Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область"
Очікувана вартість
12 388 290,00 UAH
UA-2024-02-16-008460-a 80d721cc72924fe5b3fd76a0666f584f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Галина

380971059937 mgalinav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37519833
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, будинок 21
Контактна особа: Мороз Галина
380971059937
mgalinav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2024 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2024 11:00
Початок аукціону: 27 лютого 2024 11:55
Початок аукціону: 27 лютого 2024 11:55
Очікувана вартість: 12 388 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 941,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область" ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату по мірі надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника з міського бюджету у 2024 році, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 лютого 2024 14:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 лютого 2024 13:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 13:02
Додаток до протоколу 04-2024 зміни до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
20 лютого 2024 13:02
Додаток 4 із змінами до ТД капремнт ДС Микулинецька 116П.rtf
20 лютого 2024 13:02
Додаток 2 зі змінами до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
19 лютого 2024 13:27
зміни до Додаток 1 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
19 лютого 2024 13:27
Додаток до протоколу 03-2024 від 19-2024 капремонт ДС Микулин .docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 7 до ТД капремонт ДС Микулинецька116П .doc
16 лютого 2024 14:56
Додаток 2 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 4 до ТД капремнт ДС Микулинецька 116П.rtf
16 лютого 2024 14:56
Додаток 1 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 5 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.pdf
16 лютого 2024 14:56
Додаток 6 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 3 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Оголошення капремонт ДС Микулинецька 116П .doc
20 лютого 2024 13:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 13:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2024 15:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 13:02
Додаток до протоколу 04-2024 зміни до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
20 лютого 2024 13:02
Додаток 4 із змінами до ТД капремнт ДС Микулинецька 116П.rtf
20 лютого 2024 13:02
Додаток 2 зі змінами до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
19 лютого 2024 13:27
зміни до Додаток 1 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
19 лютого 2024 13:27
Додаток до протоколу 03-2024 від 19-2024 капремонт ДС Микулин .docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 7 до ТД капремонт ДС Микулинецька116П .doc
16 лютого 2024 14:56
Додаток 2 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 4 до ТД капремнт ДС Микулинецька 116П.rtf
16 лютого 2024 14:56
Додаток 1 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 5 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.pdf
16 лютого 2024 14:56
Додаток 6 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Додаток 3 до ТД капремонт ДС Микулинецька 116П.docx
16 лютого 2024 14:56
Оголошення капремонт ДС Микулинецька 116П .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-22-000020 ● 4ee255651833487a81b303e906581ed2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2024 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


50 № 21.03.2024

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2024-02-16-008460-a 16.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-28 09:47:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-008460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-05 09:29:40

Відповідь на запит Держаудитслужби України

До п. 1 запиту Держаудитслужби України "Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) надаємо копії :
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Загальновиробничі витрати на будову;
- Об'єктний кошторис № 02-01;
- Об'єктний кошторис № 02-02;
- Експертний Звіт;
- рішення виконавчого комітету про затвердження проектно-кошторисної документації.

До п.2 запиту " Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі" повідомляємо:
Керуючись п.4 Постанови № 710 від 11.10.2016 р. "Про ефективне використання бюджетних коштів" де зазначено, що для органів місцевого самоврядування ,не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а носить рекомендаційних характер, управлінням обліку та контролю Тернопільської міської ради дана інформація не оприлюднювалась на власному веб-сайті.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-04 09:58:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-008460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, а також у зв’язку з ненаданням відповіді на запит Держаудитслужби від 28.03.2024 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) (повторно).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-05 09:02:17

Відповідь на запит Держаудитслужби України

До п. 1 запиту Держаудитслужби України "Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) надаємо копії :
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Загальновиробничі витрати на будову;
- Об'єктний кошторис № 02-01;
- Об'єктний кошторис № 02-02;
- Експертний Звіт;
- рішення виконавчого комітету про затвердження проектно-кошторисної документації.

До п.2 запиту " Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі" повідомляємо:
Керуючись п.4 Постанови № 710 від 11.10.2016 р. "Про ефективне використання бюджетних коштів" де зазначено, що для органів місцевого самоврядування ,не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а носить рекомендаційних характер, управлінням обліку та контролю Тернопільської міської ради дана інформація не оприлюднювалась на власному веб-сайті.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-04-05 08:31:25

Відповідь на запит Держаудитслужби України

До п. 1 запиту "Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) надаємо копії :
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Загальновиробничі витрати на будову;
- Об'єктний кошторис № 02-01;
- Об'єктний кошторис № 02-02;
- Експертний Звіт;
- рішення виконавчого комітету про затвердження проектно-кошторисної документації.

До п.2 запиту " Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі" повідомляємо:
Керуючись п.4 Постанови № 710 від 11.10.2016 р. "Про ефективне використання бюджетних коштів" де зазначено, що для органів місцевого самоврядування ,не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а носить рекомендаційних характер, управлінням обліку та контролю Тернопільської міської ради дана інформація не оприлюднювалась на власному веб-сайті.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2024-03-22 4ее255651833487а81b303e906581ed2 закупівлі Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька,116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область" код 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Крім того, Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради повідомляє про відсутність технічної можливості усунути порушення, виявлене в п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей" в зв'язку в тим, що закупівля вже завершена. З метою недопущення таких порушень, в подальшому , при складанні тендерної документації буде враховано вимоги п.28 Особливостей. На виконання звернення Держаудитслужби від 28.03.24 року допущенно перевищення строків надання інформації в зв'язку з великим об'ємом технічної документації до даної закупівлі, за чим в подальшій роботі буде здійснюватись контроль. На виконання Постанови № 710 "Про ефективне використання державних коштів" п.4.1 : Постановою № 1266 та роз’ясненням Держаудитслужби (лист Держаудитслужби від 09.06.2021 р. № 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. № 1266») передбачено органам місцевого самоврядування - рекомендувати затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, про що зазначено у Постанові № 710. Також, Положення Постанови № 710 не виокремлюють закупівлі за певним джерелом фінансування. Отже, на даний час такі дії носять рекомендаційний характер для Замовника - Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради, що є органом місцевого самоврядування. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що не є обов’язковою вимогою для органу місцевого самоврядування, не є фактом порушення законодавства саме у сфері публічних закупівель. Законом не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовником своїми діями чітко дотримано вимог Закону та не порушено норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель."

2024-04-19 11:09:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БК ТБС" 10 680 308,56
UAH з ПДВ
10 680 308,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 11 877 002,00
UAH з ПДВ
11 877 002,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 березня 2024 12:10
Електронний підпис
05 березня 2024 12:07
Довідка про уповнов.особу
05 березня 2024 12:07
Довідка
05 березня 2024 12:07
Витяг про несудимість
05 березня 2024 12:07
Витяг про несудимість
01 березня 2024 17:13
Електронний підпис
01 березня 2024 17:11
Цивільно-правовий договір
01 березня 2024 17:11
Договір оренди
26 лютого 2024 09:31
Електронний підпис
26 лютого 2024 09:28
19. Дов.уповнов особа.pdf
26 лютого 2024 09:28
17. Лист викор.печатк.pdf
26 лютого 2024 09:28
15. Сертифікати ISО.pdf
26 лютого 2024 09:28
14. Дов.захист довкіл.pdf
26 лютого 2024 09:28
10. Лист-погод з ум.дог.pdf
26 лютого 2024 09:28
6. Дов.наявн працівн.pdf
26 лютого 2024 09:28
5. тех.паспорт.pdf
26 лютого 2024 09:28
5. Дов.наявн.мтб.pdf
26 лютого 2024 09:28
12. Дов.код доступу.pdf
26 лютого 2024 09:28
11. Дов.інформ.про п-во.pdf
26 лютого 2024 09:28
30. АКТ огляду.pdf
26 лютого 2024 09:28
10. Проєкт договору.pdf
26 лютого 2024 09:28
29. Проєкт календ.граф.pdf
26 лютого 2024 09:28
9. Гар.л.відсут.санкц.pdf
26 лютого 2024 09:28
29. Договірна ціна.pdf
26 лютого 2024 09:28
8. Дов.аб14 п.47 особлив.pdf
26 лютого 2024 09:28
7. Дов.наявн.аналог.дог.pdf
26 лютого 2024 09:28
26. Лист-погод.довкілля.pdf
26 лютого 2024 09:28
7. 03-21-57 Договір.pdf
26 лютого 2024 09:28
25. Гар.л.отр.дозв.pdf
26 лютого 2024 09:28
7. 03-21-57 Відгук.pdf
26 лютого 2024 09:28
24. Гар.л.матер.pdf
26 лютого 2024 09:28
7. 03-21-57 АКТ.pdf
26 лютого 2024 09:28
23. Дов.нерез рф.pdf
26 лютого 2024 09:28
21. Гар.л. наявн.працівн.pdf
26 лютого 2024 09:28
31. Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2024 09:28
6. Накази.pdf
26 лютого 2024 09:28
20. Гар.л.наявн мтб.pdf
26 лютого 2024 09:28
19. Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2024 09:28
29. Локальний кошторис.pdf
26 лютого 2024 09:28
29. Зведений кошторис.pdf
26 лютого 2024 09:28
5. Договір суборенди.pdf
26 лютого 2024 09:28
5. Дов.технології.pdf
26 лютого 2024 09:28
15. Дов.робота у вихідні.pdf
26 лютого 2024 09:28
27. Гар.л. якісн.робіт.pdf
26 лютого 2024 09:28
5. Дов.ліцензія.pdf
26 лютого 2024 09:28
13. Копія Декларації.pdf
26 лютого 2024 09:28
4. Гар.л.витр.на тп.pdf
26 лютого 2024 09:28
12. Копія Статуту.pdf
26 лютого 2024 09:28
3. Дов.незалуч. субпідр.pdf
26 лютого 2024 09:28
2. Гар.л.дійсн тп.pdf
26 лютого 2024 09:28
1. Гар.л. мова.pdf

Публічні документи

23 лютого 2024 15:47
Електронний підпис
23 лютого 2024 15:45
22.Тендерна пропозиція.pdf
23 лютого 2024 15:44
Реєстр документів.pdf
23 лютого 2024 15:44
33. Виписка з ЄДР 19.09.23.pdf
23 лютого 2024 15:44
27. Опис від 06.12.23.pdf
23 лютого 2024 15:44
24.3. Довіреності.pdf
23 лютого 2024 15:44
26. Статут від 06.12.23.pdf
23 лютого 2024 15:44
5. Ф1.Баланс 2022р.pdf
23 лютого 2024 15:44
1.1. АДД-305.pdf
23 лютого 2024 15:44
2.1.Накази працівників.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ТБС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК ТБС"
#43499045
Переможець 10 680 308,56
UAH з ПДВ
04 березня 2024 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 13:41

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Невідповідність 1 - Перелік виявлених невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Тернобудсервіс" повідомляє, що не залучає інших суб'єктів господарювання як субпідрядника/співвиконавця(ів) до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. -Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Розділ 3 п.7 Тендерної документації " Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю." - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати довідку, що учасник ТОВ "Будівельна компанія "Тернобудсервіс" не залучає інших суб'єктів господарювання як субпідрядника/співвиконавця(ів) до виконання робіт у обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Невідповідність 2 - Перелік виявлених невідповідностей Довідка про наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології, що необхідні для виконання робіт визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. У п.31 та 32 даної довідки вказано термін дії договору оренди офісного та складського приміщення до 31.12.2024 р. (В копії договору вказано термін 31.12.2023 року). -Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до ТД п.1 "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" пп.1.1 абзац 3 -Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Подати додаток до договору чи інший документ, що підтверджує продовження дії договору оренди приміщення № 28/07/22 від 28.07.2022 року до 31.12.2024 року Невідповідність 3 - Перелік виявлених невідповідностей "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" - вказано що планується додатково прийняти в штат електрика в кількості 1 чол. -Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до ТД п.2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт" -Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей В зв'язку з тим, що в довідці повинні бути вказані всі працівники, які будуть залучені до виконання робіт та враховуючи великий об'єм електротехнічних робіт, які потребують відповідних знань та досвіду, необхідно подати уточнену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід включаючи посаду електрика. А також долучити на цього працівника всі документи які вимагаються згідно п.2 додатку 1 до ТД

Документи

04 березня 2024 16:03
Довідка НАЗК
04 березня 2024 16:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2024 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ТБС"
#43499045
10 680 308,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2024 16:03
Довідка НАЗК
04 березня 2024 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2024 12:39
Додаткова угода-2 09-08-24.pdf укладений
12 серпня 2024 12:22
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2024 11:19
Додаткова угода капремонт ДС .pdf зміни до договору
14 березня 2024 11:17
Електронний підпис укладений
12 березня 2024 15:14
Графік виконання робіт капремонт ДС .pdf укладений
12 березня 2024 15:13
Договір капремонт ДС Микулинецька 116П.pdf укладений
12 березня 2024 15:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область" ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 1 роботи 10 680 308,56
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічної помилки
Номер договору про закупівлю: 02-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область" ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 1 роботи 10 680 308,56
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2024 — 12 серпня 2024
Сума оплати за договором: 1 150 734,32
UAH (в тому числі ПДВ 191 789,05 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію договору № 02-24 від 12.03.2024 року