Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33140000-3 — Медичні матеріали
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2021-08-16-000992-a ● 80c7ec4092684689afff7ec968832210
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романюк +380989265588, +380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2021 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 рулон
Марля медична відбілена в рулоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141114-2 — Медична марля
5000 штуки
Бинт в'язаний медичний нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
4000 штуки
Бинт стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
3000 упаковка
Лейкопластир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
40000 штуки
Шприц 2,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
60000 штуки
Шприц 5,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
60000 штуки
Шприц 10,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
25000 штуки
Шприц 20,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
10 штуки
Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран 10х14 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 10:31 |
ТД мед матеріали.doc | |
26 серпня 2021 10:31 |
Зміни.doc |
26 серпня 2021 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 серпня 2021 10:31 |
ТД мед матеріали.doc
|
|||
26 серпня 2021 10:31 |
Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шприци
Дата подання: 20 серпня 2021 12:25
Дата відповіді: 20 серпня 2021 12:56
Шановний замовник!
Чи будете Ви розглядати шприци з іншою вагою ніж вказано в медико-технічному завданні?
Дякуємо!
Відповідь: Добрий день, Так будемо розглядати.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-16-000992-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФЕСОВЕЦЬ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2703009995
Дата подання: 18 серпня 2021 14:51
щодо усунення дискримінаційних умов
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-16-000992-a, у закупівлі за кодом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, та, вивчивши медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, заявник, як потенційний учасник цієї закупівлі, вбачає у тендерній документації замовника неправомірні умови, що порушують принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, які передбачені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо предмету закупівлі. Однак, медико-технічні вимоги до деяких товарів предмету закупівлі, вказують на певні характеристики та тип товару, що умисно прописані замовником під конкретного вітчизняного виробника. Це суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі і позбавляє замовника можливості взагалі брати участь у даній закупівлі.
Так, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації замовника міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема, наступні вимоги до шприців об’ємом 2, 5, 10, 20 мл:
1) Шприц 2.0 мл.:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 3,7-3,8 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
- Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
2) Шприц 5.0 мл.:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 5,55 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
- Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
3) Шприц 10.0 мл.:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 8,36 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
4) Шприц 20,0 мл:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 13,0 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
- Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
В п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У відповідності до ч. 4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Заявник вважає, що зазначені вище медико-технічні вимоги до шприців ін’єкційних є дискримінаційними, оскільки тендерна документація в частині медико-технічних вимог до даного товару складена всупереч до ч. 4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників. Такі умови тендерної документації позбавляють заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише певний суб’єкт господарювання, продукція якого виготовлена в Україні та по певних стандартах. В свою чергу такі умови тендерної документації є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», які позбавляють право участі у даній закупівлі суб’єктам господарювання, які реалізують в Україні аналогічний товар, що виготовляється іноземними виробниками та імпортується в Україну вітчизняними постачальниками.
Таким чином, тендерна документація замовника містить вимоги, які не сприяють відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, тендерна документація замовника складена з порушенням вищевказаних норм Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи викладене, вимагаємо:
Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі» та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-16-000992-a, шляхом виключення з додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» наступних дискримінаційних вимог до товарів – шприців об’ємом 2, 5, 10, 20 мл., а саме:
1.вимогу щодо ваги шприців;
2.вимогу щодо виробника шприців, яка передбачає наявність виробничих потужностей лише в Україні;
3.вимогу щодо відповідності шприців вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7;
а також передбачити в тендерній документації рівну можливість для участі у даній закупівлі учасникам з відповідною продукцією вітчизняного та іноземного виробництва
Розгорнути
Згорнути
Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо предмету закупівлі. Однак, медико-технічні вимоги до деяких товарів предмету закупівлі, вказують на певні характеристики та тип товару, що умисно прописані замовником під конкретного вітчизняного виробника. Це суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі і позбавляє замовника можливості взагалі брати участь у даній закупівлі.
Так, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації замовника міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема, наступні вимоги до шприців об’ємом 2, 5, 10, 20 мл:
1) Шприц 2.0 мл.:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 3,7-3,8 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
- Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
2) Шприц 5.0 мл.:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 5,55 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
- Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
3) Шприц 10.0 мл.:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 8,36 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
4) Шприц 20,0 мл:
- Вага виробу без голки повинна бути не менше 13,0 гр.
- Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні.
- Шприц та голка повинні відповідати вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7.
- Повинен бути виготовлений згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 13485:2018.
В п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У відповідності до ч. 4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Заявник вважає, що зазначені вище медико-технічні вимоги до шприців ін’єкційних є дискримінаційними, оскільки тендерна документація в частині медико-технічних вимог до даного товару складена всупереч до ч. 4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників. Такі умови тендерної документації позбавляють заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише певний суб’єкт господарювання, продукція якого виготовлена в Україні та по певних стандартах. В свою чергу такі умови тендерної документації є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», які позбавляють право участі у даній закупівлі суб’єктам господарювання, які реалізують в Україні аналогічний товар, що виготовляється іноземними виробниками та імпортується в Україну вітчизняними постачальниками.
Таким чином, тендерна документація замовника містить вимоги, які не сприяють відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, тендерна документація замовника складена з порушенням вищевказаних норм Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи викладене, вимагаємо:
Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі» та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-16-000992-a, шляхом виключення з додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» наступних дискримінаційних вимог до товарів – шприців об’ємом 2, 5, 10, 20 мл., а саме:
1.вимогу щодо ваги шприців;
2.вимогу щодо виробника шприців, яка передбачає наявність виробничих потужностей лише в Україні;
3.вимогу щодо відповідності шприців вимогам ISO 7886-1, ISO 7864, ISO 80369-7;
а також передбачити в тендерній документації рівну можливість для участі у даній закупівлі учасникам з відповідною продукцією вітчизняного та іноземного виробництва
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2021 10:37
Шановний учасник! Розглянувши складену Вами вимогу, повідомляємо, що Тендерна документація формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, які повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
У Тендерній документації Замовника, зокрема у Додатку №1 зазначено, щоу разі, якщо у даних медико-технічних вимогах містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент"
У разі, коли у додатку 1 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріал у або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент),ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Предмета закупівлі визначено Замовником відповідно до п. 5 ч.2 ст. 22 Закону з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Дякуємо Вам за увагу та сподіваємося на плідну співпрацю!
У Тендерній документації Замовника, зокрема у Додатку №1 зазначено, щоу разі, якщо у даних медико-технічних вимогах містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент"
У разі, коли у додатку 1 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріал у або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент),ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Предмета закупівлі визначено Замовником відповідно до п. 5 ч.2 ст. 22 Закону з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Дякуємо Вам за увагу та сподіваємося на плідну співпрацю!
Номер вимоги: UA-2021-08-16-000992-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФЕСОВЕЦЬ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2703009995
Дата подання: 14 вересня 2021 16:08
Про скасування рішення, що передбачене протоколом Замовника № 241 від 13.09.2021 року
Замовником оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-16-000992-a, предмет закупівлі ДК 021:2015 33140000-3 — Медичні матеріали.
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасників Замовником прийняті рішення – протоколи № 238 від 09.09.2021 року та № 240 від 13.09.2021 року, якими дискваліфіковані тендерні пропозиції двох учасників у зв’язку з невідповідністю пропозицій якісним та технічним характеристикам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником відповідно у Додатку № 1 тендерної документації Замовника.
Після дискваліфікації тендерних пропозицій попередніх учасників Замовником прийнято рішення – протокол № 241 від 13.09.2021 року про визначення переможцем ТОВ «Волиньфарм» та про намір укладення з ним договору про закупівлю.
Однак, з тендерної пропозиції даного учасника вбачається, що така пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а прийняте ним рішення щодо визначення ТОВ «Волиньфарм» переможцем даної закупівлі є завідомо протиправним та упередженим. Вважаємо, що Замовником прийняте безпідставне рішення про визнання ТОВ «Волиньфарм» переможцем даної закупівлі, що свідчить про наявність в діях посадових осіб тендерного комітету Замовника ознак правопорушення, передбаченого ст. 164-14 КУпАП, а також ознак корупційних діянь.
Неправомірність рішення та упередженість дій Замовника полягає у наступному:
У пункті 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містяться вимоги щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які передбачені у Додатку № 1 до Тендерної документації.
У Додатку 1 до Тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» мітиться інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зокрема, даний додаток передбачає включення до предмету закупівлі наступного товару: «Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран 10х14 см.» Учасником – ТОВ «Волиньфарм» у складі своєї тендерної пропозиції подано документ: «Цінова пропозиція», у пункті 9 якої учасник пропонує товар - Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.
У пункті 8 Додатку № 1 тендерної документації визначено, що відсутність хоча б одного найменування, що входять до складу предмету закупівлі, приводить до відхилення пропозиції учасника. Відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 затверджений Технічний регламент щодо медичних виробів. Запропоновані Учасником – ТОВ «Волиньфарм» товари мають бути супроводжуватися відповідною Декларацією про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів.
На підтвердження відповідності товару Додатку № 1 тендерної документації Замовника Учасник - ТОВ «Волиньфарм» надав документ: «Технічна специфікація», а також документи в одному файлі: «Декларації», серед яких відсутні документи на запропонований даним учасником товар: «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» У складі тендерної пропозиції даного учасника відсутні документи, що підтверджують наявність в Учасника даного товару та його відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. У наданій ТОВ «Волиньфарм» Декларації на пов’язки “MEDICARE” такий товар як «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» відсутній у переліку товарів, що зазначені в Декларації. В такій Декларації наявні іншого виду пов’язки “MEDICARE”, які не відповідають вимогам, що передбачені Додатком № 1 Тендерної документації Замовника. У примітці до Додатку 1 тендерної документації Замовника чітко визначено: Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Однак, запропонований учасником - ТОВ «Волиньфарм» товар – «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» не лише не підтверджений у встановленому законодавством та тендерною документацією порядку декларацією про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, але й не відповідає усім показникам (зокрема, розміру 10х14 см.), що передбачені Додатком 1 Тендерної документації Замовника
Саме з аналогічних підстав Замовник відхилив тендерні пропозиції попередніх учасників, а пропозицію учасника - ТОВ «Волиньфарм», незважаючи на вищевказану невідповідність, протиправно та упереджено визнав переможною.
Замовником допущено порушення не лише власної тендерної документації, але й принципи здійснення закупівель, що передбачені пп. 4, 5, 6 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У відповідності до пп. 2 п. 3.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та абзацу 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене, вимагаємо:
1.Скасувати прийняте Замовником у закупівлі № UA-2021-08-16-000992-a рішення про визначення переможцем ТОВ «Волиньфарм» та про намір укладення з ним договору про закупівлю, що передбачене протоколом Замовника № 241 від 13.09.2021 року;
2.Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Волиньфарм» у закупівлі № UA-2021-08-16-000992-a у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції даного учасника вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
В іншому разі будемо вимушені звернути увагу правоохоронних органів та засобів масової інформації на вищевказану роботу тендерного комітету Замовника.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасників Замовником прийняті рішення – протоколи № 238 від 09.09.2021 року та № 240 від 13.09.2021 року, якими дискваліфіковані тендерні пропозиції двох учасників у зв’язку з невідповідністю пропозицій якісним та технічним характеристикам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником відповідно у Додатку № 1 тендерної документації Замовника.
Після дискваліфікації тендерних пропозицій попередніх учасників Замовником прийнято рішення – протокол № 241 від 13.09.2021 року про визначення переможцем ТОВ «Волиньфарм» та про намір укладення з ним договору про закупівлю.
Однак, з тендерної пропозиції даного учасника вбачається, що така пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а прийняте ним рішення щодо визначення ТОВ «Волиньфарм» переможцем даної закупівлі є завідомо протиправним та упередженим. Вважаємо, що Замовником прийняте безпідставне рішення про визнання ТОВ «Волиньфарм» переможцем даної закупівлі, що свідчить про наявність в діях посадових осіб тендерного комітету Замовника ознак правопорушення, передбаченого ст. 164-14 КУпАП, а також ознак корупційних діянь.
Неправомірність рішення та упередженість дій Замовника полягає у наступному:
У пункті 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містяться вимоги щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які передбачені у Додатку № 1 до Тендерної документації.
У Додатку 1 до Тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» мітиться інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зокрема, даний додаток передбачає включення до предмету закупівлі наступного товару: «Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран 10х14 см.» Учасником – ТОВ «Волиньфарм» у складі своєї тендерної пропозиції подано документ: «Цінова пропозиція», у пункті 9 якої учасник пропонує товар - Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.
У пункті 8 Додатку № 1 тендерної документації визначено, що відсутність хоча б одного найменування, що входять до складу предмету закупівлі, приводить до відхилення пропозиції учасника. Відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 затверджений Технічний регламент щодо медичних виробів. Запропоновані Учасником – ТОВ «Волиньфарм» товари мають бути супроводжуватися відповідною Декларацією про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів.
На підтвердження відповідності товару Додатку № 1 тендерної документації Замовника Учасник - ТОВ «Волиньфарм» надав документ: «Технічна специфікація», а також документи в одному файлі: «Декларації», серед яких відсутні документи на запропонований даним учасником товар: «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» У складі тендерної пропозиції даного учасника відсутні документи, що підтверджують наявність в Учасника даного товару та його відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. У наданій ТОВ «Волиньфарм» Декларації на пов’язки “MEDICARE” такий товар як «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» відсутній у переліку товарів, що зазначені в Декларації. В такій Декларації наявні іншого виду пов’язки “MEDICARE”, які не відповідають вимогам, що передбачені Додатком № 1 Тендерної документації Замовника. У примітці до Додатку 1 тендерної документації Замовника чітко визначено: Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Однак, запропонований учасником - ТОВ «Волиньфарм» товар – «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» не лише не підтверджений у встановленому законодавством та тендерною документацією порядку декларацією про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, але й не відповідає усім показникам (зокрема, розміру 10х14 см.), що передбачені Додатком 1 Тендерної документації Замовника
Саме з аналогічних підстав Замовник відхилив тендерні пропозиції попередніх учасників, а пропозицію учасника - ТОВ «Волиньфарм», незважаючи на вищевказану невідповідність, протиправно та упереджено визнав переможною.
Замовником допущено порушення не лише власної тендерної документації, але й принципи здійснення закупівель, що передбачені пп. 4, 5, 6 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У відповідності до пп. 2 п. 3.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та абзацу 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене, вимагаємо:
1.Скасувати прийняте Замовником у закупівлі № UA-2021-08-16-000992-a рішення про визначення переможцем ТОВ «Волиньфарм» та про намір укладення з ним договору про закупівлю, що передбачене протоколом Замовника № 241 від 13.09.2021 року;
2.Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Волиньфарм» у закупівлі № UA-2021-08-16-000992-a у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції даного учасника вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
В іншому разі будемо вимушені звернути увагу правоохоронних органів та засобів масової інформації на вищевказану роботу тендерного комітету Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2021 12:41
Комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради, розглянуло Вашу вимогу, щодо скасування прийнятого нами рішення по закупівлі № UA-2021-08-16-000992-a, про визначення переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ «Волиньфарм» та про намір укладення з ним договору про закупівлю, що передбачене протоколом № 241 від 13.09.2021 року, у зв’язку невідповідністю тендерної пропозиції даного учасника вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, повідомляємо про наступне:
Згідно пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, ми як Замовник вимагали від учасників надати документи щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які передбачені у Додатку № 1 до Тендерної документації.
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» мітиться інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зокрема, даний додаток передбачає включення до предмету закупівлі наступного товару: «Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран 10х14 см.»
З метою, не створення обмеження конкуренції, яка б призвела до дискримінації учасників, на виконання статті 5, 22 вищенаведеного закону нами, як Замовником в п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» для учасників процедури відкритих торгів була встановлена вимога: «кожна партія товару, що буде постачатися Замовнику, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість:
- копії сертифікатів якості, засвідчені печаткою Учасника;
- інші документи, передбачені чинним законодавством України.
Тобто, учасникам процедури відкритих торгів було надано вибір, надати копії сертифікатів якості, засвідчені печаткою Учасника, або інші документи, передбачені чинним законодавством України.
Дана вимога також міститься у пункті 2.2. статті 2 Розділу 2 «Якість товару» проекту договору, а саме: «Товар, що постачається, повинен мати необхідні реєстраційні документи (сертифікати чи декларації відповідності тощо).
На підтвердження відповідності товару Додатку № 1 тендерної документації Замовника, Учасник - ТОВ «Волиньфарм» надав наступні документи, а саме:
- «Технічна специфікація.pdf» в якому міститься Медико технічні вимоги, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ДК 021:2015 33140000-3 – Медичні матеріали;
- «Цінова пропозиція.pdf», у пункті 9 якої учасник ТОВ «Волиньфарм» пропонує товар - Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.;
- Файл архів: «Декларації.rar»,
- Файл архів: «Cертифікати.rar».
Так в складі файлу архіву: «Cертифікати.rar», крім інших файлів, є файл під назвою «Сертифікат пов.антимікроб.сорбц. стер. для післяопер ран 10х14 0221 1.pdf», в якому міститься Сертифікат якості на «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» від 27.03.2021 р. виданого ТОВ «Допомога-1».
Тобто Учасником процедури відкритих торгів - ТОВ «Волиньфарм» було виконано вимогу Замовника, та надано «копія сертифікату якості».
Виходячи із вищевказаного Комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради вважає, що тендерний комітет вірно прийняв рішення, щодо визнання ТОВ «Волиньфарм» переможцем процедури відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-08-16-000992-a, а тому відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги, про скасування протоколу № 241 від 13.09.2021 року.
Згідно пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, ми як Замовник вимагали від учасників надати документи щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які передбачені у Додатку № 1 до Тендерної документації.
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» мітиться інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зокрема, даний додаток передбачає включення до предмету закупівлі наступного товару: «Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран 10х14 см.»
З метою, не створення обмеження конкуренції, яка б призвела до дискримінації учасників, на виконання статті 5, 22 вищенаведеного закону нами, як Замовником в п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» для учасників процедури відкритих торгів була встановлена вимога: «кожна партія товару, що буде постачатися Замовнику, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість:
- копії сертифікатів якості, засвідчені печаткою Учасника;
- інші документи, передбачені чинним законодавством України.
Тобто, учасникам процедури відкритих торгів було надано вибір, надати копії сертифікатів якості, засвідчені печаткою Учасника, або інші документи, передбачені чинним законодавством України.
Дана вимога також міститься у пункті 2.2. статті 2 Розділу 2 «Якість товару» проекту договору, а саме: «Товар, що постачається, повинен мати необхідні реєстраційні документи (сертифікати чи декларації відповідності тощо).
На підтвердження відповідності товару Додатку № 1 тендерної документації Замовника, Учасник - ТОВ «Волиньфарм» надав наступні документи, а саме:
- «Технічна специфікація.pdf» в якому міститься Медико технічні вимоги, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ДК 021:2015 33140000-3 – Медичні матеріали;
- «Цінова пропозиція.pdf», у пункті 9 якої учасник ТОВ «Волиньфарм» пропонує товар - Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.;
- Файл архів: «Декларації.rar»,
- Файл архів: «Cертифікати.rar».
Так в складі файлу архіву: «Cертифікати.rar», крім інших файлів, є файл під назвою «Сертифікат пов.антимікроб.сорбц. стер. для післяопер ран 10х14 0221 1.pdf», в якому міститься Сертифікат якості на «Пов’язка “MEDICARE” антимікробна сорбційна стерильна, для післяопераційних ран, 10х14 см.» від 27.03.2021 р. виданого ТОВ «Допомога-1».
Тобто Учасником процедури відкритих торгів - ТОВ «Волиньфарм» було виконано вимогу Замовника, та надано «копія сертифікату якості».
Виходячи із вищевказаного Комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради вважає, що тендерний комітет вірно прийняв рішення, щодо визнання ТОВ «Волиньфарм» переможцем процедури відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-08-16-000992-a, а тому відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги, про скасування протоколу № 241 від 13.09.2021 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-МЕДІКА" |
498 436,55
UAH з ПДВ
|
491 886,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФЕСОВЕЦЬ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
506 046,50
UAH з ПДВ
|
494 046,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Волиньфарм" |
505 020,00
UAH з ПДВ
|
505 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МІСЮРА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
509 350,00
UAH з ПДВ
|
509 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-МЕДІКА" #40551463 |
Відхилено |
491 886,55
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 14:41
|
ФЕСОВЕЦЬ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ #2703009995 |
Відхилено |
494 046,50
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 15:25
|
ТОВ "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
505 020,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 17:45
|
DU 1 514.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 11:52
|
Дог 514 Волигьфарм.pdf | укладений |
28 вересня 2021 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 514 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |