Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:16 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:16 |
Очікувана вартість: | 55 251 183,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 552 511,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 14:45 |
Тендерна документація.doc | |
20 лютого 2024 14:45 |
Додаток_3.doc | |
20 лютого 2024 14:44 |
Перелiк_змiн.docx | |
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_5.doc | |
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_2.doc | |
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_6.doc | |
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_1.doc | |
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_4.doc |
20 лютого 2024 14:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2024 14:45 |
Тендерна документація.doc
|
|||
20 лютого 2024 14:45 |
Додаток_3.doc
|
|||
20 лютого 2024 14:44 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_5.doc
|
|||
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_2.doc
|
|||
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_6.doc
|
|||
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_1.doc
|
|||
16 лютого 2024 14:02 |
Додаток_4.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000018 ● 7364cec3724b48ca9e96c9221750883c
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-02-16-007322-a 16.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 15:07:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро» в м. Києві)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007322-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 11:43:56
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2024-02-16-007322-a
Державна аудиторська служба України
Пояснення
на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2024-02-16-007322-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
У відповідності до плану поточного ремонту об’єктів вулично – дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства, по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» та комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти, виділені з бюджету міста Києва на 2024 рік, затвердженого наказом Департаменту транспортної інфраструктури КМДА від 30.01.2024 № Н-21, передбачено виконання поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро» в м. Києві. (додається).
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро» в м. Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-007322-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 07 лютого 2024 р. № 56/е/24. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Додатки: експертна оцінка на 2 арк.
наказ Департаменту транспортної інфраструктури КМДА від 30.01.2024 № Н-21 на 11 арк.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 15:50:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг
«Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг,
аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 -
45230000-8 (послуги з поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського
узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро» в м. Києві)»
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-
2024-02-16-007322-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та
9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з
наступних питань.
Просимо надати пояснення яким чином Вами визначено переможця торгів
ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» та його відповідність вимогам підпункту
1.3.2. розділу 2 додатку 2 тендерної документації, який у складі своє тендерної
пропозиції надав аналогічні договори від 24.04.2023 № 04-39, від 07.08.2023
№ 08-06 та від 27.11.2023 № 11-43 без додатків (календарний план надання
послуг, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта
будівництва ), які є їх невід’ємною частиною договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 12:59:00
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2024-02-16-007322-a
Державна аудиторська служба України
Пояснення
на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2024-02-16-007322-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Частиною 2 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Умовами пункту 1.3. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації замовником був встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно вимог підпункту 1.3.2 пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: копію договору, копію, завірену підписом та печаткою учасника (за наявності), листа-відгуку вказаного замовника щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР») в складі тендерної пропозиції на підтвердження зазначеної вимоги надано аналогічні договори, а саме:
- Договір від 24.04.2023 № 04-39 між ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємством МАСТ-БУД» (далі – ТОВ «Підприємством МАСТ-БУД») предметом якого є «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015-45230000-8 (Протиаварійні роботи з ремонту деформаційних швів на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона); Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки “Н” (збоку с. Корчувате))»;
- Договір від 07.08.2023 № 08-06 між ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» та підприємством «Київавтошляхміст» предметом якого є «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015-45230000-8 (Послуги з поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро»)»;
- Договір від 27.11.2023 № 11-43 між ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» та підприємством «Київавтошляхміст» предметом якого є «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних заходів для забезпечення безпечної експлуатації конструкцій шляхопроводу трамвайного на перетині вул. Дегтярівської та вул. Василенка з проспектом Перемоги біля станції метро «Берестейська» в м. Києві у зв’язку з ознаками загрозливого руйнування та консервації його технічного стану)».
Крім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» завантажено листи-відгуки по вищезазначеним договорам щодо виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
При цьому, слід зазначити, що замовником в тендерній документації не встановлювалися до учасників вимоги щодо обов`язковості надання в складі тендерної пропозиції додатків до договорів, які будуть надаватися на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином, Товариство з обмеженої відповідальністю «Компанія «Командор» надало в складі тендерної пропозиції всі документи, які вимагалися відповідно до підпункту 1.3.2 пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, чим повністю виконало вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, слід зазначити, що додатками до договору, на відсутності яких наголошено у запиті, визначалась зокрема договірна ціна, тобто, наявність чи відсутність таких додатків до договору не могло вплинути на встановлення замовником факту наявності в Товариства з обмеженої відповідальністю «Компанія «Командор» досвіду виконання аналогічних договорів по суті.
Водночас, надання Товариством з обмеженої відповідальністю «Компанія «Командор» в складі тендерної пропозиції копій укладених договорів від 24.04.2023 № 04-39, від 07.08.2023 № 08-06 та від 27.11.2023 № 11-43, а також листів відгуків від попередніх замовників щодо їх виконання, дало змогу замовнику встановити факт наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів та його відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
В доповнення слід зазначити, що у відповідності до умов договору від 24.04.2023 № 04-39 взагалі не передбачено додатків до нього. При цьому, договори від 07.08.2023 № 08-06 та від 27.11.2023 № 11-43 були укладені безпосередньо з підприємством «Київавтошляхміст», який є замовником по даній процедурі закупівлі, а тому уповноважена особа у виробничому відділі підприємства «Київавтошляхміст» перевіряла інформацію щодо укладення з ТОВ «Компанія «Командор» вищезазначених договорів та відповідних додатків до нього, а також факт його виконання.
Крім того, слід зазначити, що дані договори з відповідними додатками містяться в електронній системі закупівель згідно оголошень № UA-2023-07-19-009400-a (договір від 07.08.2023 № 08-06) та № UA-2023-11-10-001918-a (договір від 27.11.2023 № 11-43), а тому уповноважена особа підприємства «Київавтошляхміст» з метою підтвердження інформації, наданої ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР», додатково перевіряла зазначені договори в електронній системі закупівель (копії договорів додаються).
Пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» підтверджено вимоги тендерної документації в частині наявності в даного учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Додатки:
1. Копія договору від 07.08.2023 № 08-06 з додатками на 15 арк.
2. Копія договору від 27.11.2023 № 11-43 з додатками на 16 арк.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМАНДОР" |
49 999 808,15
UAH з ПДВ
|
48 342 272,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" |
53 590 000,00
UAH з ПДВ
|
48 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМАНДОР" #22827823 |
Переможець |
48 342 272,61
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 09:18
|
Додаткова угода № 5 Лінійний графік.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 11:09
|
03-12 ТОВ КОМПАНІЯ КОМАНДОР.pdf | укладений |
15 березня 2024 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 03-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |