Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 «послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2023-01-11-008997-a ● 828797bbee4d4e6598889bb8c1811c89
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації" |
Код ЄДРПОУ: | 02544454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, Сімї Сосніних, 15А |
Контактна особа: |
Лещенко Галина Миколаївна 380994460006 lawyer_2121@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 21:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 «послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 лютого 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 «послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів». | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 12:25 |
ТД зі змінами.docx | |
03 лютого 2023 12:24 |
Перелік змін до ТД.docx | |
11 січня 2023 21:19 |
Проект договору пожежа.docx |
03 лютого 2023 12:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
03 лютого 2023 12:25 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
03 лютого 2023 12:24 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||||||||||||||
11 січня 2023 21:19 |
Проект договору пожежа.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення ТД
Дата подання: 12 січня 2023 12:17
Дата відповіді: 12 січня 2023 15:01
Зазначте чи вся АПС перебуває у робочому стані? Чи здійснювалось технічне обслуговування і спостерігання систем у 2022 році?
Відповідь: Доброго дня!
Так, вся АПС перебуває у робочому стані. Так, здійснювалося.
Так, вся АПС перебуває у робочому стані. Так, здійснювалося.
Уточнення ТД
Дата подання: 12 січня 2023 12:19
Дата відповіді: 12 січня 2023 15:01
За яким типом передається сигнал для спостерігання на сьогоднішній день. Радіоканалом, телефонною лінією або GSM зв'язком? Чи є власністю замовника прилади для передачі сигналу?
Відповідь: Доброго дня!
Повідомля Вас, що Сигнал для спостерігання передається GSM зв'язком. Так, є власністю Замовника.
Повідомля Вас, що Сигнал для спостерігання передається GSM зв'язком. Так, є власністю Замовника.
Уточнення ТД
Дата подання: 12 січня 2023 12:22
Дата відповіді: 12 січня 2023 15:00
Зазначте кількість обладнання, що підлягає обслуговуванню?
Відповідь: Доброго дня!
Повідомля Вас, що Вся технічна, кількісна та якісна інформація зазначена в тендерній документації (Додаток № 3 до тендерної документації).
Повідомля Вас, що Вся технічна, кількісна та якісна інформація зазначена в тендерній документації (Додаток № 3 до тендерної документації).
уточнення
Дата подання: 01 лютого 2023 11:24
Дата відповіді: 01 лютого 2023 18:55
У вас вказано, що кількість послуг 12 місяців, а період з 07.02 до кінця року. Учасникам розраховувати свою ціну на 12 місяців чи на 11?
Відповідь: Доброго дня! Учасникам розраховувати свою ціну на 12 місяців.
дискримінація
Дата подання: 01 лютого 2023 11:27
Дата відповіді: 01 лютого 2023 18:59
Ви вимагаєте на кожного працівника посвідчення - Правила улаштування електроустановок. Положення ПУЕ застосовують під час проектування нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення або капітального ремонту електроустановок. Згідно пункту 1.1.1 1.1.1 Правила улаштування електроустановок (далі – Правила) встановлюють вимоги до електроустановок загального призначення змінного струму напругою до 750 кВ та постійного струму напругою до 1,5 кВ. ЦіПравилаєобов’язковимидлязастосуванняпідчаспроектуванняновогобудівництва, реконструкції, технічного переоснащення або капітального ремонту електроустановок. Нові положення Правил не є обов’язковими для застосування в діючих електроустановках, улаштованих за Правилами, чинниминачас створення електроустановок. ТОБТО ПУЕ застосовують під час проектування, для обслуговуючого персоналу такі посвідчення не призначені, обслуговуючий персонал тільки експлуатує установки електричні!. ТАКОЖ ДО ЧОГО вимога ЗУ "Про ринок електричної енергії"?? Закупівля зовсім не про те, ніхто електроенергією не торгує. На підставі яких нормативних документів ви вимагаєте такі посвідчення? Ви навмисно обмежуєте коло потенційних учасників! Просимо видалити вимоги щодо цих пунктів. В іншому випадку будемо звертатись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вас про те, що в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації
не внесено змін згідно питання
Дата подання: 02 лютого 2023 13:39
Дата відповіді: 02 лютого 2023 15:49
На питання щодо дискримінації поставлене 01.02.2023 11:27, Ви відповіли, що внесете відповідні зміни. Але їх не внесено у переліку змін до останньої редакції. Просимо внести обіцяні зміни.
Відповідь: Доброго дня! Зміни буде внесено, вибачте за незручності.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-11-008997-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 12 січня 2023 16:46
Відсутність в додатку №3 до тендерної документації інформації, щодо кількості обладнання, яке необхідно буде Учаснику обслуговувати.
Шановний Замовнику процедури закупівлі. Ваша тендерна документація нам нагадує вимогу, як у казці - "піди туди, не знаю куди, візьми те, не знаю що!!!"
В тендерній документації наявна наступна вимога - Учасники процедури закупівлі надають у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації: 1.1 Розрахунок ціни пропозиції у складі: зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів.
Так як чином Учаснику, ну окрім звичайно "зацікавленого" можна виконати вимоги вашої тендерної документації і виконати Розрахунок ціни пропозиції у складі: зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів. без інформації, щодо кількості обладнання, яке необхідно буде обслуговувати Учаснику (потенційному переможцю). І іще одне логічне до вас запитання, як ви гадаєте чи кількість обладнання, яке необхідно буде обслуговувати Учаснику впливає на остаточну вартість робіт, а відповідну і величину тендерної пропозиції. Чи при різній кількості обладнання, ціна на виконання робіт (надання послуг) залишиться сталою???
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення інформації, щодо кількості обладнання яке необхідно буде обслуговувати Учаснику на об'єкті, який є предметом закупівлі. Адже при відсутності кількості обладнання виконати відповідні кошторисні розрахунки не можливо.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації наявна наступна вимога - Учасники процедури закупівлі надають у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації: 1.1 Розрахунок ціни пропозиції у складі: зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів.
Так як чином Учаснику, ну окрім звичайно "зацікавленого" можна виконати вимоги вашої тендерної документації і виконати Розрахунок ціни пропозиції у складі: зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів. без інформації, щодо кількості обладнання, яке необхідно буде обслуговувати Учаснику (потенційному переможцю). І іще одне логічне до вас запитання, як ви гадаєте чи кількість обладнання, яке необхідно буде обслуговувати Учаснику впливає на остаточну вартість робіт, а відповідну і величину тендерної пропозиції. Чи при різній кількості обладнання, ціна на виконання робіт (надання послуг) залишиться сталою???
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення інформації, щодо кількості обладнання яке необхідно буде обслуговувати Учаснику на об'єкті, який є предметом закупівлі. Адже при відсутності кількості обладнання виконати відповідні кошторисні розрахунки не можливо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2023 13:28
Шановний Учаснику!
Вся необхідна інформація щодо кількості послуг, якісних та технічних характеристиках до предмета закупівлі зазначена в тендерній документції.
Вся необхідна інформація щодо кількості послуг, якісних та технічних характеристиках до предмета закупівлі зазначена в тендерній документції.
Номер вимоги: UA-2023-01-11-008997-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 02 лютого 2023 13:50
Наявність Дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, а також вимоги, яка не відповідає чинному законодавству України, і спрямована на навмисне обмеження кількості потенційних Учасників процедури закупівлі
Шановний Замовнику процедури закупівлі, в тендерній документації наявна вимога, яка не відповідає, а точніше грубо порушує вимоги чинного законодавства України:
Надати у пропозиції завірену учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ №87 від 12.05.2022 року "Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці""
Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці". То учасник в своїй тендерній документації, згідно чинного законодавства може надати тільки місячний звіт (за січень) 2023 року, або квартальний звіт (жовтень-листопад 2022 року).
Але згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни" який вступив в силу з 1 січня 2023 року, згідно п.1 в якому чітко "чорним по-білому" зазначено - фізичні особи, фізичні особи-підприємці, юридичні особи під час воєнного стану або стану війни та протягом 3 (трьох) місяців після його припинення мають право не подавати статистичну та фінансову звітність.
Зважаючи на відсутність звітів у період дії воєнного стану або стану війни, а також протягом 3 (трьох) місяців після його завершення органи державної статистики призупиняють оприлюднення статистичної інформації, за винятком індексу споживчих цін (ІСЦ),експорту-імпорту товарів, попередньої оцінки ВВП, окремої інформації ВВП, окремої інформації за періоди 2022-2023 років, а також за 2021 рік і попередні періоди.
Зміни які внесенні вами в тендерну документацію, "слово в слово" відповідають змінам і тендерній документації, яка оголосив Замовник - Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради, згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з технічного обслуговуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу).
Єдиним Учасником і відповідно Переможцем даної закупівлі був визнаний Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" з сумою 420 530 грн. з ПДВ. при бюджеті закупівлі 421 000 грн. - Це напевно збіг обставин, або випадковість скажете ви!!! Можливо!!!
У нас є прямі докази порушення попереднім Замовником Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради, Закону України "Про публічні закупівлі" а також вами, як недобросовісним Замовником.
По-перше ви даною вимогою, що надання у пропозиції завірену учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. порушуєте Закон України.
По-друге, ви не внесли зміни в тендерну документацію, шляхом видалення вимоги, яку АМКУ визнав, як дискримінаційною стосовно надання гарантійного листа від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), у випадку необхідності, поставку необхідного обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо лист надається не від виробника, потрібно надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, з інформаціє про його офіційний статус, за підписом уповноваженої особи. Що є грубим порушенням
вимог статті 18 ч.22 Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є "обов’язковими" для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Ми, як добросовісний Учасник багатьох процедур закупівель стверджуємо що ви лобіюєте інтереси відповідного Учасника процедури закупівлі, який є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС"!!!
Ми вас попереджуємо, або ви до 19:00 вносите відповідні зміни до тендерної документації і прибираєте ваші незаконні вимоги, які ви долучили в оновлену тендерну документацію, саме надання Учасниками Сертифікатів ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) SA 8000, гарантійного листа від виробника та копію звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. або ми подаємо офіційну скаргу до АМКУ не пізніше 22:00 02.02.2023 року.
Також в скарзі до Адміністративна колегія Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі – адміністративна колегія Відділення), буде наявна вимога про порушення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" законодавства, а саме Закону України "Про захист економічної конкуренції" Статті 1.
ч.1 Економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку;
Стаття 3. Законодавство про захист економічної конкуренції
ч.1. Законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України "Про Антимонопольний комітет України", "Про захист від недобросовісної конкуренції", інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Стаття 15. Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю
ч.1. Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Стаття 35. Розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції
1. Розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції починається з прийняття розпорядження про початок розгляду справи та закінчується прийняттям рішення у справі.
2. При розгляді справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України:
збирають і аналізують документи, висновки експертів, пояснення осіб, іншу інформацію, що є доказом у справі, та приймають рішення у справі в межах своїх повноважень;
отримують пояснення осіб, які беруть участь у справі, або будь-яких осіб за їх клопотанням чи з власної ініціативи.
Стаття 50. Порушення законодавства про захист економічної конкуренції
Порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є:
1) антиконкурентні узгоджені дії;
2) зловживання монопольним (домінуючим) становищем;
3) антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю;
4) невиконання рішення, попереднього рішення органів Антимонопольного комітету України або їх виконання не в повному обсязі.
Стаття 54. Адміністративна відповідальність посадових осіб та інших працівників суб’єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю
{Частину першу статті 54 виключено на підставі Закону № 2596-IV від 31.05.2005}
2. За правопорушення, передбачені пунктами 4, 13-16 статті 50 цього Закону, посадові особи органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю несуть адміністративну відповідальність згідно з законом.
3. За правопорушення, передбачене пунктом 16 статті 50 цього Закону, працівники суб’єктів господарювання, об’єднань несуть адміністративну відповідальність згідно із законом.
Ми гадаємо для Вас, достатньо доказів наразі. Ми впевненні що для АМКУ їх буде достатньо в повній мірі.
Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання чинного законодавства України!!!
Розгорнути
Згорнути
Надати у пропозиції завірену учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ №87 від 12.05.2022 року "Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці""
Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці". То учасник в своїй тендерній документації, згідно чинного законодавства може надати тільки місячний звіт (за січень) 2023 року, або квартальний звіт (жовтень-листопад 2022 року).
Але згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни" який вступив в силу з 1 січня 2023 року, згідно п.1 в якому чітко "чорним по-білому" зазначено - фізичні особи, фізичні особи-підприємці, юридичні особи під час воєнного стану або стану війни та протягом 3 (трьох) місяців після його припинення мають право не подавати статистичну та фінансову звітність.
Зважаючи на відсутність звітів у період дії воєнного стану або стану війни, а також протягом 3 (трьох) місяців після його завершення органи державної статистики призупиняють оприлюднення статистичної інформації, за винятком індексу споживчих цін (ІСЦ),експорту-імпорту товарів, попередньої оцінки ВВП, окремої інформації ВВП, окремої інформації за періоди 2022-2023 років, а також за 2021 рік і попередні періоди.
Зміни які внесенні вами в тендерну документацію, "слово в слово" відповідають змінам і тендерній документації, яка оголосив Замовник - Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради, згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з технічного обслуговуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу).
Єдиним Учасником і відповідно Переможцем даної закупівлі був визнаний Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" з сумою 420 530 грн. з ПДВ. при бюджеті закупівлі 421 000 грн. - Це напевно збіг обставин, або випадковість скажете ви!!! Можливо!!!
У нас є прямі докази порушення попереднім Замовником Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради, Закону України "Про публічні закупівлі" а також вами, як недобросовісним Замовником.
По-перше ви даною вимогою, що надання у пропозиції завірену учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. порушуєте Закон України.
По-друге, ви не внесли зміни в тендерну документацію, шляхом видалення вимоги, яку АМКУ визнав, як дискримінаційною стосовно надання гарантійного листа від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), у випадку необхідності, поставку необхідного обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо лист надається не від виробника, потрібно надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, з інформаціє про його офіційний статус, за підписом уповноваженої особи. Що є грубим порушенням
вимог статті 18 ч.22 Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є "обов’язковими" для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Ми, як добросовісний Учасник багатьох процедур закупівель стверджуємо що ви лобіюєте інтереси відповідного Учасника процедури закупівлі, який є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС"!!!
Ми вас попереджуємо, або ви до 19:00 вносите відповідні зміни до тендерної документації і прибираєте ваші незаконні вимоги, які ви долучили в оновлену тендерну документацію, саме надання Учасниками Сертифікатів ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) SA 8000, гарантійного листа від виробника та копію звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. або ми подаємо офіційну скаргу до АМКУ не пізніше 22:00 02.02.2023 року.
Також в скарзі до Адміністративна колегія Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі – адміністративна колегія Відділення), буде наявна вимога про порушення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" законодавства, а саме Закону України "Про захист економічної конкуренції" Статті 1.
ч.1 Економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку;
Стаття 3. Законодавство про захист економічної конкуренції
ч.1. Законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України "Про Антимонопольний комітет України", "Про захист від недобросовісної конкуренції", інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Стаття 15. Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю
ч.1. Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Стаття 35. Розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції
1. Розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції починається з прийняття розпорядження про початок розгляду справи та закінчується прийняттям рішення у справі.
2. При розгляді справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України:
збирають і аналізують документи, висновки експертів, пояснення осіб, іншу інформацію, що є доказом у справі, та приймають рішення у справі в межах своїх повноважень;
отримують пояснення осіб, які беруть участь у справі, або будь-яких осіб за їх клопотанням чи з власної ініціативи.
Стаття 50. Порушення законодавства про захист економічної конкуренції
Порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є:
1) антиконкурентні узгоджені дії;
2) зловживання монопольним (домінуючим) становищем;
3) антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю;
4) невиконання рішення, попереднього рішення органів Антимонопольного комітету України або їх виконання не в повному обсязі.
Стаття 54. Адміністративна відповідальність посадових осіб та інших працівників суб’єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю
{Частину першу статті 54 виключено на підставі Закону № 2596-IV від 31.05.2005}
2. За правопорушення, передбачені пунктами 4, 13-16 статті 50 цього Закону, посадові особи органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю несуть адміністративну відповідальність згідно з законом.
3. За правопорушення, передбачене пунктом 16 статті 50 цього Закону, працівники суб’єктів господарювання, об’єднань несуть адміністративну відповідальність згідно із законом.
Ми гадаємо для Вас, достатньо доказів наразі. Ми впевненні що для АМКУ їх буде достатньо в повній мірі.
Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання чинного законодавства України!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2023 12:13
Шановний Учаснику,
Тендерна документація містить лише ті вимоги, які передбачені чинним законодавством України та які може виконати будь-який Учасник закупівель, який здійснює свою господарську діяльність офіційно з урахуванням, в тому числі, міжнародних стандартів та норм для даного виду послуг.
Щодо звіту 1-ПВ не зрозуміло, яким чином така вимога порушує Ваші права? Ви або складаєте цей звіт (якщо зобов`язані його складати ) або надаєте лист про його ненадання, (якщо не звітуєте), згідно норм чинного законодавства України.
Ця вимога в жодній мірі не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до ч.3 ст. 22 цього Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначаємо, що дана вимога неодноразово була визнана колегією АМКУ такою, що не є дискримінаційною - відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.07.2022 за №5156-р/пк-пз, а також, згідно рішення Антимонопольного комітету України - № 7211 -р/пк-пз від 07.12.2022.
Щодо вимоги про надання гарантійних листів, зауважуємо, що з урахуванням нестабільного ринку протипожежних послуг, постійних коливаннь цін на протипожежне обладнання та послуги, та з урахуванням певних резерваів наявності необхідного обладняння у виробників та/або постачальників, ми, як Замовник, маємо право передбачити гарантію щодо наявності та гарантію щодо поставки, у випадку необхідності, такого обладнання згідно умов нашої закупівлі, з метою здійснення закупівлі та забезпечення виконання технічного обслуговування на весь рік.
Адже, згідно нашого Технічного завдання передбачено, що у разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене (в тому числі гучномовці, сповіщувачі). Виконавець при наданні послуг з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. У разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене. Резерв обладнання використано Замовником повною мірою та коштів на поповнення резеру у Замовника не передбачено. Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (в тому числі, сповіщувачів, гучномовців).
Також, хочемо зауважити, що згідно вимог документації, такий лист Ви можете надати від Виробників, представників, дилерів, дистриб`юторів, тощо, таким чином, коло суб`єктів від яких Ви можете отримати такий лист, надзвичано широке.
Якщо Ви є учасником ринку протипожежних послуг, маєте хоч якийсь досвід співпраці, отримання такого листа з гарантією надати обладнання, та ще й у випадку лише такої необхідності, не може бути дискримінаційною вимогою.
Щодо сертифікатів Ісо, повідомляємо, що всі сертифікати Ісо, які передбачені вимогами нашої тендерної документації, мають безпосереднє відношення до предмету закупівлі. Ці стандарти призначені для використання фахівцями з пожежної безпеки (в тому числі для оцінювання пожежного ризику, визначаючи принципи, що лежать в основі кількісної оцінки і тлумачення пожежного ризику, а також для дотримання належних умов праці Вашого персоналу під час надання послуг, що безпосередньо буде впливати на виконання ними своїх обов`язків згідно технічного завдання).
Тендерна документація містить лише ті вимоги, які передбачені чинним законодавством України та які може виконати будь-який Учасник закупівель, який здійснює свою господарську діяльність офіційно з урахуванням, в тому числі, міжнародних стандартів та норм для даного виду послуг.
Щодо звіту 1-ПВ не зрозуміло, яким чином така вимога порушує Ваші права? Ви або складаєте цей звіт (якщо зобов`язані його складати ) або надаєте лист про його ненадання, (якщо не звітуєте), згідно норм чинного законодавства України.
Ця вимога в жодній мірі не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до ч.3 ст. 22 цього Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначаємо, що дана вимога неодноразово була визнана колегією АМКУ такою, що не є дискримінаційною - відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.07.2022 за №5156-р/пк-пз, а також, згідно рішення Антимонопольного комітету України - № 7211 -р/пк-пз від 07.12.2022.
Щодо вимоги про надання гарантійних листів, зауважуємо, що з урахуванням нестабільного ринку протипожежних послуг, постійних коливаннь цін на протипожежне обладнання та послуги, та з урахуванням певних резерваів наявності необхідного обладняння у виробників та/або постачальників, ми, як Замовник, маємо право передбачити гарантію щодо наявності та гарантію щодо поставки, у випадку необхідності, такого обладнання згідно умов нашої закупівлі, з метою здійснення закупівлі та забезпечення виконання технічного обслуговування на весь рік.
Адже, згідно нашого Технічного завдання передбачено, що у разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене (в тому числі гучномовці, сповіщувачі). Виконавець при наданні послуг з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. У разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене. Резерв обладнання використано Замовником повною мірою та коштів на поповнення резеру у Замовника не передбачено. Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (в тому числі, сповіщувачів, гучномовців).
Також, хочемо зауважити, що згідно вимог документації, такий лист Ви можете надати від Виробників, представників, дилерів, дистриб`юторів, тощо, таким чином, коло суб`єктів від яких Ви можете отримати такий лист, надзвичано широке.
Якщо Ви є учасником ринку протипожежних послуг, маєте хоч якийсь досвід співпраці, отримання такого листа з гарантією надати обладнання, та ще й у випадку лише такої необхідності, не може бути дискримінаційною вимогою.
Щодо сертифікатів Ісо, повідомляємо, що всі сертифікати Ісо, які передбачені вимогами нашої тендерної документації, мають безпосереднє відношення до предмету закупівлі. Ці стандарти призначені для використання фахівцями з пожежної безпеки (в тому числі для оцінювання пожежного ризику, визначаючи принципи, що лежать в основі кількісної оцінки і тлумачення пожежного ризику, а також для дотримання належних умов праці Вашого персоналу під час надання послуг, що безпосередньо буде впливати на виконання ними своїх обов`язків згідно технічного завдання).
Номер вимоги: UA-2023-01-11-008997-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 04 лютого 2023 14:13
Дискримінація Учасників процедури закупівлі
Вимога: Сертифікат відповідності відносно надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення котре відповідає вимогам ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2021, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі» Просимо виключити дискримінаційну вимогу з документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2023 10:48
Стандарт ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 затверджено в Україні Наказом від 16.06.2021 № 226 Про прийняття та скасування національних стандартів Принципи та поняття стандарту застосовуються до будь-яких цілей забезпечення пожежної безпеки. Зважаючи на те, що об’єктом надання послуг згідно даної закупівлі є навчальний заклад в якому постійно перебувають діти, тому ключовим аспектом наданих послуг повинна бути безпека життя та збереження майна.
Звертаємо Вашу увагу, що ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ містить посилання на відповідний ДСТУ-H CEN/TS 54-14.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ, ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ ПОВИННІ БУТИ ВИДАНІ ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯКИХ ПІДТВЕРДЖЕНА ШЛЯХОМ АКРЕДИТАЦІЇ або іншим способом, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі з встановлення систем пожежної сигналізації в приміщеннях де перебуватимуть діти, відповідно роботи, які учасник пропонує виконати повинні бути якісними та безпечними, в тому числі і виконавці/підрядники в свої діяльності з надання таких послуг/виконання робіт з капітального ремонту щодо встановлення систем пожежної сигналізації повинні дотримуватись низку нормативно-правових актів, в тому числі систем управління.
Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
Звертаємо Вашу увагу, що ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ містить посилання на відповідний ДСТУ-H CEN/TS 54-14.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ, ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ ПОВИННІ БУТИ ВИДАНІ ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯКИХ ПІДТВЕРДЖЕНА ШЛЯХОМ АКРЕДИТАЦІЇ або іншим способом, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі з встановлення систем пожежної сигналізації в приміщеннях де перебуватимуть діти, відповідно роботи, які учасник пропонує виконати повинні бути якісними та безпечними, в тому числі і виконавці/підрядники в свої діяльності з надання таких послуг/виконання робіт з капітального ремонту щодо встановлення систем пожежної сигналізації повинні дотримуватись низку нормативно-правових актів, в тому числі систем управління.
Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
Номер вимоги: UA-2023-01-11-008997-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 04 лютого 2023 14:26
Дискримінація Учасників процедури закупівлі
Вимога: Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Відповідно до Закону України «Про підтвердження відповідності» ст.1 ч.9
Сертифікація – це процедури, за допомогою визнаний в установленому порядку орган документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління, персоналу встановленим законодавством вимогам.
Сертифікат відповідності – документ, який підтверджує, що продукція, системи якості, системи управління якістю, системи екологічного управління, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного законодавством.
Тобто ст.1 ч.9 Закону України «Про підтвердження відповідності» сертифікат повинен відповідати встановленим законодавством вимогам. Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 не є стандартом затвердженим законодавством України, а є міжнародний стандарт не прийнятий та не затверджений в Україні.
Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наполягаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Сертифікація – це процедури, за допомогою визнаний в установленому порядку орган документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління, персоналу встановленим законодавством вимогам.
Сертифікат відповідності – документ, який підтверджує, що продукція, системи якості, системи управління якістю, системи екологічного управління, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного законодавством.
Тобто ст.1 ч.9 Закону України «Про підтвердження відповідності» сертифікат повинен відповідати встановленим законодавством вимогам. Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 не є стандартом затвердженим законодавством України, а є міжнародний стандарт не прийнятий та не затверджений в Україні.
Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наполягаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2023 10:52
Шановний Учаснику!
Наявність Сертифікату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: протипожежних послуг є правом Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
Ознайомтесь будь-ласка з п.2. Рішення АМКУ №17326-р/пк-пз від 15.09.2020 щодо правомірності встановлення такої вимоги в тендерній документації.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ, ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ ПОВИННІ БУТИ ВИДАНІ ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯКИХ ПІДТВЕРДЖЕНА ШЛЯХОМ АКРЕДИТАЦІЇ або іншим способом, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі з встановлення систем пожежної сигналізації в приміщеннях де перебуватимуть діти, відповідно роботи, які учасник пропонує виконати повинні бути якісними та безпечними, в тому числі і виконавці/підрядники в свої діяльності з надання таких послуг/виконання робіт з капітального ремонту щодо встановлення систем пожежної сигналізації повинні дотримуватись низку нормативно-правових актів, в тому числі систем управління.
Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
Наявність Сертифікату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: протипожежних послуг є правом Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
Ознайомтесь будь-ласка з п.2. Рішення АМКУ №17326-р/пк-пз від 15.09.2020 щодо правомірності встановлення такої вимоги в тендерній документації.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ, ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ ПОВИННІ БУТИ ВИДАНІ ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯКИХ ПІДТВЕРДЖЕНА ШЛЯХОМ АКРЕДИТАЦІЇ або іншим способом, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі з встановлення систем пожежної сигналізації в приміщеннях де перебуватимуть діти, відповідно роботи, які учасник пропонує виконати повинні бути якісними та безпечними, в тому числі і виконавці/підрядники в свої діяльності з надання таких послуг/виконання робіт з капітального ремонту щодо встановлення систем пожежної сигналізації повинні дотримуватись низку нормативно-правових актів, в тому числі систем управління.
Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
Номер вимоги: UA-2023-01-11-008997-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 04 лютого 2023 17:17
Дискримінація Учасників процедури закупівлі, шляхом відсутності технічних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Замовник вимагає: 1.1 Розрахунок ціни пропозиції у складі: зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів.
Яким чином можна порахувати договірну ціну та локальні кошториси на кожен об'єкт обслуговування кожного навчального закладу відповідно до технічного завдання та дислокації, коли відсутня марка та кількість обладнання протипожежного призначення, яке потрібно буде обслуговувати.
Згідно Кошторисних норм України КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»,
форма
зведеного кошторисного розрахунку - Додаток 7 до Настанови (пункти 3.30, 4.20, 4.38)
договірної ціни з пояснювальною запискою - Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2)
локального кошторисного розрахунку - Додаток 1 до Настанови (пункт 3.11)
розрахунок загальновиробничих витрат - Додаток 11 до Настанови (пункт 3.40)
підсумкової відомість ресурсів - Додаток 4 до Настанови (пункт 3.21)
Чому у вас в тендерній документації відсутня інформація по кількості обладнання та одиниці виміру, як того вимагає форми зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів, яким чином Учасник може дотриматись вимог чинного законодавства України, розрахувати локальний кошторис та надати його в своїй тендерній пропозиції.
По-друге, зведений кошторисний розрахунок; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів, складаються на виконання будівельних робіт, а предметом закупівлі є послуги: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 «послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
Ваша вимога виглядає дуже дивною, яка направлена на навмисне обмеження кількості потенційних Учасників процедури закупівлі. Адже виконати розрахунку відповідно до форми зведеного кошторисного розрахунку; локального кошторисного розрахунку; розрахунку загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів на відповідно скласти договірну ціну з пояснювальною запискою не можливо.
Поясніть на яку норму Закону України, або чинної Настанови ви опираєтеся вимагаючи учасникам порахувати зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів, коли відсутня марка та кількість обладнання протипожежного призначення, яке потрібно буде обслуговувати.
Приберіть дану дискримінаційну вимогу, або внесіть відповідні зміни в тендерну документацію.
Інакше ми звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Яким чином можна порахувати договірну ціну та локальні кошториси на кожен об'єкт обслуговування кожного навчального закладу відповідно до технічного завдання та дислокації, коли відсутня марка та кількість обладнання протипожежного призначення, яке потрібно буде обслуговувати.
Згідно Кошторисних норм України КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»,
форма
зведеного кошторисного розрахунку - Додаток 7 до Настанови (пункти 3.30, 4.20, 4.38)
договірної ціни з пояснювальною запискою - Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2)
локального кошторисного розрахунку - Додаток 1 до Настанови (пункт 3.11)
розрахунок загальновиробничих витрат - Додаток 11 до Настанови (пункт 3.40)
підсумкової відомість ресурсів - Додаток 4 до Настанови (пункт 3.21)
Чому у вас в тендерній документації відсутня інформація по кількості обладнання та одиниці виміру, як того вимагає форми зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів, яким чином Учасник може дотриматись вимог чинного законодавства України, розрахувати локальний кошторис та надати його в своїй тендерній пропозиції.
По-друге, зведений кошторисний розрахунок; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів, складаються на виконання будівельних робіт, а предметом закупівлі є послуги: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 «послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
Ваша вимога виглядає дуже дивною, яка направлена на навмисне обмеження кількості потенційних Учасників процедури закупівлі. Адже виконати розрахунку відповідно до форми зведеного кошторисного розрахунку; локального кошторисного розрахунку; розрахунку загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів на відповідно скласти договірну ціну з пояснювальною запискою не можливо.
Поясніть на яку норму Закону України, або чинної Настанови ви опираєтеся вимагаючи учасникам порахувати зведений кошторисний розрахунок; тверда договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; підсумкова відомість ресурсів, коли відсутня марка та кількість обладнання протипожежного призначення, яке потрібно буде обслуговувати.
Приберіть дану дискримінаційну вимогу, або внесіть відповідні зміни в тендерну документацію.
Інакше ми звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2023 10:50
Шановний Учаснику!
Всі технічні, якість та кількісні характеристики до предмету закупівлі містяться у Додатку 3 до тендерної документації.
Марка, типи обладнання, перелік , кількість послуг, перелік обєктів тощо зазначені у Додатку 3.
Іншої інформації Замовник немає.
Навність розрахунків передбачена згідно Кошторисних норм України.
Всі технічні, якість та кількісні характеристики до предмету закупівлі містяться у Додатку 3 до тендерної документації.
Марка, типи обладнання, перелік , кількість послуг, перелік обєктів тощо зазначені у Додатку 3.
Іншої інформації Замовник немає.
Навність розрахунків передбачена згідно Кошторисних норм України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-11-008997-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 14 січня 2023 13:53
Дата подання: 14 січня 2023 13:53
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, буд. 15-А, класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 «послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2023 14:59
рішення від 17.01.2023 № 547.pdf
Дата публікації: 17 січня 2023 14:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2023 № 852.pdf
Дата публікації: 26 січня 2023 11:26
рішення від 25.01.2023 № 852.pdf
Дата публікації: 30 січня 2023 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни в тендерну документацію
Дата виконання рішення замовником: 01 лютого 2023 11:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" |
191 723,00
UAH з ПДВ
|
191 723,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" #32782181 |
Переможець |
191 723,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 10:51
|
договір №23-02_16 від 16,02,2023.pdf | укладений |
16 лютого 2023 10:50
|
договір №23-02_16 від 16,02,2023.pdf | укладений |
16 лютого 2023 10:50
|