Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90. Ділові щоденники, календар настінний, конверти
Очікувана вартість
5 900,00 UAH
UA-2020-11-26-011032-b 80d1d08e8775417c825303a0f7f5cebf
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Новікова-Самійленко

+380442567148 assunta65@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Анна Новікова-Самійленко
+380442567148
assunta65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 5 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1765 штуки
Ділові щоденники, календар настінний, конверти (Ділові щоденники, відповідний код 30196200-1 - Ділові щоденники або змінні блоки до них; календар настінний, відповідний код 30199792-8 - Календарі; конверти, відповідний код 30199230-1 - Конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми банківських днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:34
документація.doc
26 листопада 2020 16:34
договір.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій