Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Наталя Авасян +380617171886 tend2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 15:14 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 15:14 |
Очікувана вартість: | 2 699 661,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 498,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
по вулицям І-ІІІ ступеня пріоритетності міста Запоріжжя включаючи перехрестя (примикання)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2022 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2022 10:23 |
Додаток 3 технічне завдання.docx | |
27 жовтня 2022 10:23 |
ТД Особливості.docx | |
27 жовтня 2022 10:23 |
ТД Особливості.docx | |
27 жовтня 2022 10:23 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
27 жовтня 2022 10:23 |
Додаток 3 технічне завдання.docx | |
27 жовтня 2022 10:23 |
Додаток 4 проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У пункті 1 Ви просите «ознайомитись з документом та визначитись, чи будуть інженерні роботи з проектування (розробки схем ОДР) підлягати під дію нормативу». Дане прохання не стосується роз’яснення положень тендерної документації (дієслова «ознайомитись» та «визначитись» не є синонімами дієслова «роз’яснити»). В той же час, з огляду на повагу до Вас, замовник повідомляє наступне.
У Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що для виготовлення схем організації дорожнього руху необхідно провести, зокрема, інженерно-вишукувальні роботи, під час яких провести обстеження умов дорожнього руху і здійснити заміри конструктивних та інших елементів діючої ділянки дороги, в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Під час виконання зазначених робіт інженери будуть виконувати, в тому числі, роботи з підвищеною небезпекою.
Згідно з п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, «виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8».
Отже, вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є обґрунтованою і не є дискримінаційною.
У пункті 1 Ви ставите питання щодо виконання інженером-проектувальником зварювальних робіт, верхолазних робіт та робіт з обслуговування посудин високого тиску. Відповідаємо: інженери-проектувальники не будуть виконувати зварювальні роботи, верхолазні роботи та роботи з обслуговування посудин високого тиску.
У пункті 2 Ви просите «ознайомитись з порядком видачі та дії документів щодо повірки обладнання в умовах військового стану». Дане прохання не стосується роз’яснення положень тендерної документації (дієслово «ознайомитись» не є синонімом дієслова «роз’яснити»). В той же час, з огляду на повагу до Вас, замовник повідомляє наступне.
Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193, «позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку».
У свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки зазначається, зокрема, дата, до якої свідоцтво є чинним. На підставі вказаної дати визначається період, протягом якого проведена повірка засобу вимірювальної техніки гарантує придатність засобу вимірювальної техніки до застосування. Відповідно, після настання зазначеної дати, проведена повірка вже не може гарантувати придатність засобу вимірювальної техніки до застосування.
Вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, оформлених за результатами повірки засобів вимірювальної техніки, чинних як мінімум до 31.12.2022, зумовлена необхідністю отримання замовником гарантії того, що до завершення строку надання послуг всі засоби вимірювальної техніки будуть придатні до застосування.
Зауважимо, що наявність постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2022 р. № 412 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного стану» не впливає на технічний стан засобів вимірювальної техніки і, відповідно, не може гарантувати придатність засобу вимірювальної техніки до застосування після дати, зазначеної у свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, виданого за результатами проведення повірки.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу II Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, «повірка ЗВТ проводиться: науковими метрологічними центрами, які мають міжнародно визнані калібрувальні та вимірювальні можливості за відповідними видами та підвидами вимірювань, та/або із застосуванням національних еталонів; науковими метрологічними центрами, державними підприємствами, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку та провадять метрологічну діяльність, та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки ЗВТ». Зауважимо, що діяльність зазначених суб’єктів в Україні не була припинена у зв’язку із введенням воєнного стану. Відповідно, в учасників процедури закупівлі немає перешкод для здійснення повірки засобів вимірювальної техніки.
Таким чином, вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, оформлених за результатами повірки засобів вимірювальної техніки, чинних як мінімум до 31.12.2022, є обґрунтованою і не є дискримінаційною.
У пункті 4 Ви стверджуєте, що «послуги з проектування жодним чином не мають відношення та нормативного обґрунтування того, що Ви пишете». Звертаємо Вашу увагу, що дане речення не містить ані питання, яке стосується змісту тендерної документації, ані прохання роз’яснити конкретне положення тендерної документації. В той же час, з огляду на повагу до Вас, замовник повідомляє наступне.
Згідно з пунктом 5.1 глави 5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, що затверджено наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, «перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4)». Відповідно до додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт, а також керівники, спеціалісти служб охорони праці зазначених підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств, є посадовими особами, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
Оскільки під час надання послуг необхідно забезпечити безпечне проведення інженерно-вишукувальних робіт, остільки вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці є обґрунтованою і не є дискримінаційною.
Частиною 2 статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію з оригіналу посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань керівника підприємства та/або відповідальної особи з охорони праці.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-23-000038 ● 2e0da1419cd24a899ab40c4b3930f80e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2022 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2022-10-27-002358-a 27.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 12:50:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з інженерного проектування, а саме: утримання вулично-шляхової мережі та розробка схем організації дорожнього руху по вулицям І-ІІІ ступеня пріоритетності міста Запоріжжя, включаючи перехрестя (примикання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-002358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Запорожінжиніринг» умов пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель у господарській сфері Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
Олександра НІКІТЮК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 15:18:18
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА Щодо проведення закупівлі UA-2022-10-27-002358-a
На Ваш запит, щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг з інженерного проектування. Утримання вулично-шляхової мережі. Розробка схем організації дорожнього руху по вулицям І-ІІІ ступеня пріоритетності міста Запоріжжя включаючи перехрестя (примикання) ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-27-002358-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" |
2 693 360,32
UAH з ПДВ
|
2 651 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" |
2 697 787,37
UAH з ПДВ
|
2 657 292,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" #41398859 |
Відхилено |
2 651 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2022 21:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" #40933609 |
Переможець |
2 657 292,42
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2022 19:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 21:58
|
ДУ № 1 до Договору № 39.22.04 від 22.11.22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 21:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 10:36
|
Договір № 39.22.04 від 22.11.22.pdf | укладений |
23 листопада 2022 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 39/22/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 до Договору № 39.22.04 від 22.11.22.pdf |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |