Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71320000-7 — «Послуги з інженерного проектування» ( розробка проєктно-кошторисної документації та отримання експертизи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91»)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-09-18-013371-a ● 8195fda70c514ef3995c581a1a4c6e79
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
Код ЄДРПОУ: | 08571423 |
Вебсайт: | https://dnuvs.ukr.education |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Любов Вишнева +380985296831 vyshneva_86_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2024 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 12:24 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 12:24 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка проєктно-кошторисної документації та отримання експертизи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання акту виконаних робіт на підставі виставленого Виконавцем рахунку. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 18:00 |
Додаток № 4 - проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
02 жовтня 2024 18:00 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024)- ПКД Співдружності,91 зі змінами 02.10.2024.docx | |
02 жовтня 2024 18:00 |
Перелік змін.docx | |
24 вересня 2024 10:06 |
Додаток № 5 - Опис документів, що вимагаються ТД від УЧАСНИКІВ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
24 вересня 2024 10:05 |
перелік змін.docx | |
18 вересня 2024 17:11 |
Оголошення.doc | |
18 вересня 2024 17:11 |
Додаток № 7 - цінова.docx | |
18 вересня 2024 17:11 |
Додаток № 2 - пункт 47 Особливостей оновлений.docx | |
18 вересня 2024 17:11 |
Додаток № 6 - документи для ПЕРЕМОЖЦІВ.docx | |
18 вересня 2024 17:11 |
Додаток № 1 - кваліфікаційні.docx | |
18 вересня 2024 17:11 |
Додаток № 3 - завдання на проєктування.doc | |
18 вересня 2024 17:11 |
Додаток № 3 - завдання на проєктування.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт обстеження
Дата подання: 21 вересня 2024 13:53
Дата відповіді: 23 вересня 2024 10:50
Шановний Замовник згідно дод.5 п. 15 , ви вимагаєте : Учасник повинен надати в довільній формі попередній Акт обстеження підписаний Замовником з урахуванням якого визначається вартість ПКД.
Нагадуємо Замовнику що вимога акти обстеження огляди і т.п . до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт з обстеження об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про акт обстеження об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписом Замовника. Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Вимагаємо вилучити вимогу про акт обстеження об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового акт обстеження об’єкту ( огляду об'єкту), була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені в ТД згідно вимог Закону та Особливостей.
нереальні строки
Дата подання: 21 вересня 2024 14:00
Дата відповіді: 23 вересня 2024 10:56
Шановний Замовник . Ви вимагаєте нереальні строки на виконання проектних робіт та ще з проведенням експертизи. Так як у Вас строк виконання до 30.11.2024 а в крашому випадку договір з переможцем підпишеться після 15.10.2024 року. На розробку проектної документації (5000 м2 ) та проходження експертизи СС2 залишається 45 днів це при тому що експертиза буде 30 днів. Складається враження що переможець вже визнаний.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Беручи до уваги функції та завдання замовника, дані терміни встановлювались з метою пришвидшення початку ремонтних робіт, оскільки замовник обмежений в часі.
щодо надання учасником Акту обстеження
Дата подання: 21 вересня 2024 18:46
Дата відповіді: 23 вересня 2024 10:51
Шановний Замовнику!
Поясніть будь ласка, чому до складу тендерної документації включено вимогу щодо Акту обстеження, а саме відповідно до пункту 15 Додатку 5 тендерної документації Замовником зазначається, що «15. Учасник повинен надати в довільній формі попередній Акт обстеження підписаний Замовником з урахуванням якого визначається вартість ПКД.»
З цього питання вже існує практика АМКУ, де дане положення визнано дискримінаційним, зокрема, рішення Комісії АМКУ №16458-р/пк-пз від 16.10.2023 закупівля UA-2023-09-30-000315-a; № 3865-р/пк-пз від 29.02.20243865-р/пк-пз закупівля UA-2024-02-13-014189-a, № 6111-р/пк-пз від 04.04.2024 закупівля UA-2024-03-20-011042-a
Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначених обмежень, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно виключення п. 15 Додатку 5 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення та роз'яснення. Відповідні зміни будуть внесені в ТД згідно вимог Закону та Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВ ПРОЕКТ" |
1 496 724,72
UAH з ПДВ
|
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРБУДПРОЄКТ" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 009,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" |
1 680 239,11
UAH з ПДВ
|
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ" |
1 587 630,00
UAH з ПДВ
|
1 587 630,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВ ПРОЕКТ" #38755106 |
Переможець |
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 12:03
|
ДУ №1 до договору №17-10-ПД-2024.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 15:05
|
договір №17-10-ПД-2024 від 25.10.2024 виготовлення ПКД.pdf | укладений |
25 жовтня 2024 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (виправлення технічної (механічної) помилки) |
Номер договору про закупівлю: | 17/10-ПД-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |