Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с.Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
5 546 926,00 UAH
UA-2024-05-14-000555-a 80f927339fe94727a5eb059c409de430
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Гуща

+380973590142 adz_silrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДЖАМСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04365135
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лілія Гуща
+380973590142
adz_silrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2024 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2024 04:00
Початок аукціону: 05 червня 2024 12:18
Початок аукціону: 05 червня 2024 12:18
Очікувана вартість: 5 546 926,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 734,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Благоустрій території парку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45112711-2 — Благоустрій парків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 09:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 травня 2024 21:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2024 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2024 09:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2024 09:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 травня 2024 21:38
Тендерна документація Алеї зі змінами2.docx
28 травня 2024 21:38
Перелік змін2.docx
14 травня 2024 15:02
Перелік змін.docx
14 травня 2024 15:02
Тендерна документація Алеї зі змінами.docx
14 травня 2024 09:00
Тендерна документація Алеї.docx
14 травня 2024 09:00
Локальний кошторис.rtf
14 травня 2024 09:00
29-32 Зведена відомість обсягів робіт ПІСЛЯ ЕКСПЕРТИЗИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 травня 2024 11:16
Дата відповіді: 15 травня 2024 14:42
Шановний замовник! Просимо Вас усунути встановлені у тендерній документації дискримінаційні вимоги щодо підтвердження наявності у учасників кваліфікованого персоналу виходячи із наступного. Чинним трудовим законодавством не встановлено імперативного обов’язку роботодавця залучати до виконання робіт осіб виключно на підставі укладеного трудового договору (контракту). В процесі виконання своєї господарської діяльності у суб’єктів господарювання можуть виникати потреби у залученні тих чи інших фахівців. У таких випадках чинним законодавством надано два варіанти юридичного оформлення даних правовідносин, зокрема за допомогою укладення договору цивільно – правового характеру. В той же час, умовами п. 2.1. додатку 3 до Документації встановлено обов’язкова наявність у учасника працівників в якості штатних співробітників із наданням всіх пов’язаних з цією обставиною документів. Однак, вимушені наголосити, що дана обставина обмежує учасників у праві прийняти участь у даній закупівлі з підстав, ЩО НЕ ОБУМОВЛЕНІ ЧИННИМ ТРУДОВИМ, ГОСПОДАРСЬКИМ ТА ЦИВІЛЬНИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ. Фахівці, яких зокрема наше підприємством залучає до виконання тих чи інших робіт або надання послуг мають багаторічний досвід, відповідну високу кваліфікацію, але з незалежних від нас причин бажають виконувати покладені на них обов’язки виключно в якості найнятих робітників на підставі укладених договорів цивільно – правового характеру. Крім того, Замовником встановлені вимоги щодо наявності мінімального досвіду роботи для працівників залучених у будівництві. Вказані обставини взагалі не відповідають чинному законодавству про закупівлі, носять дискримінаційний характер, є необґрунтованими та такими, що порушують конституційне право громадянина на вільний вибір місця праці. Встановлення зазначених обмежень та переваг на підставі певних персональних ознак прямо розцінюються Кодексом законів про працю як ДИСКРИМІНАЦІЙНІ. Вимоги щодо віку, рівня освіти, стану здоров’я працівника можуть встановлюватися законодавством України відповідно до умов ст.22 КЗпП України. Будь – які інші вимоги щодо наявності у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу, в тому числі встановлені Вами у п. 2.1. додатку 3 документації ПОРУШУЮТЬ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА СТВОРЮЮТЬ ПЕРЕДУМОВИ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ УЧАСТІ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВІДОМИМ ТА КОНКРЕТНИМ УЧАСНИКОМ. Тобто, встановлені Вами вимоги в частині підтвердження наявності у учасників кваліфікованого персоналу у редакції, що викладена у п. 2.1. додатку 3 до Документації створюють перешкоди для участі у закупівлі для потенційних учасників, обмежують конкуренцію на умовах які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, створюють перешкоди у прийнятті участі у даній закупівлі та відповідають ознакам порушенням законодавства про закупівлі шляхом встановлення вимог під «одного учасника». Враховуючи вищевикладені обставини, викладення п. 2.1. додатку 3 Документації у редакції від 14.05.2024 є необґрунтованим, неправомірним та таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства на участь у даній закупівлі, а також порушує наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - добросовісна конкуренція серед учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Неправомірне встановлення Замовником вищеописаних вимог щодо наявності кваліфікованого персоналу фактично позбавляє суб’єктів господарювання реалізації права на укладення договору за результатом проведеного тендеру, а отже, у нашого підприємства існує охоронюваний законом прямий інтерес який порушено встановленими дискримінаційними вимогами Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення спотворення даної закупівлі та усунення виявлених недоліків, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, зокрема викласти п. 2.1., додатку 3 до Документації в наступній редакції: «2.1. Довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок довідки додається). Перелік обов’язкових працівників для надання послуг: - виконавець робіт - не менше 1 особи; - відповідальна особа з питань охорони праці – не менше 1 особи; - спеціаліст кошторисник – не менше 1 особи; - фахівці робітничих професій - не менше 5 осіб. На підтвердження інформації щодо наявності у учасника штатних працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок працівників та/або копії наказів про призначення на посаду та на кожного наявного працівника учасник повинен надати Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 про прийняття повідомлення разом з квитанцією №2 про прийняття пакету на кожного такого працівника, зазначеного в довідці. У разі залучення учасником працівників на підставі укладених договорів цивільно – правового характеру та/або надання послуг, учасник надає у складі своєї пропозиції відповідний договір з таким працівником. Для фахівців за посадою: «виконавець робіт» є обов’язковою наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр, спеціаліст, магістр) будівельної кваліфікації (спеціальність) – будівельник, інженер-будівельник, тощо. Стосовно фахівців за посадою «Виконавець робіт» для підтвердження кваліфікації в складі пропозиції мають додаватися копії дипломів про закінчення учбових закладів (зокрема сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, в складі пропозиції надається копія документу встановленого законодавством взірця (сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. В якості підтвердження кваліфікації спеціаліста кошторисника, учасник надає у складі своєї пропозиції копію діючого сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а також копію свідоцтва, що містить інформацію про результати навчання (підвищення кваліфікації)». У разі Вашої відмови від усунення допущених Вами вищевказаних порушень в частині зазначення неправомірних та дискримінаційних вимог до учасників закупівлі, наше підприємство буде вимушене звернутись до правоохоронних органів та Державної аудиторської служби України з проханням здійснити моніторинг даної закупівлі на предмет дотримання положень законодавства про закупівлі та принципів їх проведення, а також встановлення вимог, що обмежують коло учасників та позбавляють права суб’єктів господарювання на укладення договору про закупівлю за результатами проведеного тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне.
Під час здійснення закупівлі послуг або робіт замовник повинен вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям і самостійно встановлює яким саме вимогам мають відповідати учасники, зважаючи на характеристики предмету закупівлі.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - то це критерій, за допомогою якого замовник може пересвідчитись чи наявний в учасника саме людський ресурс для забезпечення ефективного, якісного, вчасного виконання договору про закупівлю.
- наявність працівників. Працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону (підпункт 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України);
- відповідної кваліфікації. Кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання) (пункт 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту). кваліфіка́ція (від англ. Quality - якість) — це: наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії; рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом, класом чи іншими атестаційними категоріями. Поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій - 2008 як «здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи». Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація;
Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації шляхом надання договорів ЦПХ повідомляємо наступне. Договір цивільно-правового характеру не дає право на підтвердження трудової діяльності працівника.
Трудові договори регламентуються Кодексом законів про працю, а ЦПХ — Цивільним кодексом України. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець (власник або уповноважений ним орган), а ЦПХ - замовник і виконавець.
У процедурах закупівель, що проводяться за бюджетні кошти, можуть брати участь Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, у разі відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, цивільно-правовий договір — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його учасниками є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору підряду (регулюється гл. 61 ЦК) або договору надання послуг (гл. 63. ЦК).
Предметом трудового договору є процес праці, а саме: виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції.
При цьому трудова функція працівника, як правило, не передбачає будь-якого кінцевого результату.
Таким чином, якщо фізична особа взяла на себе обов'язок виконати роботу і передати замовнику її результат (наприклад, договір підряду) — це цивільно-правовий договір, а якщо громадянин виконує роботи під керівництвом іншої сторони, що взяла на себе обов’язок організувати працю та одержала право давати вказівки щодо послідовності проведення робіт — це трудовий договір.
Відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП України пов’язує факт допуску працівника до роботи з укладенням трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, і повідомленням Державної податкової служби про прийняття працівника на роботу. Отже, якщо працівник фактично виконує трудові функції, але трудові відносини з ним не оформлено, це може розцінюватися як порушення, що призводить до штрафної санкції, передбаченої ч. 2 ст. 265 КЗпП України.
Маскування трудових відносин під цивільно-правовою угодою є порушенням трудового законодавства.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці», дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки повинен одержати саме роботодавець.
Пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Оскільки роботодавець подає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання конкретних видів робіт, то роботи підвищеної небезпеки, визначені декларацією, можуть виконуватись виключно працівниками такого роботодавця, а не особами, що надають послуги за цивільно-правовими договорами або договором підряду, за умови відсутності у них дозволів на виконання таких робіт.
При цьому, неприпустимо оформляти договори цивільно-правового характеру або договори підряду на виконання небезпечних робіт з особами, які не мають відповідних знань, досвіду та, у визначених законом випадках, допуску (дозволу), а також робіт, які мають постійний характер виконання.
Кодексом законів про працю України не передбачений такий вид трудового договору як договір цивільно-правого характеру. Цивільно-правовий договір (договір-підряду, договір з надання послуг) регулюється Цивільним кодексом України. Предметом трудових угод є результат праці, який підлягає вимірюванню у конкретних фізичних величинах, а не процес роботи. Угодою встановлюється початковий і кінцевий терміни, в межах яких виконавець зобов’язаний виконати визначену угодою роботу відповідно до власного графіку роботи та виходячи лише з власних можливостей, тобто він не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку підприємства, посадовим інструкціям.
Крім того, договір цивільно-правового характеру є видом договору для надання послуг разового характеру. Як показує практика, як правило, договори цивільно-правового характеру укладаються на тривалий термін або переукладаються щомісяця, а отже, роботи, які виконуються за цими договорами, не носять разовий характер.
Як правило, згідно укладених цивільно-правових договорів виконавці виконують трудові функції конкретної професії, наприклад, монтажника, сторожа, підсобного робітника, тобто залучаються до процесу праці підприємства.
У договорах цивільно-правового характеру визначено професії, що належать до Національного класифікатора професій ДК 003:2010. Мета укладання таких договорів — отримання певного матеріального результату, а не організація процесу праці, як це передбачає трудовий договір. Виконавець за договорами ЦПХ самостійно не може організувати процес виконання робіт і виконати роботу в будь-який час, а отже, вимушений дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку.
Згідно з ч. 2 ст. 265 КЗпП України у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час або за трудовим договором з нефіксованим робочим часом у разі фактичного виконання роботи протягом усього робочого часу, установленого на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків — роботодавець несе матеріальну відповідальність (штраф) у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої — третьої груп, застосовується попередження.
Укладення договорів цивільно-правового характеру дійсно безпідставне, оскільки йдеться про постійне виконання особою трудової функції. Тобто за вищезазначеними договорами громадяни працюють систематично, що є порушенням ст.21 КЗпП України.
Якщо особа виконує на користь суб’єкта господарювання роботу, яка збігається з видом його економічної діяльності або це робота з обслуговування його діяльності, її необхідно виконувати на умовах трудового договору.
Інженер з охорони праці виконує накази директора і його праця здійснюється із систематичним виконанням трудових функцій та дотриманням трудової дисципліни. Тому з ним повинно бути укладено тільки трудовий договір.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник не має наміру дискримінувати учасників, які планують приймати участь у відкритих торгах, а діє виключно згідно законодавства в цілому для забезпечення якісного і своєчасного виконання договору про закупівлю, для упередження виробничих травм при виконання робіт. Так як штатні працівники відповідної кваліфікації можуть забезпечити кваліфіковане, якісне виконання робіт.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-05-14-000555-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Скарга
Аджамська сільська рада (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с.Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника. Так, відповідно до Протоколу від 10.06.2024 року № 2, оприлюдненому в електронній системі Прозорро 12.06.2024, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей. Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне. Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним. Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-05-14-000555-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 17 червня 2024 16:57
СКАРГА
Аджамська сільська рада (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с.Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника. Так, відповідно до Протоколу від 10.06.2024 року № 2, оприлюдненому в електронній системі Прозорро 12.06.2024, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей. Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне. Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним. Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2024 16:31
рішення від 18.06.2024 № 10596.pdf
Дата публікації: 19 червня 2024 16:31
Рішення від 26.06.2024 № 11111.pdf
Дата публікації: 01 липня 2024 13:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №11111-р/пк-пз від 26.06.2024 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Афінацентр" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АРАКА" переможцем процедури закупівлі — "Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с. Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій 13 парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-14-000555-a.
Дата виконання рішення замовником: 19 липня 2024 12:44

Документи подані скаржником

17 червня 2024 16:20
Скарга.docx.asice.zip
17 червня 2024 16:20
Скарга.docx
17 червня 2024 16:20
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

17 червня 2024 16:35
Скарга.docx
17 червня 2024 16:35
Скарга.docx.asice.zip
17 червня 2024 16:35
Скарга.pdf
17 червня 2024 16:46
Електронний підпис

Документи подані замовником

21 червня 2024 15:13
Ухвала.pdf
21 червня 2024 15:13
Ухвала2.pdf
21 червня 2024 15:13
Афіна1.docx
21 червня 2024 16:37
Пояснення.pdf
19 липня 2024 12:44
Протокол20240719_12282655.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2024 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Афінацентр" 5 433 262,75
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АРАКА" 5 373 156,94
UAH з ПДВ
5 269 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 червня 2024 09:34
Електронний підпис
12 червня 2024 09:32
Пояснення.docx.asice.zip
03 червня 2024 11:27
Електронний підпис
03 червня 2024 11:21
11 ISO 9001.pdf
03 червня 2024 11:21
13.1 Наказ на директора.pdf
03 червня 2024 11:21
13.2 Протокол_директор.pdf
03 червня 2024 11:21
13.3 Паспорт.pdf
03 червня 2024 11:21
14.1 Статут.pdf
03 червня 2024 11:21
16.1 Довідка.pdf.asice.zip
03 червня 2024 11:21
17 Кошторис.zip.asice.zip
03 червня 2024 11:21
3.3 Тех паспорта.pdf
03 червня 2024 11:21
4.1 Накази.rar
03 червня 2024 11:21
4.3 Трудові книжки.zip
03 червня 2024 11:21
5.1 Знамянка.pdf
03 червня 2024 11:21
5.1.2 Звіт.pdf
03 червня 2024 11:21
5.2 Договір Онуфріївка.rar
03 червня 2024 11:21
5.2.1 Звіт.pdf
03 червня 2024 11:21
5.2.2 Відгук.PDF
03 червня 2024 11:21
5.5 Покриття Відгуки.pdf
03 червня 2024 11:21
5.6.1 Відгук.pdf
03 червня 2024 11:21
5.7.1 Відгук.pdf
03 червня 2024 11:21
6 Лист - згода.pdf.asice.zip
03 червня 2024 11:21
8 Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2024 11:21
9.1 Ліцензия будівельна.pdf

Публічні документи

17 червня 2024 14:51
Електронний підпис
17 червня 2024 14:47
Довідка.pdf.p7s
17 червня 2024 14:47
Довідка.pdf
17 червня 2024 14:46
Довідка.pdf.p7s
17 червня 2024 14:46
Довідка.pdf
17 червня 2024 14:46
Довідка.jpg
17 червня 2024 14:46
Довідка (3).zip
17 червня 2024 14:46
Довідка (2).zip
03 червня 2024 21:47
Електронний підпис
03 червня 2024 21:47
Електронний підпис
03 червня 2024 21:45
16. Кошторис.pdf
03 червня 2024 21:45
1. Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2024 21:45
3.1 Копія свідоцтва JAC.pdf
03 червня 2024 21:45
13.1 Статут.pdf
03 червня 2024 21:45
3.22 ВН конусний бункер.pdf
03 червня 2024 21:45
4.4 Трудова виконроба.pdf
03 червня 2024 21:45
3.21 ВН ШРБУ інструменти.pdf
03 червня 2024 21:45
11.2 Сертифікат ISO 9001 - 2024.pdf
03 червня 2024 21:45
13.3 Витяг з ЄДР.pdf
03 червня 2024 21:45
13.2 Виписка з ЄДР.pdf
03 червня 2024 21:45
3.3.1 Свідоцтво автокран.pdf
03 червня 2024 21:45
9. Дозвільні документи.pdf
03 червня 2024 21:45
10. Охорона праці.pdf
03 червня 2024 21:45
3.3 Договір Транс база.pdf
03 червня 2024 21:45
4.4 Трудова виконроба.pdf.p7s
03 червня 2024 21:45
3.2 Свідоцтво КАМАЗ 5511.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АРАКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Рішення скасоване 5 200 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2024 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2024 10:06
ТОВ "АРАКА"
#39232179
Рішення скасоване 5 269 999,00
UAH з ПДВ
19 липня 2024 12:31
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 5 200 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2024 12:30
ТОВ "АРАКА"
#39232179
Відхилено 5 269 999,00
UAH з ПДВ
24 липня 2024 13:02

Вимога про усунення невідповідностей

Про відхилення тендерної пропозиції учасника в закупівлі №UA-2024-05-14-000555-а Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів з особливостями є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 №1178, зі змінами. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Афінацентр» код ЄДРПОУ/ІПН:39107995 (далі – Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. Також у складі тендерної документації Замовника, для більш якісної і коректної підготовки учасниками своїх пропозицій, було опубліковано частину проєктно-кошторисної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на дорожній одяг (пам'ятник), Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на зовнішнє електричне освітлення, Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-02 на заземлення, Зовнішнє електричне освітлення , Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-04 на пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до опублікованого технічного завдання передбачається виконувати роботи з улаштування асфальтобетонного покриття. В позиціях 10,12,15, 19, 23, 26,37,39,46 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, згідно тендерного завдання, у Кошторисних нормах України Настанові з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4 передбачене використання катків 13т та/або 16т для забезпечення необхідного ущільнення покриття згідно будівельних норм. ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво встановлює, що укладання вирівнюючого шару(ів) необхідно виконувати асфальтоукладальниками та ущільнювати котками за традиційною технологією. Ущільнення укладеного товщиною менше ніж здійснюють двома жорсткобарабанними котками масою 8 і 13 т, що передбачено проєктною документацією. Учасник у складі своєї кошторисної документації, а також у Довідці про наявність обладнання та механізмів від 02 червня 2024 року вих.№ 02/06-3 зазначає, що планує виконувати роботи котками дорожніми BOMAG BW120AD-4 максимальна вага 3т та BOMAG BW174AD максимальна вага 9т, що недостатньою та не відповідає технічному завданнюЗзамовника, а також спричиняє збільшення нормативного часу роботи техніки та строків виконання робіт. Локальними кошторисами на будівельні роботи передбачено використання кранів вантажних до 16 т для виконання робіт, Учасник у складі своєї пропозиції зазначає, що має у розпорядженні Самохідну дизельна підйомну платформу YAULOTTE PIATTAFORME H15SDX, максимальна вантажопідйомність якої складає 700 кг відповідно до відкритих джерел. Учасник не надає техніко-економічне обґрунтування заміни чи будь-який лист-пояснення для Замовника, щодо відповідності заміни. Додатком 3 тендерної документації Замовника встановлено вимоги, щодо підтвердження Учасників кваліфікаційним критеріям, а саме: підтвердження наявності працівників ВІДПОВІДНОЇ кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник ТОВ "Афінацентр" у складі своєї тендерної пропозиції надає « Довідка що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання і досвід з виконання заявлених робіт від 02 червня 2024 року Вих.№02/06-4», де серед працівників робітничих спеціальностей зазначає, що має наступних працівників: Машиніст укладача асфальтобетону, Водій навантажувача, Машиніст дорожньо-транспортних машин, Монтажник гіпсокартонних конструкцій, Опоряджувальник будівельний, Електрогазозварник, Озеленювач. Беручи до уваги те, що більше 50% вартості об’єкта будівництва складає виконання робіт з ремонту дорожнього одягу, а Учасник довідкою від 02 червня 2024 року Вих.№02/06-15 повідомив, що буде виконувати всі роботи по закупівлі: «45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», самостійно, субпідрядні/співвиконавчі організації залучатись не будуть, то Замовник приходить до висновку, що працівників ВІДПОВІДНОЇ до предмету закупівлі спеціальності учасник немає. ВІДПОВІДНОЇ до предмету закупівлі спеціальності Учасник немає, а саме робітників дорожньої кваліфікації, окрім механізаторів. Відповідно до вимог п.2 розділу 4 тендерної документації договірна ціна учасника має бути складена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4. Наданий кошторис у складі пропозиції Учасника не містить відповідних позначень, які вимагалися умовами тендерної документації. До складу ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально – технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Також, кошторисна документація Учасника не враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, механізм використання яких прописаний в проєкті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально – технічних ресурсів, рахованих у ціні пропозиції Учасника. Так як роботи по закупівлі №UA-2024-05-14-000555-а розраховані на 2024 – 2025 роках в межах фінансування Замовника, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, повинні бути включені в обов’язковому порядку, для економії і раціонального використання бюджетних коштів. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок твердої договірної ціни, де не передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Відповідно до встановленого законом та Постановою №1178 порядку, у разі, якщо тендерна пропозиція Учасника, крім невідповідностей в інформації та /або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, а саме не передбачено усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як, інформація (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо, то така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у п.44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 години. Враховуючи викладене, уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника з наведених вище підстав. Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної документації, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або Учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається Учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення в порядку та строки, передбачені Особливостями.

Документи

12 червня 2024 10:08
Електронний підпис
12 червня 2024 10:08
Протокол відх.про..pdf

Документи

14 червня 2024 14:42
Довідка НАЗК
14 червня 2024 14:42
Електронний підпис
14 червня 2024 14:40
Протокол.pdf

Документи

24 липня 2024 12:30
Електронний підпис
23 липня 2024 11:02
Протокол.pdf

Документи

24 липня 2024 13:02
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій