Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Number boards for vehicles
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04052, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine |
National ID: | 40109173 |
Contact point: |
Dubas Maksim 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 421 385 605,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 106 929,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12641500 UAH |
Publication date: | 24 березня 2021 18:31 |
Enquiries until: | 16 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 421 385 605 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 106 929 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 12:36 |
2021-03-25 - ПТК № 94 - Зміни № 1 до ТД.pdf | |
26 березня 2021 14:22 |
ТД - знаки номерні (алюм) - зі змінами.docx | |
26 березня 2021 14:15 |
ЗМІНИ до ТД - веб.docx | |
25 березня 2021 09:09 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
25 березня 2021 09:01 |
ТД - знаки номерні (алюм).docx |
30 березня 2021 12:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
30 березня 2021 12:36 |
2021-03-25 - ПТК № 94 - Зміни № 1 до ТД.pdf
|
||||||||||||
26 березня 2021 14:22 |
ТД - знаки номерні (алюм) - зі змінами.docx
|
||||||||||||
26 березня 2021 14:15 |
ЗМІНИ до ТД - веб.docx
|
||||||||||||
25 березня 2021 09:09 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
|
||||||||||||
25 березня 2021 09:01 |
ТД - знаки номерні (алюм).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі за № UA-2021-03-24-007988-c розгляд Замовником тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації розпочнеться після 10 год. 00 хв. 26 квітня 2021 року
(далі – Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто, відповідно до пункту 4 таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації переможець процедури закупівлі (якщо він є фізичною особою-підприємцем) повинен надати довідку видану уповноваженим органом, що підтверджує факт не притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (оригінал або нотаріально завірена копія, або довідка в електронному вигляді, яка підписана КЕП посадових осіб уповноваженого органу), видана не раніше ніж за 30 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону.
Згідно листа-роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03 червня 2020 року № 3304-04/34835-06 на підтвердження вищезазначеного пункту переможець процедури закупівлі надає довідку, видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України
Вимоги про усунення порушення
Міністерством внутрішніх справ України прийнято наказ від 02 березня 2021 року № 166, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 р. за N 353/35975 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», яким затверджено Вимоги до державних номерних знаків транспортних засобів, якими визначено, зокрема, правила приймання знаків.
Таким чином приймання Товару за кількістю, якістю та комплектністю повинно здійснюватись Покупцем на підставі товаросупровідних документів, документів про передачу-прийом матеріальних цінностей (видатковою накладною), Вимог до державних номерних знаків транспортних засобів, тощо.
Вимагаємо внести відповідні зміни до п. 5.4 Проєкту договору про закупівлю
№ 166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 р. за N 353/35975, регулює норму щодо правил приймання знаків, а саме – для перевірки відповідності знаків Вимогам проводяться приймально-здавальні та періодичні випробування; приймально-здавальні випробування проводяться для кожної партії знаків; періодичні випробування знаків проводяться щорічно на знаках, які пройшли приймально-здавальні випробування, для перевірки таких показників: теплотривкість, корозійна тривкість, тривкість до ударів і згинання, водотривкість, тривкість до впливу палива, адгезія та придатність до чищення. На знаках із світлоповертальною поверхнею перевіряються також фотометричні та колориметричні характеристики.
Положення зазначеного розділу не передбачають порядок приймання Товару за кількістю, якістю та комплектністю, у зв’язку чим вимога є безпідставною та залишається без задоволення.
Дана помилка не є формальною (несуттєвою) та потребує виправленню, оскільки відповідно до вимог Тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформлена згідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Пунктом 26 Розділу III Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, визначено перелік реквізитів, які гарантія повинна містити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини.
У даному випадку документом, з якого виникають базові відносини і є Тендерна документація.
Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Замовник 26 березня 2021 року о 14 год. 15 хв. оприлюднив в електронній системі закупівель Prozorro перелік змін до тендерної документації № 1, які затвердженні рішенням тендерного комітету ГСЦ МВС від 25 березня 2021 року (протокол № 94) (найменування файлу – «Зміни до ТД - веб.docx»), а також 26 березня 2021 року о 14 год. 22 хв. оприлюднив зміни у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації (найменування файлу – «ТД - знаки номерні (алюм) - зі змінами.docx»).
А також, на підтвердження, що зміни до тендерної документації № 1 були затвердженні рішенням тендерного комітету ГСЦ МВС саме 25 березня 2021 року, була оприлюднена в електронній системі закупівель Prozorro 30 березня 2021 року о 12 год. 36 хв. сканована копія протоколу тендерного комітету ГСЦ МВС № 94 (найменування файлу – «2021-03-25 - ПТК № 94 - Зміни № 1 до ТД.pdf»).
Виходячи з вищевикладеного, вимога щодо внесення змін до тендерної документації є безпідставною
Скарги до процедури
Дата подання: 12 травня 2021 12:03
Дата подання: 29 червня 2021 13:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000033 ● 9cbb4bbaf4dc4054876272fdb802147c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-24-007988-c 24.03.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-06 11:49:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-11 09:18:06
Про надання інформації
ГСЦ МВС під час планування у лютому 2021 року процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі абзацу одинадцятого пункту першого розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме – були направлені письмові запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам державних номерних знаків для транспортних засобів (ДП «Завод «Динамо-Сілейр», ПП «Автовін», ТОВ «Світлофор», ТОВ «Спецзнак» та ТОВ «Автомотознак»).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало на підставі наказу Міністерства внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975.
Посиланння на сторінку власного веб-сайту ГСЦ МВС на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/04/Obgruntuvannya-nomerni-znaki.pdf.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2021-09-08-000053 ● 849186d4e63c4f13bf77d3541661c04e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.09.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-03-24-007988-c 24.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-14 11:41:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступного пояснення (інформації та документів):
Яким чином ТОВ «Автомотознак» підтвердив правомочність на укладання договору про закупівлю з огляду на те, що ціна за договором від 20.08.2021
№ 165 становить 271 992 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (згідно з фінансовою звітністю вартість чистих активів на кінець 2020 року становить 685 200,00 грн)?
Пояснення, інформацію та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-17 10:07:33
Про надання інформації
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)», затвердженої тендерним комітетом ГСЦ МВС 23 березня 2021 року (протокол засідання № 92), а також зі змінами від 25 березня 2021 року (протокол засідання № 94), на підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності, та довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції.
На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» ТОВ «Автомотознак» у складі тендерної пропозиції надав усі документи (файли «Фінансова звітність.PDF» та «Довідка із банку про відсутність заборгованості.pdf»), а саме:
- баланс за 2020 рік;
- звіт про фінансові результати за 2020 рік;
- документи про передачу та прийняття балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік (квитанції №№ 1, 2);
- довідку про неподання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік);
- довідку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про стан позичкової заборгованості від 20 квітня 2021 року № 210420SU16090503.
Додаткових вимог щодо підтвердження учасником ТОВ «Автомотознак» правомочності на укладання договору про закупівлю на суму 271 992 000,00 грн., викладених у Вашому запитанні, тендерною документацією не вимагалося.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-20 08:23:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо відсутності змін до договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165, в частині зменшення обсягів закупівлі та ціни договору на кількість товару, який закуплено за договором від 14.07.2021 № 144 (за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-07-08-001839-a, з підстави оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-23 16:32:28
Про надання інформації
ГСЦ МВС 16 вересня 2021 року уклав додаткову угоду № 2 до договору від 20 серпня 2021 року № 165 з ТОВ «Автомотознак» в частині зменшення обсягів закупівлі та ціни договору на кількість товару, який закуплено за договором від 14 липня 2021 року № 144 (укладеного з ТОВ «Світлофор»), а саме – загальну вартість договору зменшено до 214 873 384,50 грн. з ПДВ та кількість товару зменшено до 1 952 975 од.
Зазначена додаткова угода була оприлюднена в електронній системі закупівель «Prozorro» 16 вересня 2021 року о 11 год. 06 хв. (найменування файлу «ДУ № 2 - зменш обсяг.pdf»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04052, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АВТОВІН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2021 16:54
|
ТОВ "СВІТЛОФОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2021 16:55
|
ТОВ "АВТОМОТОЗНАК" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2021 17:51
|
ТОВ "АВТОМОТОЗНАК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМОТОЗНАК" |
298 180 558,20
UAH з ПДВ
|
271 992 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
322 178 462,88
UAH з ПДВ
|
272 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" |
421 020 138,24
UAH з ПДВ
|
274 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВІТЛОФОР" |
421 376 834,28
UAH з ПДВ
|
321 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АВТОВІН" |
421 380 448,20
UAH з ПДВ
|
421 380 448,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМОТОЗНАК" #40473401 |
Переможець |
271 992 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 22:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2022 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 14:47
|
ДУ № 15 - Автомотознак.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 14:41
|
ДУ № 14 - зменшення.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2022 13:56
|
ДУ № 13 від 06.06.2022 - зменш обяг - ДНЗ.pdf | зміни до договору |
06 червня 2022 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2022 11:26
|
ДУ № 12 від 25.05.2022 - зменш обяг - ДНЗ.pdf | зміни до договору |
27 травня 2022 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2022 16:46
|
ДУ № 11 від 11.05.2022 - зменш обяг - ДНЗ.pdf | зміни до договору |
11 травня 2022 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 16:23
|
ДУ № 10 від 18.02.2022 - зменш обяг.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 17:35
|
ДУ № 9 від 27.01.2022 - зменш обяг.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 10:19
|
ДУ № 8 - 20% - ДНЗ.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:14
|
ДУ № 7 - пролонгація - ДНЗ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:04
|
ДУ № 6 - зменш обсяг.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 17:04
|
ДУ № 5 - зменш обсяг.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 12:31
|
ДУ № 4 - Збільшення ціна за один.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 14:54
|
ДУ № 3 - зменш обсяг.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 11:06
|
ДУ № 2 - зменш обсяг.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:09
|
ДУ № 1 - зміна ціни.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 10:00
|
Договір № 165 - ТОВ Автомотознак.pdf | укладений |
20 серпня 2021 10:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Державні номерні знаки для транспортних засобів | 2472124 | Одиниця |
110,02
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір) та відповідно до висновку Сумської торгово-промислової палати від 30.11.2021 № ЦД-443, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2022 року процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів, керуючись пунктом 8 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) (надалі за текстом - Закон), у зв'язку із необхідністю застосування положень частини шостої статті 41 Закону та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), уклали дану додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та пунктами 10.2, 11.1 Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір) дійшли спільної згоди уклали цю Додаткову угоду № 15 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |