Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування) (додаткові роботи)»
Очікувана вартість
2 524 117,00 UAH
UA-2021-03-12-005873-c ● 81188f7f1c5443aa94e9ae9c02fff49b
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7 |
Контактна особа: |
Сальнікова Галина Миколаївна 380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2019 році тендерним комітетом ЛКП «Львівавтодор», відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2019-08-02-002743-b, були проведені відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — інші завершальні будівельні роботи).
За результатами цих торгів, з учасником переможцем Колективне підприємство «Центр Комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 20774040) був укладений договір №10/09/2019-1 від 10.09.2019 р. Сума основного договору з урахуванням усіх додаткових угод до договору становить 5 225 896,98 грн. без ПДВ.
У 2020 році Колективне підприємство «Центр Комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 20774040), згідно п. 1.1. Додаткового договору №2 від 21.04.2020 р. до Договору підряду №10/09/2019-1 від 10.09.2019 р. змінило назву на Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс» (код ЄДРПОУ 20774040).
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва фізичною особою підприємцем Лагуш Зіновій Романович, інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс» було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення реставрації об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування)», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №14-1440-20 від 30.12.2020 року. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 2 524 117,00 грн. без ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Так як виконання робіт за цим проектом здійснювало Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані Підприємством об’єднання громадян «Центр Комплекс».
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведеного тендеру. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Враховуючи вищезазначене, існують законні підстави щодо проведення закупівлі по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування) (додаткові роботи)» за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами цих торгів, з учасником переможцем Колективне підприємство «Центр Комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 20774040) був укладений договір №10/09/2019-1 від 10.09.2019 р. Сума основного договору з урахуванням усіх додаткових угод до договору становить 5 225 896,98 грн. без ПДВ.
У 2020 році Колективне підприємство «Центр Комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 20774040), згідно п. 1.1. Додаткового договору №2 від 21.04.2020 р. до Договору підряду №10/09/2019-1 від 10.09.2019 р. змінило назву на Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс» (код ЄДРПОУ 20774040).
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва фізичною особою підприємцем Лагуш Зіновій Романович, інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс» було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення реставрації об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування)», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №14-1440-20 від 30.12.2020 року. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 2 524 117,00 грн. без ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Так як виконання робіт за цим проектом здійснювало Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані Підприємством об’єднання громадян «Центр Комплекс».
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведеного тендеру. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Враховуючи вищезазначене, існують законні підстави щодо проведення закупівлі по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування) (додаткові роботи)» за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 17:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул. Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування) (додаткові роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Після того як Підрядник приступить до виконання робіт, Замовник має право, але не зобов’язаний, перерахувати Підряднику аванс протягом 20 банківських днів. | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
12 березня 2021 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН ЦЕНТР КОМПЛЕКС #20774040 |
Переможець |
2 524 117,00
UAH
|
12 березня 2021 17:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:59
|
Додатковий договір №3 Горбачевського.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:16
|
Додатковий договір №2 Горбачевського.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 18:04
|
Додаткова угода №1_від_24.03.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 18:04
|
Договір Горбачевського_від_23_03_21.pdf | укладений |
25 березня 2021 18:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись п.9.10, п.13.2.5, п.13.3, п.13.4, п.13.5, п.13.6 Договору Сторони за взаємною згодою погодили зміни ціни в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 23/03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 23/03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в календарний графік виконання робіт та продовжити строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 23/03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |