Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Paints (ПФ-115 enamel, ПФ-115 RAL enamel in assortment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 5 430 121,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 150,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 162900 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 15:46 |
Enquiries until: | 07 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 430 122 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 151 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 09:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 09:08 |
3573 ТД Емаль ПФ-115 нова редакія 09 04 2020.docx | |
10 квітня 2020 09:08 |
Зміни до тендеру_3573_09 04 2020.doc | |
08 квітня 2020 09:16 |
Зміни до тендеру_3573_07 04 2020.doc | |
21 лютого 2020 15:43 |
Додаток № 9.docx |
10 квітня 2020 09:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2020 09:08 |
3573 ТД Емаль ПФ-115 нова редакія 09 04 2020.docx
|
||||||
10 квітня 2020 09:08 |
Зміни до тендеру_3573_09 04 2020.doc
|
||||||
08 квітня 2020 09:16 |
Зміни до тендеру_3573_07 04 2020.doc
|
||||||
21 лютого 2020 15:43 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
21 лютого 2020 року філією «Центр забезпечення виробництва» (далі за текстом «Замовник») через електронний майданчик було оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу Prozorro.gov.ua оголошення UA-2020-02-21-002806-b про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби.
Розглянувши умови тендерної документації та додатків до неї встановлені порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які унеможливлюють участь потенційних учасників порушуючи їх права та призводять до дискримінації.
1. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Твердість покриття по маятниковому приладі (маятник Кеніга), с, не менше:
Чорна - 20
Червона - 15
Інші кольори – 25».
В той же час, діючим ДСТУ ISO 1522:2006 «Фарби та лаки. Визначення твердості за маятниковим приладом» визначення твердості лакофарбового покриття передбачено в умовних одиницях, а не в секундах та за відповідною формулою.
Отже, враховуючи що в діючому ДСТУ ISO 1522:2006 твердість лакофарбового покриття визначається в умовних одиницях та за маятниковими приборами трьох типів (ТМЛ, М-3, МЕ-3) вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції:
“Твердість покриття по маятниковому приладу (ТМЛ, М-3 або МЕ-3), умовних одиниць, не менше -”.
2. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Блиск покриття (під кутом 60) ед.блеска:
- високоглянцові, що не менше - 60
- глянцеві, не менш – 50».
Таким чином, Замовник визначає фактично два види продукції для постачання (фарби високоглянцеві та глянцеві). Для чіткого визначення, яку саме продукцію потребує Замовник, пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити один із показників блиску покриття.
В випадку залишення Замовником вимоги без задоволення, та залишення умов тендерної документації без змін, змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-30-000012 ● 3db956b2e65546e590dd0315b39440cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 12:04 |
29.12.2020 № 260
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручень Державної аудиторської служби України від 25.11.2020р. № 003100-18/7905-2020, від 11.12.2020р. №003100-18/8689-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-02-21-002806-b
21.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-12 11:02:29
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК021-2015: 44810000-1 — Фарби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-002806-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовник на порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Відповідно до пункту 13.7 розділу ХІІІ договору про закупівлю від 12.06.2020 №ЦЗВ-02-02520-01 зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено рознарядкою, і, у разі необхідності, відповідним повідомленням, направленими на адресу Постачальника, – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Замовником укладено Додаткову угоду від 23.07.2020 №1 щодо узгодженого зменшення ціни, та Додаткову угоду від 10.09.2020 №2, відповідно до якої специфікацію №2 до договору від 12.06.2020 №ЦЗВ-02-02520-01 прийнято в другій редакції.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором про закупівлю від 12.06.2020 №ЦЗВ-02-02520-01 з урахуванням Додаткової угоди від 23.07.2020 №1?
У разі виконання сторонами договірних зобов’язань за Договором від 12.06.2020 №ЦЗВ-02-02520-01, пояснити причини не оприлюднення звіту про виконання договору в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-15 13:40:58
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 12.01.2021 (11:02:29), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (ДК021-2015: 44810000-1 — Фарби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-002806-b) та повідомляє наступне.
1. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції.
В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє.
В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість.
2. За договором від 12.06.2020
№ ЦЗВ-02-02520-01 договірні зобов’язання Сторін ще виконуються. Оплата здійснена не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-21-002806-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (ДК 021:2015:44810000-1: Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-002806-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та порушення норм частини першої статті 23 Закону, порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-002806-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Щодо порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 09.04.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена наступного дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3573 ТД Емаль ПФ-115 нова редакія 09 04 2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3573_09 04 2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3573 ТД Емаль ПФ-115 нова редакія 07 04 2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 2. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне: 1) Замовником у Додатку №6 до тендерної документації встановлені вимоги про надання інформації переможцем торгів (не зазначено форму власності переможця), чим виконав, в тому числі, вимоги пункту 5 частини 1 статті 17 Закону. До того ж, фізична особа, яка є учасником, та яка перемогла у закупівлі - є переможцем торгів та особою уповноваженою учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Тому, замовник вважає, що не порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону. 2) Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На підтвердження відповідності п. 4 частини 1 статті 17 умовами тендерної документації не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а лише вимагається довідка у довільній формі. На підтвердження відповідності п.10 частини 1 статті 17 Закону, Замовником не встановлені вимоги в тендерній документації тому, що вартість закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. 3. Щодо порушення пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону. Щодо відхилення ПрАТ «КСЗ» Замовник повідомляє, що правомірно відхилив пропозицію в зв’язку з тим, що забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 3.3. тендерної документації форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Забезпечення тендерної пропозиції, що надане ПрАТ «КСЗ» у вигляду банківської гарантії, містить посиланням на тендерну документацію не в останній редакції, що не відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
2021-01-26 13:40:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21(Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначив його розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій))
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | 02.02.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовні заяви до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитслужби) про визнання протиправними та скасування висновків від 19.01.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-21-002806-b |
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Документи:
03 лютого 2021 09:42
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВІТ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "УКРРЕСУРС-КР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ ЯНТАР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ВП"Фарбпром" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ТУСКАР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ “МІКОНТ” | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРРЕСУРС-КР" |
5 391 912,00
UAH з ПДВ
|
5 337 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТУСКАР |
5 337 855,00
UAH з ПДВ
|
5 337 855,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП"Фарбпром" |
5 368 582,80
UAH з ПДВ
|
5 368 582,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ ЯНТАР |
5 417 287,50
UAH з ПДВ
|
5 417 287,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРРЕСУРС-КР" #42769738 |
Переможець |
5 337 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 14:12
|
ЦЗВ-02-02520-01.pdf | укладений |
18 лютого 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2020 15:14
|
ПЗД_ЦЗВ-02-02520-01 (1).pdf | зміни до договору |
11 вересня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 08:57
|
ЦЗВ-02-02520-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 16:03
|
ЦЗВ-02-02520-01.pdf | укладений |
12 червня 2020 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-02520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-02520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |