Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Гречківська +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 102 788 524,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513 942,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. 2.2. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. 2.3. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації), 36014, Україна, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. 2.4. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2023 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 16:31 |
таблиця змiн нова редакція2.doc | |
13 вересня 2023 16:31 |
Тендерна документація нова редакція 2.docx | |
12 вересня 2023 08:30 |
таблиця змiн нова редакці1.doc | |
12 вересня 2023 08:30 |
Тендерна документація нова редакція 1.docx | |
08 вересня 2023 15:45 |
таблиця змiн нова редакція.doc | |
08 вересня 2023 15:45 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
05 вересня 2023 16:48 |
Тендерна документація.docx |
13 вересня 2023 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 вересня 2023 16:31 |
таблиця змiн нова редакція2.doc
|
|||||||||
13 вересня 2023 16:31 |
Тендерна документація нова редакція 2.docx
|
|||||||||
12 вересня 2023 08:30 |
таблиця змiн нова редакці1.doc
|
|||||||||
12 вересня 2023 08:30 |
Тендерна документація нова редакція 1.docx
|
|||||||||
08 вересня 2023 15:45 |
таблиця змiн нова редакція.doc
|
|||||||||
08 вересня 2023 15:45 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||||||||
05 вересня 2023 16:48 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-16-000055 ● 32055f398b254bb68101641edaf77828
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.10.2023 № 88-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
16.10.2023 № 88-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-09-05-013378-a, 05.09.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 11:28:47
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 102788524,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-05-013378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
- відповідно до додатку 2 тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які потрібні для виконання робіт, відповідно до технічного завдання Замовника, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку за формою наведеною в таблиці №1 з документальним підтвердженням права власності на зазначені в довідці матеріально-технічну базу та обладнання. Разом з цим додатком 2 тендерної документації передбачений мінімально-необхідний перелік та кількість техніки для виконання робіт, яку учасник обов’язково включає до таблиці №1, де серед іншого обладнання передбачено екскаватор в кількості 2 одиниці. При цьому тендерною документацією (додаток 4 тендерної документації) передбачено, що у разі подання еквіваленту обладнання та матеріально-технічної бази, що вимагається Замовником в тендерній документації, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджує відповідність вимогам Замовника. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначений перелік техніки, зокрема, екскаватор (екскаватор-навантажувач) (CATERPILLAR 428E, реєстраційний номер 26698 BI), та свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 135376 (марка CATERPILLAR 428E та реєстраційний номер 26698 BI). Таким чином учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» в тендерній пропозиції подано, як наявність техніки екскаватор-навантажувач, в той час, як замовник вимагав екскаватор. Вказане свідчить, що учасником надано еквівалент матеріально-технічної бази, що вимагався Замовником. При цьому порівняльну характеристику учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» не надано.
- Крім того, учасником не виконано вимогу тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині не підтвердження мінімально-необхідної кількості працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Таблиці № 2. Так, у додатку 2 до тендерної документації передбачено, що мінімально-необхідна кількість працівників для виконання робіт, котрих учасник обов’язково включає до Таблиці № 2 сумарно становить 16 працівників, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції подано інформацію та документи стосовно 14 працівників (Геращенко С.В., Пономаренко Д.С., Чамара С.О., Ємельянов О.М., Півень О.М., Горбан О.В., Кавалер Т.І., Лабовкін А.Є., Борисенко О.І., Трохименко Д.В., Тонконог С.М., Таджибов С.С., Голубничий В.О., Рибчук В.Ю.).
З урахуванням викладеного тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідала вимогам тендерної документації і підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що не забезпечено замовником. Надайте пояснення викладеному.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 16:29:02
Щодо надання відповіді
Стосовно першого питання. Замовником забезпечено виконання вимог абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме: оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, за посиланням: https://old.adm-pl.gov.ua/advert/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-3 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Стосовно другого питання. На підтвердження відповідності вимогам Замовника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» (далі- Учасник) в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №11 від 15.09.2023, в якій зазначений перелік матеріально – технічної бази, зокрема, екскаватор (екскаватор-навантажувач) (CATERPILLAR 428E, реєстраційний номер 26698 BI) та надано договір надання послуг №ПП-15 від 29.06.2023 року укладений між ТОВ «Лубенське дорожнє будівництво» та ПП «Полтава-паритет». Умовами договору передбачено, що виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги автотранспортом, машинами та механізмами зазначеними в Специфікації до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною, з особами, які мають право на керування такою Технікою, в технічно справному стані для використання її у виробничій діяльності. Також, надано свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 135376 (марка CATERPILLAR 428E реєстраційний номер 26698 BI). Зазначені документи повністю підтверджують вимоги встановлені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації щодо екскаватора. Оскільки наданий учасником екскаватор-навантажувач є екскаватором. Відповідно до загального поняття екскаватор – це самохідна землерийна машина для виймання та переміщення м'якого ґрунту, гірської породи тощо. Класифікація екскаваторів здійснюється за способом копання та руху, а також за призначенням. Екскаватори поділяються за призначенням та технічними особливостями на основні види: гусенична техніка, колісна техніка, спецтехніка з бортовим поворотом, екскаватори-навантажувачі, спецтехніка із довгим вильотом, екскаватори-драглайни, всмоктувальні. Замовником поставлено вимогу підтвердження наявності екскаватора який за призначення та технічними особливостями може бути із вищеперелічених який необхідний для виконання робіт за предметом закупівлі.
Стосовно третього питання. Відповідно до поданої довідки учасником №12 від 15.09.2023 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід кількість зазначених працівників 17 осіб, з них 3 працівники працюють за сумісництвом.
Додатком №2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену у Таблиці №2: - Для штатних працівників Учасника – накази (розпорядження) про прийняття на роботу та/або трудові книжки (1 сторінка та сторінка із записами про прийом на роботу). - Для працівників Учасника які виконують крім основної, іншу оплачувану роботу або поряд з своєю основною роботою, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника – наказ про прийняття за сумісництвом та/або наказ про суміщення професій (посад).
Борисенко О. І. прийнятий на роботу згідно наказу №ПП000000006-0000000051 від 13.03.2019 року на посаду електромонтажник з освітлення 4-го розряду, наказом №10 від 31.03.2020 внесено зміни до штатного розпису та перейменовано без зміни обсягу трудової функції та завдань і обов’язків назву посади «Електромонтажник з освітлення 4-го розряду» замінити на «Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж 4-го розряду», наказом №9/К від 31.07.2023 Борисенка О. І., прийнято на посаду стропальника за сумісництвом з оплатою праці відповідно до відпрацьованого часу.
Трохименко Д. В. прийнятий на роботу згідно наказу №10-К від 19.12.2019 року на посаду електромонтажник з освітлення 4-го розряду, наказом №10 від 31.03.2020 внесено зміни до штатного розпису та перейменовано без зміни обсягу трудової функції та завдань і обов’язків назву посади «Електромонтажник з освітлення 4-го розряду» замінити на «Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж 4-го розряду», наказом №21/К від 09.08.2023 Трохименка Д. В., прийнято на посаду електрогазозварника за сумісництвом з оплатою праці відповідно до відпрацьованого часу.
Рибчук В. Ю., прийнятий на роботу згідно наказу №0000000002-0000000041 від 01.03.2016 року на посаду машиніст автовишки та автогідропідіймача, згідно наказу №10/К від 31.07.2023 Рибчука В. Ю., прийнято на посаду такелажника за сумісництвом з оплатою праці відповідно до відпрацьованого часу.
Враховуючи вищевикладене, в складі тендерної пропозиції учасника наявні всі документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації) на виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 07.11.2023 щодо зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, надає документи, а саме: додаткову угоду № 2 від 13.11.2023 про розірвання договору підряду №03-23/117 від 29.09.2023 р. укладеного за результатами проведеної закупівлі.
2023-11-14 09:21:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2023-11-15 10:06:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" |
102 130 852,22
UAH з ПДВ
|
102 130 852,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" #30732375 |
Переможець |
102 130 852,22
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 09:04
|
ДУ2.pdf | укладений |
14 листопада 2023 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 14:32
|
Договір підряду 03-23-117_.pdf | укладений |
29 вересня 2023 14:30
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 вересня 2023 — 13 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони, керуючись п. 12.1. Розділу 12 Договору підряду №03-23/117 від 29.09.2023 домовились розірвати Договір підряду №03-23/117 від 29.09.2023. |