Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 38337116 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Сімонок Інна Вікторівна 380459447880 INNA.SIMONOK2014@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2022 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2022 14:01 |
Очікувана вартість: | 4 730 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 652,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно Додатку ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 132451.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності, фактичного надходження та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті на банківський рахунок Постачальника. Оплата за Договором здійснюється Замовником лише за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених Постачальником документів (акту приймання-передачі та/або накладної), при надходженні коштів на зазначені цілі, з можливістю відстрочки платежу до 60 (шістдесят) банківських днів без нарахування штрафних санкцій | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2022 10:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 4.docx | |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 2 ст. 16.doc | |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 5.doc | |
06 жовтня 2022 10:09 |
ТД.docx | |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 3 ст. 17.doc | |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 7.doc | |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 1.doc | |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 6. Проєкт договору.doc | |
06 жовтня 2022 10:09 |
Додаток 8.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000026 ● f43bebcde96e4972b9d27511676561a0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4
UA-2022-10-06-001548-a
06.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 09:51:32
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-01 13:13:43
Відповідь на запит
Одним з основних напрямків діяльності КП «Бровари-Благоустрій» є утримання вулиць, доріг та тротуарів м. Бровари. При здійсненні цієї діяльності підприємство дотримується вимог НАКАЗУ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» № 54 від 14.02.2012 р (далі – НАКАЗ). В зимовий період, для боротьби з ожеледицею, в якості протиожеледного матеріалу, згідно НАКАЗУ комунальним підприємством використовується сіль.
Під час підготовки тендерної документації, до закупівлі UA-2022-10-06-001548-a замовником у пункті 6 таблиці 1 Додатку 4 до Тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що предмет закупівлі – сіль технічна, повинен відповідати ДСТУ 4246:2003. Даним Державним Стандартом України позначена сіль для промислового переробляння, якою, в тому числі, передбачається обробка доріг та тротуарів під час ожеледиці технологічним транспортом (ДСТУ 3587-97 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОГРОГИ, ВУЛИЦІ ТА ЗАЛІЗНІЧНІ ПЕРЕЇЗДИ. Вимоги до експлуатаційного стану»). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені замовником в Додатку 4 до ТД зазначені замовником на підставі цього стандарту.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, згідно плану використання бюджетних коштів КП «Бровари-Благоустрій» на 2022 рік, затвердженого головним розпорядником – Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку, методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 № 649).
Для розрахунку очікуваної вартості Солі технічної за запитом замовника було отримано дві комерційні пропозиції від різних Постачальників даного товару, станом початок жовтня місяця 2022 року (пропозиції додаються).
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації, запит комерційних пропозицій;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації, комерційних пропозицій.
Ціна за одиницю товару, грн/т з ПДВ
Постачальник 1 – 13 200,00 грн з пдв/1 тонну
Постачальник 2 – 13 080,00 грн з пдв/1 тонну
Середня ціна за 1 тонну складає - 13140,00 грн з пдв
Необхідна запланована кількість товару складає - 360 тонн
ОВ = 360*13 140,00 = 4 730 400,00 грн з ПДВ.
Кількісні межі (360 т) визначені на основі показників використання солі технічної за минулий 2021 рік, з урахуванням прогнозованого показника використання на кінець 2022 року.
Одночасно повідомляємо, що у КП «Бровари-Благоустрій» відсутній власний веб-сайт, на якому повинно бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Бровари-Благоустрій» згідно Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 року, що вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710, перебуває поза межами переліку категорій замовників, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). При цьому, звертаємо увагу, що з 02.08.2021 р. Фінансовим управлінням Броварської міської ради Броварського району Київської області створено проект, який передбачає проведення закупівель КП «Бровари-Благоустрій» за попереднім погодженням, щодо обґрунтування необхідності закупівлі, детальних технічних характеристик предмета закупівлі, переліку робіт чи надання послуг.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2022 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД НАРОДНА ЯКІСТЬ" |
4 032 288,00
UAH з ПДВ
|
4 008 635,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ |
4 729 968,00
UAH з ПДВ
|
4 729 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАБЛ" |
4 730 400,00
UAH з ПДВ
|
4 730 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД НАРОДНА ЯКІСТЬ" #44373136 |
Відхилено |
4 008 635,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2022 10:09
|
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ #39467316 |
Переможець |
4 729 968,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2022 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:26
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:25
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 15:20
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
14 листопада 2022 15:20
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 13:51
|
346-к.pdf | укладений |
08 листопада 2022 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону: ст. 41 ч. 4 п. 1 «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Керуючись Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. за № 64/2022, та листом Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022. 1.1. Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до п.п. 4 п.19 Постанови КМУ №1178 від 12.10. 2022 року: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Керуючись Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. за № 64/2022, та листом Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022. 2. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова угода № 1 від 11.11.2022 р. (додається). 1) Внести зміни в пункт 1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: : «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується до 30 листопада 2022 року, поставити Замовникові товар (надалі – «Товар»), зазначений у пункті 1.2. Договору, а Замовник – прийняти і оплатити цей Товар.» |
Номер договору про закупівлю: | 346-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст. 41 п. 6 «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». 9. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова угода № 3 від 21.12.2022 р. 1. Замовник та Учасник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 346-к від 08.11.2022 р. для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання та діє до 30.04.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 346-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |