Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Штатне обслуговування типової пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000869-c 8138bdea5f3242119b37c7d31ee57f45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Агібалова Тетяна Юріївна

380445661548 kmcspd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр соціально-психологічної допомоги
Код ЄДРПОУ: 34770073
Місцезнаходження: 02099, Україна , Київська обл., Київ, Новодарницька, 26, корп. 1
Контактна особа: Агібалова Тетяна Юріївна
380445661548
kmcspd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:51
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Штатне обслуговування типової пожежної сигналізації) для потреб КМЦСПД.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, місто Київ, Київ, вул. Новодарницькка, 26, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Технічні вимоги та технічне обладнання В Київському міському центрі соціально-психологічної допомоги встановлене налагоджене та працездатне обладнання системи пожежної сигналізації АЛАЙ П8: - пожежні датчики - 67 штук; - сповіщувач світлозвуковий Алай - 1 штука; - сповіщувач пожежний ручний ІПР - 4 штуки; - сповіщувач пожежний тепловий ІП 105 - 2 штуки; - сповіщувач охоронний ДІК - 2 штуки. Вимоги до кваліфікації учасників та способів їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї документальної пропозиції в період до прийняття рішення переможця, в період надання пропозицій наступні документи: - Документи на проведення відповідних робіт. - Копія ліцензії на виконання даного виду послуг. - Довідку, яка містить перелік та ціну послуг згідно з потребами. - Копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданої не раніше ніж за 30 календарних днів до дати проведення електронного реверсивного аукціону; - Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); Інша інформація: Оплата за актом виконаних робіт, наданих послуг та калькуляції. При підписанні договору на послуги, обов'язкова калькуляція наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 17 січня 2020 08:29
Дата відповіді: 17 січня 2020 09:46
Добрий день. Надайте пояснення, які треба надати "документи на проведення відповідних робіт" . Прошу конкретно визначити: які саме документи необхідні
Відповідь: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї документальної пропозиції в період до прийняття рішення переможця, в період надання пропозицій наступні документи:
- Довідку про виконання подібних робіт.
- Копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданої не раніше ніж за 30 календарних днів до дати проведення електронного реверсивного аукціону;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- Технічна документація від виконавця повинна бути розроблена та надана у вигляді креслення, в якості своєї ще однієї додаткової пропозиції від виконавця (учасника закупівлі), до закінчення періоду надання пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 10 800,00
UAH з ПДВ
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН" 11 400,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Десниця Буд 9 402,00
UAH з ПДВ
6 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 14:38
Цінова_пропозиція.PDF
22 січня 2020 14:38
Копія СТАТУТУ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН"

ТОВ Компанія Десниця Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 3 600,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 18:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 13:14
Договір № 2901.pdf укладений
31 січня 2020 13:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 600,00 UAH)