Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт проїзду до приміщення Яготинської дитячо-юнацької спортивної школи Яготинської міської ради (аварійні, відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання земель загального користування місцевого значення, комунальної власності у населених пунктах)
Очікувана вартість
3 784 724,40 UAH
UA-2023-04-11-001618-a ● 8120466da66141df8811f05d95ee617f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Яготинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 05408823 |
Місцезнаходження: | 07700, Україна , Київська обл., місто Яготин, вулиця Незалежності, 67 |
Контактна особа: |
Крук Лариса Миколаївна +380457555262 buhgalter.mr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 3 784 724,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 923,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2663 метри квадратні
Капітальний ремонт проїзду до приміщення Яготинської дитячо-юнацької спортивної школи Яготинської міської ради (аварійні, відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання земель загального користування місцевого значення, комунальної власності у населених пунктах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07700, Україна, Київська область, м.Яготин, проїзд до приміщення Яготинської дитячо-юнацької спортивної школи Яготинської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2023 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2023 11:08 |
Зміни від 17.04.23.docx | |
17 квітня 2023 11:08 |
ТД із змінами від 17.04.23.docx | |
14 квітня 2023 15:05 |
Зміни від 14.04.23.docx | |
12 квітня 2023 15:42 |
1.docx | |
12 квітня 2023 15:20 |
Зміни.docx | |
11 квітня 2023 10:02 |
Додаток 5 до тендерної докуметації (договір).doc | |
11 квітня 2023 10:02 |
Додаток 3 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf |
17 квітня 2023 11:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 квітня 2023 11:08 |
Зміни від 17.04.23.docx
|
|||||||||
17 квітня 2023 11:08 |
ТД із змінами від 17.04.23.docx
|
|||||||||
14 квітня 2023 15:05 |
Зміни від 14.04.23.docx
|
|||||||||
12 квітня 2023 15:42 |
1.docx
|
|||||||||
12 квітня 2023 15:20 |
Зміни.docx
|
|||||||||
11 квітня 2023 10:02 |
Додаток 5 до тендерної докуметації (договір).doc
|
|||||||||
11 квітня 2023 10:02 |
Додаток 3 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічні договори
Дата подання: 12 квітня 2023 12:21
Дата відповіді: 12 квітня 2023 16:06
Добрий день! У складі тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо аналогічних договорів "Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту (або будівництва) дороги класу наслідків (відповідальності) СС 2.". Просимо Замовника надати обгрунтоване роз`яснення стосовно застосування вищезазначеної вимоги, а саме "наявність класу наслідків (відповідальності) СС 2", оскільки таке визначення вимог до аналогічності договору може свідчити про дискримінацію учасника, тому що конкретизація аналогічного договору, є питанням про ідентичність договору, а не про його аналогічність, що є порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Як свідчить практика АМКУ, конкретизація вимог до аналогічного договору можлива лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником внесено зміни до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавства України.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 12 квітня 2023 14:09
Дата відповіді: 12 квітня 2023 16:06
Добрий день. Шановний замовник, на вимогу тендерної документації Учасник повинен надати лист-відгук до аналогічного договору, який видано не раніше дати оголошення закупівлі. Ця вимога є дискримінаційною про що свідчать рішення АМКУ. Просимо обгрунтувати ці часові рамки або внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Замовником внесено зміни до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавства України.
дискридитація учасників
Дата подання: 13 квітня 2023 16:29
Дата відповіді: 14 квітня 2023 15:11
Шановний Замовник! Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначена Вами вимога «Надати гарантійний лист проте, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для виконання робіт за переметом закупівлі. У разі ненадання такої можливості Замовнику або незадовільного стану матеріально-технічної бази Учасника, Замовник має право відмовитися від укладання договору.», є дискримінаційною! Таке визначення вимог може свідчити про дискримінацію учасника, а саме наявність підстави для відхилення небажаного Учасника, з причин, що не залежать від нього. Хочемо зауважити, що у складі тендерної пропозиції Учасники надають всі підтверджуючі відповідність документи, які вимагає Замовник закупівлі, у тому числі на техніку та матеріально - технічну базу.
Питання не в тому, що ми як Учасник закупівлі, не погоджуємося надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для виконання робіт за предметом закупівлі, а тому що відповідно до такої інтерпретації вимог Замовник має можливість відхилити тендерну пропозицію Учасника, який надав найбільш економічно пропозицію, із зазначенням аргументації «не надав можливості Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу» або «на підставі незадовільного стану матеріально-технічної бази», навіть якщо це не буде відповідати дійсності. Оскільки замовником не передбачено механізмів та документального засвідчення здійснення такого огляду просимо видалити вищезазначену вимогу, як таку, що дискримінує Учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником внесено зміни до тендерної документації, відповідно до Вашого звернення та вимог чинного законодавства України.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР БУД |
3 439 573,22
UAH з ПДВ
|
3 439 573,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР БУД #43345202 |
Переможець |
3 439 573,22
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 12:48
|
ДУ 1 лідер буд.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 15:29
|
договір | укладений |
03 травня 2023 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Підрядник в зв’язку із зменшенням обсягу виконаних робіт, в межах Договірної ціни, що наведена в розділі 3 Договору, пропонує зменшити вартість «з Капітального ремонту проїзду до приміщення Яготинської дитячо-юнацької спортивної школи Яготинської міської ради (аварійні, відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання земель загального користування місцевого значення, комунальної власності у населених пунктах) в м. Яготин Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013 (КласифікаторДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» за завдання Замовника та у встановлений строк здати виконані роботи Замовнику, а Замовник прийняти та оплатити такі роботи. 2. Ціна додаткової угоди: 2.1. Ціна цієї додаткової угоди відповідає зменшенню договірної ціни і становить: 3 304 702 грн. 91 коп. (три мільйони триста чотири тисячі сімсот дві гривні 91 коп.), у тому числі ПДВ 550 783 грн. 82 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |