Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги)
Accounting and auditing services (Аuditing services)
Очікувана вартість
14 752 500,00 UAH
UA-2020-09-30-006841-a 814b91ee27454f8eb99bd08db2b1a9f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ажгіреєва Олена Вадимівна

380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Ажгіреєва Олена Вадимівна
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Azhgireeva Olena
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 13:38
Очікувана вартість: 14 752 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 442000 UAH
Publication date: 30 вересня 2020 20:05
Enquiries until: 10 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 14 752 500 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 147 525 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Scope of the procurement
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002311-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
urchase is in accordance with the HYPERLINK https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002311-c in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Аудиторські послуги (79212000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Аuditing services (79212000-3)
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 31 березня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі актів здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п ТД_ЗМ4_ АУДИТ.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п ТД_ЗМ3_ АУДИТ.pdf
29 жовтня 2020 15:32
20_1111_п ТД_ЗМ2_ АУДИТ.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п ТД_ЗМ2_ АУДИТ.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п ТД_ЗМ1_ АУДИТ.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п ТД_ АУДИТ.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_6_1_Додаток 6_1_ЗМ4_Вимоги до забезпечення_Укр.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_6_1_Додаток 6.1_ЗМ3_Вимоги до забезпечення_Укр.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_ Додаток_5 Форма оцінки відповідності укр.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_ Додаток_5 Форма оцінки відповідності укр.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_ Додаток_5 Форма оцінки відповідності укр.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_ Додаток_5 Форма оцінки відповідності укр.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_ Додаток_5 Форма оцінки відповідності укр.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_Додаток_3 Вимоги до переможця.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_Додаток_3 Вимоги до переможця.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_Додаток_3 Вимоги до переможця.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_Додаток_3 Вимоги до переможця.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_Додаток_3 Вимоги до переможця.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_Додаток_4_ ЗМ1 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_Додаток_4_ ЗМ1 Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_Додаток_4_ ЗМ1 Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_Додаток_4_ ЗМ1 Проект договору.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_Додаток_4 Проект договору.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_Додаток_2_ЗМ4 Перелік інформації.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_Додаток_2_ЗМ3 Перелік інформації.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_Додаток_2_ЗМ1 Перелік інформації.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_Додаток_2_ЗМ1 Перелік інформації.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_Додаток_2 Перелік інформації.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_Додаток_1 ЗМ2 Технічіні вимоги.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_Додаток_1 ЗМ2 Технічіні вимоги.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_Додаток_1 ЗМ2 Технічіні вимоги.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_Додаток_1 Технічіні вимоги.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_Додаток_1 Технічіні вимоги.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.pdf
30 вересня 2020 20:02
20_1111_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2020 13:29
20_1111_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН 4.pdf
29 жовтня 2020 15:12
20_1111_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.pdf
23 жовтня 2020 15:36
20_1111_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
04 листопада 2020 14:30
20_1111_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо банківської гарантії
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:47
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 13:49
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, чи буде відповідати тендерним вимогам гарантія банку, якщо у банка-гаранта є рейтинг uaAAA опублікований на порталі http://www.credit-rating.ua, Але в його материнської іноземної компанії рейтинг не відповідає критерію («BB+»)? Також цікавить інформація, чи буде вважатись дійсною гарантія, якщо під час її надання банк мав національний кредитний рейтинг відповідав тендерним умовам (був не нижче uaAA ), але через деякій час (наприклад через 2 місяці після проведення аукціону) національний кредитний рейтинг банку змінився на нижче за uaAA? дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У  відповідь на ваше запитання щодо банківської гарантії повідомляємо:

Відповідно до п.2.3. Вимог до оформлення банківської гарантії Додатку 6.1. до тендерної пропозиції  «у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї  з рейтинг компаній Fitch, Standart & Poor’s, Moody’s не має бути нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий).» Тому, якщо банк – гарант має чинний рейтинг за національною шкалою не нижче «uаАА» - такий банк відповідає вимогам тендерної документації

                Стосовно питання щодо дійсності гарантії, повідомляємо, що всі документи, які надаються для забезпечення тендерної пропозиції, повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій
Уточнення щодо пункту 2.2. Додатку 2 до ТД
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:06
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 12:15
Доброго дня! у пункті 2.2. Додатку 2 до ТД вказано, що на підтвердження досвіду потрібно надати копії аудиторьських висновків ТА/АБО копії листів-відгуків. Уточніть, будь ласка, чи достатньо буде показувати лише один із зазначених документів чи потрібно надавати обидва (і висновки і листи відгуки)? дякую.
Відповідь: Відповідно до п.2.2.1 Додатку 2 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен завантажити оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) аудиторських висновків та звітів про прибутки та збитки та інший сукупний дохід – за результатами надання послуг для підприємств, що становлять суспільний інтерес та/або оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) листів відгуків від клієнтів – підприємств, що становлять суспільний інтерес. Тобто один із перелічених документів, а в разі наявності обидва.
Щодо досвіду
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:34
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:37
Добрий день! Чи правильно ми зрозуміли, що на підтвердження досвіду про випуск єврооблігацій достатньо буде показати лише 1 проект?
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Щодо умов договору
Дата подання: 20 жовтня 2020 18:37
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:37
Доброго вечора! Просимо розглянути можливість внести такі зміни до проекту договору: • п. 3.11 – Пропонуємо додати обмеження сумою фактично виплаченого гонорару: Загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою винагороди, фактично виплаченої Виконавцеві за Послуги, які спричинили виникнення відповідальності. • Для спрощення взаємодії між Замовником та Виконавцем протягом аудиту п. 3.12 пропонуємо розширити щодо можливості залучення компаній мережі Виконавця без попередньої згоди Замовника: Виконавець має право без попередньої згоди Замовника залучати до надання послуг осіб, які входять до його аудиторської мережі. Однак лише Виконавець несе відповідальність перед Замовником за надання послуг та інші зобов’язання Виконавця за цим Договором. При цьому, Замовник не має права передавати конфіденційну інформацію, отриману за цим Договором, будь-яким особам (в тому числі компаніям, що входять до складу мережі замовника), які знаходяться на непідконтрольній Україні території, території Російської Федерації або є громадянами Російської Федерації, та/або входять до санкційних списків РНБО, OFAC (в тому числі SDN list), ЄС. • Виключити п. 6.2.5., оскільки він, по-перше, створює загрозу для незалежності, по-друге, виходить за межі об’єму робіт з аудиту та є додатковими послугами, які згідно з законодавством для підприємств, що становлять суспільний інтерес, необхідно окремо погоджувати з аудиторським комітетом Замовника. • Виключити п. 6.2.9., оскільки можливість відмови Замовника в односторонньому порядку в будь-який момент без будь-яких причин збільшує ризик проекту до неприйнятного. • Розділ 6.4 доповнити можливістю розкривати інформацію компаніям аудиторської мережі Виконавця: Виконавець має право з урахуванням вимог п. 3.12 розкривати інформацію Замовника без його згоди іншим особам, які входять до аудиторської мережі Виконавця, які можуть збирати, використовувати, зберігати або іншим чином її обробляти в різних країнах, в яких вони здійснюють свою діяльність, для цілей пов’язаних з наданням Послуг, забезпеченням дотримання нормативних вимог, перевіркою відсутності конфлікту інтересів, управлінням якістю та ризиками або веденням фінансового обліку та/або для надання інших послуг адміністративної підтримки. • п. 6.3.9 додати обмеження щодо обов’язків з охорони конфіденційної інформації, оскільки з плином часу вона повністю втрачає свою актуальність та цінність. Виконавець зобов'язується виконувати свої обов'язки з охорони конфіденційної інформації, передбачені цим Договором, протягом 5 років з дати її отримання незалежно від строку дії цього Договору. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Щодо умов договору
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:38
Просимо розглянути можливість внесення змін до окремих пунктів проекту договору на підставі наведених нижче коментарів: Пункт 3.11: Просимо передбачити можливість часткового чи неповного виконання послуг у випадках, передбачених діючим законодавством та професійними стандартами аудиту, з оплатою фактично наданих Виконавцем послуг, оскільки поточна редакція п. 3.11 певним чином суперечить діючому законодавству та Міжнародним стандартам аудиту. Пункт 3.12: "… Послуги, визначені цим Договором, надаються виконавцем особисто". Просимо передбачити можливість залучення спеціалістів з інших фірм-членів міжнародної мережі аудиторсько-консалтингових фірм, які не є аудиторами – таких, наприклад, як спеціалістів з оцінки основних засобів, спеціалістів з контролю якості надання послуг тощо – залучення яких може вимагатися для належного надання послуг згідно з Міжнародними стандартами аудиту. Пункт 5.7: "Замовник не оплачує Виконавцю вартість наданих послуг та не відшкодовує Виконавцю його витрати, пов’язані з наданням послуг за цим Договором, у випадку його дострокового розірвання за ініціативи Виконавця або у випадку невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором, внаслідок яких Замовник має право вимагати відшкодування збитків" Просимо передбачити можливість часткового чи неповного виконання послуг у випадках, передбачених діючим законодавством та професійними стандартами аудиту, з оплатою фактично наданих Виконавцем послуг, оскільки поточна редакція п. 5.7 певним чином суперечить діючому законодавству та Міжнародним стандартам аудиту. Пункт 6.2.5: "Вимагати від Виконавця, без додаткової оплати, перевірки обґрунтованості висновків контролюючих органів, які будуть відноситися до порядку відображення в бухгалтерському обліку документів, що потрапили у вибірку аудитора (Виконавця) та відносяться до результатів наданих Виконавцем послуг" Просимо виключити цей пункт з Договору, оскільки такі послуги є консультаційними, а не аудиторськими, і не мають чіткого визначення ані в часі, ані в обсязі виконання та/або надання аудиторських послуг. Пункт 6.3.9: " Дотримуватися вимог, пов’язаних з охороною конфіденційної інформації та не передавати її без письмової згоди Замовника третім особам" Просимо передбачити можливість надання інформації спеціалістам з інших фірм-членів міжнародної мережі аудиторсько-консалтингових фірм, які не є аудиторами – таким, наприклад, як спеціалісти з оцінки основних засобів, спеціалісти з контролю якості надання послуг тощо – залучення яких може вимагатися для належного надання послуг згідно з Міжнародними стандартами аудиту. Пункт 7.3: " За порушення Виконавцем умов цього Договору щодо якості послуг, що підтверджується зокрема Актом недоліків (п. 3.9 Договору), Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних послуг." Просимо виключити цей пункт, оскільки якість аудиту перевіряється уповноваженими регуляторними органами, а поточна редакція цієї статті надає підстави для виникнення конфлікту інтересів та порушення принципів незалежності аудитора. Пункт 7.9 та Пункт 11.2: Пункт 7.9: " За кожен випадок розголошення (розкриття) конфіденційної інформації, вказаної в п. 11.2 Договору, винна Сторона зобов’язана сплатити на користь другої Сторони неустойку в розмірі 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), за виключенням випадків вказаних в п. 11.2." Пункт 11.2: " Замовник і Виконавець зобов’язуються забезпечити конфіденційність відомостей щодо цього Договору." Зважаючи на те що ці пункти є взаємопов'язаними, просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під "конфіденційною інформацією" та "конфіденційністю відомостей щодо цього Договору", оскільки, як ми розуміємо, відомості щодо цього договору після закінчення процедури закупівлі стануть публічними та загальнодоступними. Пункт 11.10 – Просимо вилучити цей пункт, оскільки надання такого роду гарантії виконання договору суперечить аудиторській практиці та принципам незалежності аудитора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2020
UA-2020-09-30-006841-a814b91ee27454f8eb99bd08db2b1a9f5
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ КПМГ Аудит Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 18:00

Документи

20 листопада 2020 15:02
Звіт з ЄДР (припинено)
20 листопада 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:53
БГ_2.zip
20 листопада 2020 09:53
2.1_Про працівників.zip
11 листопада 2020 20:16
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:16
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:14
6_Антикорупційна програма.zip
11 листопада 2020 20:13
5_БГ.zip
11 листопада 2020 20:13
5.1. БГ_Зміни_1.zip
11 листопада 2020 20:13
4_Про субпідрядника.zip
11 листопада 2020 20:13
3. Про право підпису.zip
11 листопада 2020 20:13
2.2_Про досвід.zip
11 листопада 2020 20:13
2.1_Про працівників.zip
11 листопада 2020 20:13
1_Гарантійний лист.zip

Документи

20 листопада 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:48
Довідка про несудимість
11 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:48
Обгрунтування ціни
19 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:01
Банківська гарантія.zip
19 листопада 2020 17:01
06 Інша інформація.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1.1.1) перелік виявлених невідповідностей: В Довідці на вимогу п. 2.2.1 додатку 2 до тендерної документації (файл 5 Досвід.pdf) Учасником надано інформацію, в якій зазначено надання послуг по випуску облігацій АТ HRVATSKA ELECTROPRIVREDA D.D. Таким чином Учасник не надав інформацію про участь у випуску єврооблігацій (запозичення на зовнішніх ринках шляхом випуску облігацій) або у репрофілюванні єврооблігацій. 1.1.2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2.2.1 п.2 ч.2 р.І Додатку 2 тендерної документації 1.1.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про надання послуг аудиту фінансової звітності для підприємств, що становлять суспільний інтерес, яка повинна містити інформацію, в т.ч.щодо участі Учасника (або в єдиної мережі аудиторських фірм, у тому числі за межами України, до якої входить дана аудиторська фірма) у випуску єврооблігацій (запозичення на зовнішніх ринках шляхом випуску облігацій) або у репрофілюванні єврооблігацій. 1.2.1) перелік виявлених невідповідностей: На вимогу п. 2.2.3 додатку 2 до тендерної документації в підтвердження участі Учасника (або єдиної мережі аудиторських фірм, у тому числі за межами України, до якої входить дана аудиторська фірма) у випуску єврооблігацій (запозичення на зовнішніх ринках шляхом випуску облігацій) надано договір з АТ HRVATSKA ELECTROPRIVREDA D.D. (файл 5.1 Договір BDO Croatia_відгук_випуск облігацій.pdf), де вказано про надання послуг аудитора по випуск облігацій. Таким чином Учасник не підтвердив участь у випуску єврооблігацій (запозичення на зовнішніх ринках шляхом випуску облігацій) або у репрофілюванні єврооблігацій які зазначені у довідці на виконання пункту 2.2.1. 1.2.2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2.2.3 п.2 ч.2 р.І Додатку 2 тендерної документації 1.2.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати оригінал(и) та/або електронну(і) копію(ї) та/або скановану(і) копію(ї) договору (договорів), які підтверджують участь Учасника (або єдиної мережі аудиторських фірм, у тому числі за межами України, до якої входить дана аудиторська фірма) у випуску єврооблігацій (запозичення на зовнішніх ринках шляхом випуску облігацій) або у репрофілюванні єврооблігацій які зазначені у довідці на виконання пункту 2.2.1.

Документи

20 листопада 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:13
3 Досвід.pdf.p7s
01 грудня 2020 17:13
3 Досвід.pdf
01 грудня 2020 17:12
1 Супроводжуючий лист.pdf
19 листопада 2020 19:50
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_Zminy_1_G1120-5812-GL_tender.pdf
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_Rating_Privatbank.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_Rating_Privatbank.pdf
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_G1120-5812-GL_tender.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_G1120-5812-GL_tender.pdf
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
19 листопада 2020 19:49
Підписаний_Витяг від 12.10.2020.pdf
19 листопада 2020 19:49
Міжнародна мережа.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
Міжнародна мережа.pdf
19 листопада 2020 19:49
8 Антикорупційна програма.pdf
19 листопада 2020 19:49
5.2 Відгуки клієнтів.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
5.2 Відгуки клієнтів.pdf
19 листопада 2020 19:49
5 Досвід.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
5 Досвід.pdf
19 листопада 2020 19:49
4.3 Сертифікати DipIFR.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
4.3 Сертифікати DipIFR.pdf
19 листопада 2020 19:49
4.2 Сертифікти АССА_AICPA.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
4.2 Сертифікти АССА_AICPA.pdf
19 листопада 2020 19:49
4.2 Персонал DipIFR ACCA AICPA.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
4.2 Персонал DipIFR ACCA AICPA.pdf
19 листопада 2020 19:49
4.1 Сертифікати Аудитора.PDF.p7s
19 листопада 2020 19:49
4.1 Сертифікати Аудитора.PDF
19 листопада 2020 19:49
4.1 Персонал Аудитори.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
4.1 Персонал Аудитори.pdf
19 листопада 2020 19:49
4 Персонал 100.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
4 Персонал 100.pdf
19 листопада 2020 19:49
2 Захист довкілля.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
2 Захист довкілля.pdf
19 листопада 2020 19:49
13 Листи МБРР_ЄБРР_ЄІБ.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
13 Листи МБРР_ЄБРР_ЄІБ.pdf
19 листопада 2020 19:49
11 Проект договору.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
11 Проект договору.pdf
19 листопада 2020 19:49
10 Відповідність.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
10 Відповідність.pdf
19 листопада 2020 19:49
1 Додаток 1.pdf.p7s
19 листопада 2020 19:49
1 Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Делойт енд Туш ЮСК

ПрАТ КПМГ Аудит

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ КПМГ Аудит 7 600 000,00
UAH
7 600 000,00
UAH
Документи
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК 13 277 250,00
UAH
13 277 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:48
Довідка про несудимість
11 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:48
Обгрунтування ціни
19 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:01
Банківська гарантія.zip
19 листопада 2020 17:01
06 Інша інформація.zip

Публічні документи

20 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:53
БГ_2.zip
20 листопада 2020 09:53
2.1_Про працівників.zip
11 листопада 2020 20:16
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:16
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:14
6_Антикорупційна програма.zip
11 листопада 2020 20:13
5_БГ.zip
11 листопада 2020 20:13
5.1. БГ_Зміни_1.zip
11 листопада 2020 20:13
4_Про субпідрядника.zip
11 листопада 2020 20:13
3. Про право підпису.zip
11 листопада 2020 20:13
2.2_Про досвід.zip
11 листопада 2020 20:13
2.1_Про працівників.zip
11 листопада 2020 20:13
1_Гарантійний лист.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ КПМГ Аудит

ТОВ Делойт енд Туш ЮСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ КПМГ Аудит
#31032100
Переможець
7 600 000,00
UAH
14 грудня 2020 16:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ КПМГ Аудит
#31032100
7 600 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2022 14:40
КПМГ Договір 2101000010 від 30.12.2020 додаткова угода.pdf зміни до договору
15 липня 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 09:11
Додаткова угода №1 від 31.03.2021 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 09:11
повідомлення (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:31
Договір_2101000016_30-12-2020 .pdf укладений
05 січня 2021 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє в частині надання Послуги 1 до 09 квітня 2021 року, в частині надання Послуги 2 до 31 березня 2022 року, а в частині проведення розрахунків - до повного виконання Сторонами зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 2101000016
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2101000016
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML