Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41680481 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Крістіна Туровчик +380678627407 3161613681kris@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 15:16 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 15:16 |
Очікувана вартість: | 5 192 863,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 928,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення. Фінансування здійснюється за підтримки фонду Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH згідно Грантової угоди №81302052 від 05 грудня 2023 року | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000086 ● c6571f8f3f1e435ca98e18fa78b83588
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 09:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2024
№ 52-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.07.2024 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-06-11-012676-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-19 16:04:03
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-11-012676-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації Замовником встановлено умову, що учасник на підтвердження договору (договорів), вказаного(их) в таблиці, обов’язково повинен надати, зокрема, «аналогічний договір, додатки, додаткові угоди;акт/акти виконаних робіт за формою КБ-2В та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про повне виконання обсягів робіт, передбачених аналогічним договором;
довідку в довільній формі, яка містить посилання на веб-сторінку електронної системи закупівель, де оприлюднено звіт про виконанння аналогічного договору».
Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не надано довідку в довільній формі, яка містить посилання на веб-сторінку електронної системи закупівель, де оприлюднено звіт про виконанння аналогічного договору, а також, надані акти виконаних робіт за формою КБ-2В та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 свідчать про не повне виконання обсягів робіт, передбачених аналогічним договором.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ вимогам пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації?
При цьому, в пункті 3 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене вище, поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ?
4. Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації Замовником на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено умову про обов’язкову наявність працівників робітничих професій «Відповідно до видів та обсягів робіт, зазначених в технічній специфікації, на об’єкті можуть працювати маляр-штукатур, муляр, монтажники сталевих і залізобетонних конструкцій, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування тощо».
Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано довідку від 26.06.2024 № 12, в якій не зазначено про наявність в учасника таких працівників, як монтажники сталевих і залізобетонних конструкцій, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування.
Враховуючи викладене вище, поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ та відповідно визначено його переможцем торгів?
5. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 8 пункту 28 та пунктом 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Слід зазначити, що попереднім аналізом встановлено, що переможцем ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації, документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення з документальним підтвердженням, яким чином Замовником перевірено відсутність підстав щодо відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, визначених підпунктами 5 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 15:49:38
ВІдповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Надання пояснень стосовно запиту від Північний офіс Держаудитслужби (інформації, документів)
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-11-012676-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно поставлених питань:
1. Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням Наказу Міністерства економіки України від 11.02.2023 № 904 «Про затвердження Змін до наказів Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та від 17.08.2020 № 1572» очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
На підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського,16а в м. Житомир» Черга №1 повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 7 459 048,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, та становить – 5 624 328,00грн, (з ПДВ), у тому числі:
- будівельні роботи – 4 191 362,00 грн;
- устаткування, меблі, інвентар – 22 711,00 грн;
- інші витрати – 1 343 747,00 грн.
2. Тендерною документаціює було визначено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
3. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації Замовником були надані КБ-2В та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання повного обсягу робіт, передбачених аналогічним договором,а недозавантажений файл був наданий на електронну адресу, довідки в довільній формі, яка містить посилання на веб-сторінку системи закупівель не надано в зв’язку з тим що, такий договір був заключений без використання електронної системи закупівель.
4.На виконання вимоги Додатку 7 до тендерної документації Замовника для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та виконання умови про обов’язкову наявність працівників робітничих професій «Відповідно до видів та обсягів робіт, зазначених в технічній специфікації були виконані, а стосовно “Працівники робітничих професій: Відповідно до видів та обсягів робіт, зазначених в технічній специфікації, на об’єкті можуть працювати маляр-штукатур, муляр, монтажники сталевих і залізобетонних конструкцій, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування тощо.”були надані працівники з переліченого переліку.
5.Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі був наданий у складі тендерної пропозиції № ВР-004189006 від 18.06.2024р. та згідно тендерної документації та постанови №1178 від 12.10.2022р. п.47 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
В зв’язку з тим, що уповноваженою особою при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури, а також надану учасником додаткову інформацію, на прохання замовника (уповноваженої особи), а також з огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації уповноважена особа прийняла і ухвалила протокол (рішення) про намір укласти договір від 04.07.2024р. №8.
Повне фінансування даної закупівлі здійснюється за підтримки фонду Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH згідно Грантової угоди №81302052 від 05 грудня 2023 року
Додаток №1 Копія Експертного звіту
Додаток №2 довідки КБ-3, акти КБ-2
Додаток №3 Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Грантова угода згідно якої здійснюється повне фінансування об’єкту «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1
Уповноважена особа
Туровчик Крістіна
+380678627407
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з пунктом 10.5. Договору №1/GIZ від 10.07.2024 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та на виконання зобов’язання щодо усунення, виявлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, порушень в закупівлі UA-2024-06-11-012676-a шляхом розірвання Договору підряду від 10.07.2024 року №1/GIZ.
2024-08-12 14:36:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893. Порушення вимог частини 5 статті 8 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» .)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893. Порушення вимог частини 5 статті 8 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» .) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-08-13 09:27:12
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
4 933 722,32
UAH з ПДВ
|
4 933 722,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОМПРОМБУД |
5 095 615,80
UAH з ПДВ
|
5 095 615,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2659402618 |
Переможець |
4 933 722,32
UAH з ПДВ
|
04 липня 2024 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2024 14:33
|
Додаткова угода до договору.pdf | укладений |
12 серпня 2024 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2024 10:17
|
Договір НОНІК.pdf | укладений |
10 липня 2024 10:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 липня 2024 — 20 листопада 2024 |
Сума оплати за договором: |
151 060,99
UAH
|
Причини розірвання договору: | Згідно з пунктом 10.5. Договору №1/GIZ від 10.07.2024 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та на виконання зобов’язання щодо усунення, виявлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, порушень в закупівлі UA-2024-06-11-012676-a шляхом розірвання Договору підряду від 10.07.2024 року №1/GIZ. |