Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги організації і проведення заходів з нагоди відзначення Новорічних та різдвяних свят: “КАЗКОВЕ БАГАТТЯ”
Очікувана вартість
685 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003387-b 81eb229383604b1584c03738ce37e0f8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

- -

+380412437799 kylt.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13554415
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: - -
+380412437799
kylt.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:06
Очікувана вартість: 685 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги організації і проведення заходів з нагоди відзначення Новорічних та різдвяних свят: “КАЗКОВЕ БАГАТТЯ”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Велика Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 79952000-2 — Послуги з організації заходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:08
Тендерна документація НР.doc
12 листопада 2019 12:45
Організиція і проведення Новий рік 2.doc
08 листопада 2019 19:01
Макет-креслення.jpg
08 листопада 2019 19:01
Договір.doc
12 листопада 2019 15:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 12:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 19:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:08
Тендерна документація НР.doc
08 листопада 2019 19:01
Тендерна документація НР.doc
12 листопада 2019 12:45
Організиція і проведення Новий рік 2.doc
08 листопада 2019 19:01
Організиція і проведення Новий рік.doc
08 листопада 2019 19:01
Макет-креслення.jpg
08 листопада 2019 19:01
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання до процедури закупівлі: "Послуги організації і проведення заходів з нагоди відзначення Новорічних та різдвяних свят: “КАЗКОВЕ БАГАТТЯ”
Дата подання: 14 листопада 2019 09:36
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:05
Відповідно до тендерної про проведення тендеру та тендерної документації предмет закупівлі визначений як «ДК 021:2015: 79952000-2 — Послуги з організації заходів». Звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля опублікована за помилковим кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, адже у вимогах тендерної документації, а саме п. 5.1. Додатку № 1 «Технічні (якісні) та кількісті вимоги до предмету закупівлі» визначено, що: «Вимога щодо предмета закупівлі: Послуги організації і проведення заходів з нагоди відзначення Новорічних та різдвяних свят: «Казкове багаття»: виготовлення з матеріалу учасника будиночків, її транспортування та монтаж на майдані імені С.П. Корольова для проведення святкового ярмарку. Кількість будиночків – 25 штук (згідно макету, що додається)». Надалі надані характеристики та безпосередньо макет (з визначенням розмірів) для виготовлення дерев’яних конструкцій. Орім того, відповідно до п. 4.4. розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, визначено, що «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 17 грудня 2019 року. Тобто, організація і проведення заходу з заходів з нагоди відзначення Новорічних та різдвяних свят: «Казкове багаття» повинно відбутися за ОДИН ДЕНЬ? Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року затверджено «Порядок визначенні предмета закупівлі». Відповідно до даного порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Враховуючи зазначене вище та визначені строки (до 17 грудня 2019 року), необхідно застосовувати інших код класифікатора, а саме: ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи. Однак, зазначена документація в собі об’єднала різні послуги під один код класифікатора та в одну закупівлі. Закупівля послуг з виготовлення дерев’яних конструкцій (тимчасових споруд), для розміщення їх на майдані С.П. Корольова, має бути виділено в окрему закупівлю під відповідним кодом. Таким чином закупівля оголошена під неправильним кодом класифікатора, що може бути наслідком недопущення до реєстрації договору, який укладено за результатом процедури, в Державній казначейській службі України, адже фактична закупівля відрізняється від тієї, яка визначена за класифікатором. Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити закупівлю з підстав порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі відмови у задоволені вимоги про відміну закупівлі ВИМАГАЄМО надати аргументоване пояснення такої відмови з посиланням на нормативно-правові акти, які підтверджують дану позицію. У разі ігнорування та незадоволення нашої вимоги про відміну торгів ми вимушені будемо повідомити про порушення порядку оприлюднення оголошення при проведенні процедури закупівлі до контролюючих органів. Окрім того, просимо надати роз’яснення, що буде відноситися до документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (який вид договору (предмет договору). Тобто, який саме предмет договору буде застосовано як аналогічний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. В зв”язку з тим, що управління культури в закупівлі даних послуг не має подальшої потреби закупівлю буде відмінено на основі абзацу 1 пункту 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дякуємо за запитання.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2019 14:09
Коментар щодо відміни: В закупівлі даних послуг не має подальшої потреби.
Документи:
14 листопада 2019 14:09
Електронний підпис
14 листопада 2019 14:08
протокол відміни торгів.pdf