Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Луківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333046 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/lukivska/main/ |
Місцезнаходження: | 44810, Україна , Волинська обл., смт Луків , вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Анатолій Климук +380973706683 04333046@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:33 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:33 |
Очікувана вартість: | 4 872 109,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 721,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 13:36 |
Тендерна документація.docx |
29 березня 2024 13:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2024 13:36 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-14-000006 ● 309f5ef971a2467d956c88b36fbc25a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 12:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.05.2024 № 26-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.05.2024 № 26-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-26-005288-a від 26.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 11:26:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт проїздної частини вулиці Грушевського на ділянці від будинку №7 до вулиці Ковельська в смт. Луків Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005288-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:48:57
ЛУКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (надалі - Замовник) надає пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (опублікований в ЦБД Prozorro: 15 трав 11:26) у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт проїздної частини вулиці Грушевського на ділянці від будинку №7 до вулиці Ковельська в смт.Луків Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 4872109,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005288-a), а саме, 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, повідомляємо наступне. 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації «Капітальний ремонт проїздної частини вулиці Грушевського на ділянці від будинку №7 до вулиці Ковельська в смт.Луків Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний), що додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту https://lukivska-gromada.gov.ua/ публічні закупівлі на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ЛУКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (надалі - Замовник) надає пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (опублікований в ЦБД Prozorro: 15 трав 11:26) у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт проїздної частини вулиці Грушевського на ділянці від будинку №7 до вулиці Ковельська в смт.Луків Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 4872109,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005288-a), а саме, 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації «Капітальний ремонт проїздної частини вулиці Грушевського на ділянці від будинку №7 до вулиці Ковельська в смт.Луків Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний), що додається.
Посилання на сторінку власного веб-сайту https://lukivska-gromada.gov.ua/ публічні закупівлі на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
- обєктний кошторис.pdf
- локальний кошторис 05.pdf
- відомість ресурсів 04(1).pdf
- локальний кошторис 03.pdf
- локальний кошторис 02.pdf
- локальний кошторис 01.pdf
- лист пояснення.pdf
- зведений кошторис.pdf
- експертний звіт.pdf
- відомість ресурсів 05.pdf
- відомість ресурсів 04.pdf
- відомість ресурсів 03.pdf
- відомість ресурсів 02.pdf
- відомість ресурсів 01.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов’язуюся пройти навчання, щодо вдосконалення знань у сфері публічних закупівель, гарантую більш не допускати порушень у проведенні закупівлі та діяти згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
2024-05-22 11:08:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку №1082. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та своєчасність їх оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" |
4 575 544,66
UAH з ПДВ
|
3 977 699,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМіЛа" |
4 777 770,00
UAH з ПДВ
|
3 977 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
4 599 514,15
UAH з ПДВ
|
4 550 793,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Рішення скасоване |
3 977 699,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 15:57
|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Відхилено |
3 977 699,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 16:14
|
ТОВ "АМіЛа" #25090493 |
Рішення скасоване |
3 977 700,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 09:06
|
ТОВ "АМіЛа" #25090493 |
Відхилено |
3 977 700,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 17:11
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Переможець |
4 550 793,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 09:42
|
додаткова угода (23).pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 10:46
|
договір.pdf | укладений |
19 квітня 2024 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |