). Після створення оголошення, дана закупівля відображається на сайті prozorro.gov.ua та відповідно на всіх авторизованих майданчиках. Завдяки цьому унікальному номеру будь-який Учасник має змогу знайти закупівлю і зможе взяти участь у тендері. Відповідно, даний унікальний номер закупівлі являється посиланням на оголошення.
Узагальнена назва предмета закупівлі, що зазначена Учасником у Гарантійному листі не являється оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу оголошенням про проведення процедури закупівлі.
Гарантійний лист Учасника ПП «СТЕПС» не містив посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що призвело до невиконання учасником вимог замовника згідно п. 6 Додатку № 3 до тендерної документації в повному обсязі. У зв’язку з вищенаведеним, пропозиція ПП «СТЕПС», не відповідає вимогам замовника та підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
2. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Поряд з цим статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Подані Учасником у відповідному форматі скановані копії документів документально не підтверджують відповідність документів, зазначеним вимогам Документації, зокрема, документи завантажені у вигляді паперових скан-копій виготовлені не з оригіналів документів.
У зв’язку з вищенаведеним, пропозиція ПП «СТЕПС», не відповідає вимогам замовника та підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинення таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
3. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Поряд з цим статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Зокрема, відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
В свою чергу, згідно вимог п.п. 3.2. п.3. Розділу V тендерної документації Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, декларацій, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, про що у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
У складі тендерної пропозиції Учасника не надано гарантійний лист про те, що учасник відповідає за одержання будь-який та всіх необхідних дозволів, декларацій, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, що не відповідає вимогам п.п. 3.2. п.3. Розділу V тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, пропозиція ПП «СТЕПС», не відповідає вимогам замовника та підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
4. Вимоги ч 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються закупівель, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону та відносяться до відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону торгів вартість яких перевищує суму, еквівалентну для робіт - 5 150 тисячам євро.
Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») оприлюднено не у відповідності до частини третьої статті 10 цього Закону
Проте Замовником з дотриманням вимог ч. 1 та ч. 2 ст.31 Закону, відхилено тендерну пропозицію ПП «СТЕПС» із зазначенням аргументації в електронній системі, закупівель а саме:
«- - У складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, декларацій, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, що не відповідає вимогам п.п. 3.2. п.3 Розділу V тендерної документації;
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Проте, даний Гарантійний лист не має посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п.6 Додатку № 3 до тендерної документації;
- Учасником надано копії документів тендерної пропозиції, а саме: інформація про необхідні технічні якісні кількісні характеристики, інформація про субпідрядника, інформація щодо зобов'язань за раніше укладеними договорами, розрахункові кошторисні документи, лист-згода на збір та обробку персональних даних, лист щодо контактних даних підприємства, Лист щодо застосування заходів із захисту довкілля та інші. які в порушення вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації повинні бути скановані з оригіналів..»
також з дотриманням вимоги ч. 2 ст.31 Закону, із зазначенням інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення з посиланням на відповідні норми Закону а саме: «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та умови тендерної документації яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
1. Суб'єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб'єктом господарювання печатки не є обов'язковим.
2. Відбиток печатки не може бути обов'язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб'єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб'єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб'єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб'єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Отже, відсутність відбитків печатки на наказах про прийняття на роботу не є підставою для визнання таких наказів не чинними
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Отрішко О .Ф., Інженер-проектувальник Борисенко І. Ю., головний інженер
Іваницький Д. В., виконавець робіт Рожков Д. О. Учасник ТОВ "УКРБУД КОЗАК" не надав у складі тендерної пропозиції скан-копію оригіналу посвідчення навчання з питань охорони праці на бухгалтера Клименко В. М., чим порушив вимоги п. 2.4. дод. 1 до ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" таким, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від «27» липня 2021 р. № 1445).
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Учасник ТОВ "УКРБУД КОЗАК" надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В той же час у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" відсутні кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) на бухгалтера Клименко В.М., інженера з охорони праці Отрішко О.Ф., інженера-проектувальника Борисенко І.Ю., що не відповідає вимогам п. 2.6. додатку № 1 до ТД.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" таким, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від «27» липня 2021 р. № 1445).
На виконання п. 2.2. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надана скан-копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (Борисенко І.Ю) завірена печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів а також скан-копія договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальнності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс до нього, чинний на момент подачі тендерної пропозиції.
На виконання п 2.3. Додатку № 1 до тендерної документації Учасник надав документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж наступних працівників: головний інженер Іваницький Д.В. (з вищою будівельною освітою - надано скан-копію диплому, та досвідом роботи - надано скан-копію трудової книжки), та виконавця робіт Рожков Д.О. (з вищою будівельною освітою або середньою спеціальною будівельною освітою – надано скан-копію диплому, та досвідом роботи – надано скан-копію трудової книжки та наказу про прийняття на роботу);
На виконання п 2.6. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником виконано умову щодо обов’язкової наявності в штаті учасника працівників наступних професій*:
- Монтажник систем утеплення будівель (Дерев’янко С.Г., Іщук В.А, Іщук О.В., Дерев’янко В.Г, Термезан О.В., Лисокобилка В.В.) та підтверджено обовязкову наявність на них витягу з протоколу та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»
- лицювальники-плиточники (Бондарчук С.А., Кравченко І.В.);
*З метою підтвердження зазначеної в п. 2.6. інформації Учасник обов’язково надав: - кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) та документи, що підтверджують їх освіту.
Отже, переможцем виконано дані вимогу тендерної документації в повному обсязі.
Будь яких інших вимог, щодо надання кольорових скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) та документи, що підтверджують їх освіту на будь-яких інших працівників не вимагалось, зокрема на бухгалтера, інженера з охорони праці, інженера-проектувальника.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Учасник ТОВ "УКРБУД КОЗАК" надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В той же час у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" відсутні документи, що підтверджують освіту Інженера-проектувальника Борисенка І.Ю., Інженера з охорони праці Отрішко О.Ф., бухгалтера Клименко В.М. та директора Ковальчука Л.У., що не відповідає вимогам п. 2.6. додатку № 1 до ТД.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" таким, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ "УКРБУД КОЗАК" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від «27» липня 2021 р. № 1445).
На виконання п. 2.2. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надана скан-копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (Борисенко І.Ю) завірена печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів а також скан-копія договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальнності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс до нього, чинний на момент подачі тендерної пропозиції.
На виконання п 2.3. Додатку № 1 до тендерної документації Учасник надав документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж наступних працівників: головний інженер Іваницький Д.В. (з вищою будівельною освітою - надано скан-копію диплому, та досвідом роботи - надано скан-копію трудової книжки), та виконавця робіт Рожков Д.О. (з вищою будівельною освітою або середньою спеціальною будівельною освітою – надано скан-копію диплому, та досвідом роботи – надано скан-копію трудової книжки та наказу про прийняття на роботу);
На виконання п 2.6. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником виконано умову щодо обов’язкової наявності в штаті учасника працівників наступних професій*:
- Монтажник систем утеплення будівель (Дерев’янко С.Г., Іщук В.А, Іщук О.В., Дерев’янко В.Г, Термезан О.В., Лисокобилка В.В.) та підтверджено обовязкову наявність на них витягу з протоколу та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»
- лицювальники-плиточники (Бондарчук С.А., Кравченко І.В.);
*З метою підтвердження зазначеної в п. 2.6. інформації Учасник обов’язково надав: - кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) та документи, що підтверджують їх освіту.
Отже, переможцем виконано дані вимогу тендерної документації в повному обсязі.
Будь яких інших вимог, щодо надання кольорових скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, наказів) та документи, що підтверджують їх освіту на будь-яких інших працівників не вимагалось, зокрема на бухгалтера, інженера з охорони праці, інженера-проектувальника, директора.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Відповідно до ч.1. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
У п.1 Розділу V тендерної документації «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону».
Тендерним комітетом розглянуто першу тендерну пропозицію Приватного підприємства «Степс». Відповідно до рішення тендерного комітету від 20.08.2021р №1665 ця пропозиція відхилена відповідно до вимог процедури. Наступною тендерною пропозицією є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбуд Козак». Керуючись критеріями тендерної документації тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Козак» визначено переможцем процедури закупівлі, як таку, що має максимальну економію.
Також слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 травня 2021 14:50
Дата подання: 28 травня 2021 15:35
Дата подання: 05 серпня 2021 17:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000002 ● 89bae8d1b9fa4c4582a26b3880aad270
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-04-14-011495-b 14.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 15:28:47
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-19 11:10:30
пояснення на запит
Начальнику Державної аудиторської служби України
О. КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.10.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-10-05-000002 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно змін до річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 3132, на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва заплановано кошти на суму 10 458 969,71 грн. (десять мільйонів чотириста п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником на проведення капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва, керуючись правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно дефектного акту на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 25 березня 2021 р. № 25/226-03/21/А. При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання
2. З метою дотримання Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, утеплення та зменшення витрат на енергоносії в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва необхідно виконати капітальний ремонт фасаду. Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва на 2021 рік заплановано капітальний ремонт фасаду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі обстеження та складання кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва, виконаного згідно з договором Цивільно-правового характеру № 268 від 23 березня 2021 р. на проведення проектно-вишукувальних робіт.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-26 10:51:00
Запит про надання пояснень
Просимо надати експертний звіт від 25 березня 2021 року № 25/226-03/21/А на підставі якого визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-26 16:23:57
Експертний звіт
Надається скан-копія оригіналу експертного звіту від 25 березня 2021 року № 25/226-03/21/А
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 15:34:37
Запит про надання пояснень
Просимо пояснити, з яких причин Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 17.08.2021 № 18856-р/пк-пз та укладено договір з ТОВ «УКРБУД КОЗАК»
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-03 16:30:11
відповідь на запит
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.10.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-10-05-000002 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № №18856-р/пк-пз від 17.08.2021 Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації протоколом № 1663 від 20 червня 2021 р. скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД КОЗАК» переможцем за процедурою закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-14-011495-b. Наступним кроком, автоматично функціоналом електронного майданчика передбачено проведення повторної оцінки тендерних пропозицій учасників. Після проведення повторної оцінки (повторного розгляду пропозицій учасників) та враховуючи найбільш економічно вигідну пропозицію тендерним комітетом управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації визначено переможця торгів та укладено відповідний договір
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 15:41:14
Запит про надання пояснень
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-03 16:29:33
відповідь на запит
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.10.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-10-05-000002 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № №18856-р/пк-пз від 17.08.2021 Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації протоколом № 1663 від 20 червня 2021 р. скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД КОЗАК» переможцем за процедурою закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-14-011495-b. Наступним кроком, автоматично функціоналом електронного майданчика передбачено проведення повторної оцінки тендерних пропозицій учасників. Після проведення повторної оцінки (повторного розгляду пропозицій учасників) та враховуючи найбільш економічно вигідну пропозицію тендерним комітетом управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації визначено переможця торгів та укладено відповідний договір.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-08 19:18:15
запит за роз'ясненнями змісту висновку та його зобов'язань
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, відповідно до висновку моніторингу, зобов'язав управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Просимо надати роз'яснення на якій підставі та відповідно до яких норм законодавства управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації має розірвати договір з ТОВ "УКРБУД КОЗАК", визначено переможцем торгів, добросовісно виконує всі зобов'язання по договору. Крім того, розірвання договору може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів- сторін договору, та залишити вихованців закладу дошкільної освіти фактично в умовах не утепленого фасаду в зимовий період, а також незавершений капітальний ремонт може бути причиною можливих небезпечних наслідків під час подальшої експлуатації об`єкту та піддавати життя дітей ризику.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Державної аудиторської служби України О. КАРАБАНОВУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2021-10-05-000002 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві Державної адміністрації, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України про «Публічні закупівлі», оприлюднило аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно: вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, які полягають у здійсненні ним закупівель, зокрема робіт, товарів для забезпечення потреб дитячих садків, з урахуванням наступного: 1. Заперечення щодо ненадання відповіді на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 28.10.2021, та порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII. Замовником надано відповідь та оприлюднено пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби, який опубліковано 28.10.2021 в електронній системі через авторизований електронного майданчика e-tender в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі у відповідності до вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII. Про наявність даної відповіді можна переконатись на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») а саме- (Запит замовнику на пояснення Дата: 2021-10-28 15:34:37 Запит про надання пояснень Відповідь замовника на пояснення Дата: 2021-11-03 16:30:11 відповідь на запит - Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.10.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-10-05-000002 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення…) Відповідь на запит (201).pdf) 2. Заперечення щодо не надання Замовником відповідь на звернення ПП «СТЕПС» від 21.05.2021 року, та порушення частини 4 статті 33 Закону № 922-VIII, а саме: замовник зобов’язаний надати учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Замовником надано учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення шляхом направлення 26.05.2021 року на офіційну електронну пошту ПП «СТЕПС» скан-копій оригіналів протоколів розгляду вимог від 21.05.2021 року. В зв’язку з тим, що функціоналом електронного майданчика некоректно реалізовано функціонал розрахунку терміну надання відповідей на вимоги під час розгляду пропозицій в електронній системі закупівель на 16 годину 25 хвилин 26 травня 2021 року після опублікування протоколу розгляду вимоги № 1033 було заблоковано можливість оприлюднити будь-які інші документи та рішення замовника. У зв’язку з вищезазначеним та технічною неможливістю оприлюднення відповідей через систему Прозорро Замовником 26.05.2021 року надіслано такі відповіді на електронну адресу учасника stepss@ukr.net. З урахуванням вимоги, що надійшла 31.05.2021 року. повторно надано відповіді з оприлюдненням в електронній системі закупівель опубліковано протоколи розгляду вимог від 21.05.2021 року. Про наявність даних відповідей можна переконатись на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі. (Номер вимоги: UA-2021-04-14-011495-b.c18 Статус: Відповідь надана Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003 Дата подання: 31 травня 2021 12:30 Рішення замовника: Вимога задоволена 02 червня 2021 13:45 На звернення учасника з вимогами від 21.05.2021 року, замовником надано відповіді з інформацією через п’ять днів з дня надходження таких звернень через електронну систему закупівель. У зв’язку з технічною неможливістю оприлюднення відповідей через систему Прозорро Замовником 26.05.2021 року надіслано такі відповіді на електронну адресу учасника stepss@ukr.net. З урахуванням вимоги, що надійшла 31.05.2021 року. повторно надаються відповіді з оприлюдненням в електронній системі закупівель: Документи 02 червня 2021 13:39 Протокол № 1100.pdf 02 червня 2021 13:43 Протокол № 1033.pdf 02 червня 2021 13:43 Протокол № 1035.pdf 02 червня 2021 13:44 Протокол № 1038.pdf 02 червня 2021 13:44) 3.Щодо невідхилення пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК» - Щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК» вимогам п. 7 Додатку № 3 до Тендерної документації та відповідності умовам технічної специфікації: Згідно розділу ІІІ Тендерної документації встановлена необхідність подання скан-копій оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3. Відповідно до пункту 7 Додатку 3 до Тендерної документації, учасниками Процедури закупівлі надається скан-копія договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття. Згідно ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до унормувань ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України, - зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. 25.06.2021 р. Учасником файлом «12.3 Скан-копія договір вивіз сміття.pdf» в складі документів тендерної пропозиції в Процедурі закупівлі, - надано Договір від 02.03.2021 р. № 05/21 про надання послуг із вивезення, розміщення та знешкодження твердих побутових відходів» (надалі – Договір від 02.03.2021 р. № 05/21). Договір від 02.03.2021 р. №05/21 містить статтю 2, - «РЕЖИМ, ВАРТІСТЬ, СТРОКИ ТА ОБСЯГ НАДАННЯ ПОСЛУГ». Пунктом 2.5 статті 2 Договору від 02.03.2021 р. № 05/21 визначено, що негабаритні відходи, будівельні відходи вивозяться за додатковою угодою, або за згодою, шляхом обміну листами, складеними на підставі та з посиланням на даний Договір». Відповідно, ТОВ «УКРБУД КОЗАК» на підставі Договору від 02.03.2021 р. № 05/21 та з посиланням на нього має право на вивезення будівельних відходів без обов’язкового заключення додаткової угоди. Таким чином, умови п. 2.5 Договору від 02.03.2021 р. № 05/21 дають правові підстави з вивезення (приймання) будівельного сміття (відходів) без обов’язкового заключення додаткової угоди. Виходячи з вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК», як таких, що не виповідають вимогам п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації та технічній специфікації. -Щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК» умовам п. 5 Додатку 3 Тендерної документації. Згідно ч. 1 ст. 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України № 46-93 від 10.05.1993 р. «Про стандартизацію і сертифікацію», чим була скасована обов’язкова сертифікація продукції в Україні. Також, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції від 16 лютого 2018 р. № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність: • Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві Юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами). • Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11 квітня 1997 року № 192 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 червня 1997 року за № 222/2026 (із змінами). Таким чином, з 01 січня 2018 року в Україні скасована обов’язкова сертифікація продукції. Про цю обставину, Учасник повідомив Замовника у своїй тендерній пропозиції, - файлом «9.2 Лист щодо сертифікації.pdf», в якому вказав про скасування нормативних актів, що передбачали обов’язкову сертифікацію продукції в Україні. При цьому, матеріали, які Учасник планує використовувати під час виконання робіт з предмету закупівлі, підпадають під дію вищенаведених нормативно-правових актів, та можуть не проходити процедуру сертифікації в Україні. Разом з тим, Учасник у своїй тендерній пропозиції в файлі «9.1 Скан-копія сертифікатів.pdf» добровільно надав скан-копії сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, що є в наявності у постачальників. В свою чергу, п.1 розділу ІІІ тендерної документації замовника передбачено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.» Виходячи з вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК», як таких, що не виповідають вимогам п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації та технічній специфікації. Крім того, пропозиція ТОВ «УКРБУД КОЗАК» є найбільш економічно вигідною. Таким чином Замовником було виконано вимоги і дотримано принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 201 на вулиці Анни Ахматової, 2-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення законодавства відсутні. Підстави для усунення порушень відсутні.
2021-11-12 19:08:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 4 статті 33 Закону № 922-VIII.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТЕПС" |
7 619 719,06
UAH з ПДВ
|
7 619 719,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" |
8 645 891,10
UAH з ПДВ
|
8 645 891,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" |
9 561 225,85
UAH з ПДВ
|
9 561 225,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
9 918 000,00
UAH з ПДВ
|
9 918 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
9 957 452,40
UAH з ПДВ
|
9 957 452,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Рішення скасоване |
7 619 719,06
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 17:23
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Рішення скасоване |
8 645 891,10
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 17:23
|
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" #38949830 |
Рішення скасоване |
9 561 225,85
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 17:23
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Рішення скасоване |
7 619 719,06
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2021 00:01
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Рішення скасоване |
8 645 891,10
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2021 00:01
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Відхилено |
7 619 719,06
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2021 01:21
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Переможець |
8 645 891,10
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 19:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 20:05
|
Договір № 867.pdf | укладений |
07 вересня 2021 20:04
|