Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573471 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А |
Контактна особа: |
Джафарова Севіндж Сарванівна +380612396677 uprtur@gmail.con |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 1 036 732,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 183,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92340000-6: Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку) | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 16:26 |
Додаток 7.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Додаток 6.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Додаток 5.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Додаток 4.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Додаток 3.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Додаток 2.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Додаток 1.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Оголошення.pdf | |
10 вересня 2019 16:26 |
Тендерна документація_compressed.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-15-000003 ● d40e741758b24e10a5b6541b03ebea03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2019 14:52 |
НАКАЗ
15.10.2019 №163
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-10-000646-a , ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), яка проводиться Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-17 18:21:09
Про надання інформації та документів
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (зі змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме:
В технічному завданні для учасників відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку) (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про залучення виконавцем 2-х автомобілів люкс класу для зірок (протягом 2-х днів).
Поряд з цим, переможцем відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням легкового автомобілю Hyundai i30 (відноситься до С-класу) та легкового автомобілю BMW без зазначення моделі, що унеможливлює підтвердження наявності автотранспорту, передбаченого технічним завданням.
Крім того, в складі та змісті послуги (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається про наявність у учасників відкритих торгів такого обладнання та персоналу:
- шатро мультифлекс 30*10;
- шатри (2-х купольних шатрів 7*5 м у кількості 20 шт);
- генератори у кількості 6 одиниць (з потужністю від 40 до 220);
- світлові гірлянди (800 м);
- столи та стільці для вуличного використання (100 столів, 300 стільців)
- 18 охоронців (охорона всіх сцен) та 15 вантажників (монтаж та демонтаж обладнання).
Поряд з цим, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить наявність вищезазначеного обладнання.
Також, довідка про працівників переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить інформації щодо залучення 18 охоронців та 15 вантажників (по довідці зазначено лише 12 вантажників, які задіяні для завантаження, розвантаження, встановлення та збір столів, стільців, лавок та вішалків).
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення чому тендерним комітетом було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ФОП Скрипченко К.М. тендерній документації Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-21 13:58:58
Надання пояснення
Відповідь надано у долученому файлі
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-10-28 12:08:28
Роз'яснення щодо висновку
Звернення за роз'ясненням у завантаженому файлі
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обгрунтовані заперечення на висновок про результат моніторингу закупівлі надано у завантаженому файлі
2019-10-30 10:50:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович #3257709874 |
Переможець |
1 020 516,34
UAH
|
27 вересня 2019 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 16:04
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 12:57
|
Протокол робіжностей.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 17:16
|
Договір 233-Р | укладений |
09 жовтня 2019 16:47
|
Договір 233-Р | укладений |
09 жовтня 2019 16:46
|
Договір 233-Р | укладений |
09 жовтня 2019 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол розбіжностей |
Номер договору про закупівлю: | 233-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 172 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1.1.Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 233-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |