Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття автодороги по вул. Таврійська м.Покровськ Донецької області
Очікувана вартість
2 961 797,00 UAH
UA-2020-10-23-006106-c 80b8be37e99648f3a74eddef63935b1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзипович Олена Володимирівна

geokr2015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житлово-комунальний відділ Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26161456
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, пл.Шибанкова, 11
Контактна особа: Юзипович Олена Володимирівна
geokr2015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 11:51
Очікувана вартість: 2 961 797,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 808,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття автодороги по вул. Таврійська м.Покровськ Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл.Шибанкова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:26
ТД кап.рем. дороги вул. Таврійська.doc
26 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:26
ТД кап.рем. дороги вул. Таврійська.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:51
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 08:48
Доброго дня! Наше підприємство має на меті прийняти участь в закупівлі, проте Вами не опубліковано тендерну документацію. Просимо надати тендерну документацію по закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація доступна для перегляду.
Щодо Договірної ціни
Дата подання: 29 жовтня 2020 11:53
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:22
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Тендерною документацією передбачено: Разом з документами для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник-переможець надає розрахунок договірної ціни, локальні кошториси (в паперовому та електронному вигляді) на суму, з якою переміг (Додаток 3). Питання: Чи потрібно подання договірної ціни з розрахунками у складі тендерної пропозиції? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, учасник повинен надати договірну ціну з розрахунками у складі тендерної пропозиції.
Щодо рівня заробітної плати
Дата подання: 29 жовтня 2020 11:58
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:21
Доброго дня! Тендерною документацією передбачено: Разом з документами для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник-переможець надає розрахунок договірної ціни, локальні кошториси (в паперовому та електронному вигляді) на суму, з якою переміг (Додаток 3). Договірна ціна повинна враховувати рівень заробітної плати. Просимо надати чітке роз'яснення: • який розмір заробітної плати (або не нижче якого розміру заробітної плати) Учасник повинен враховувати при розрахунку договірної ціни. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Договірна ціна повинна враховувати рівень заробітної плати, відповідно до вимог діючого законодавства.
Щодо переліку основних видів машин та обладнання
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:35
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:19
Доброго дня! Тендерною документацією пердбачено перелік основних видів машин та обладнання, що повинні бути в наявності у учасника, серед яких котки дорожні самохідні масою 8 т, 13 т, 19 т. Чому саме котки массою 8т, 13т та 19т повинні бути в наявності у учасника (у власності або користуванні) для виконання робіт відповідно до технічного завдання? Ущільнення контруктивних шарів дорожнього одягу необхідне для забезпечення відповідної несучої здатності дороги, щоб витримувати дорожні навантаження, збільшувати термін служби і зменшувати експлуатаційні витрати. Необхідний коефіцієнт ущільнення конструктивних шарів дорожнього одягу досягається не шляхом використання котків певної маси, а, наприклад, збільшенням кількості проходів котків або використанням віброкотків (Завдяки вібрації при суттєво меншій масі вібраційному котку властиве сильне утрамбовування). Просимо внести зміни до тендерної документації. Вважаємо, що названа вимога, наприклад, може бути замінена на вимогу щодо наявності в Учасника котків дорожніх в кількості 3 одиниці. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Данний перелік основних видів машин та обладнання, що повинні бути в наявності у учасника, був зазначений у складі Тендерної документації у зв'язку з тим, що дані машини та обладнання передбачені робочим проектом, який пройшов експертну оцінку спеціалізованою організацією. Тому наявність машин та обладнання, зазначених в складі тендерної пропозиції, вважаємо необхідним для якісного виконання робіт.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000055 ● dad0ca551c0e45a59113cd97825cf1e7
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-10-23-006106-c 23.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 10:53:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтобетонного покриття автодороги по вул. Таврійська м. Покровськ Донецької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-23-006106-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення(інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету 23.10.2020 №144 була розміщена в електронній системі закупівель з порушенням термінів, визначених статтею 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 16:40:26

Відповіді

Питання 1
та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на підставі дефектного акту. Згідно дефектного акту проведено розрахунок вартості робіт.
На сесії Покровської міської ради від 22.10.2020 №7/86-1 затверджені видатки на проведення капітального ремонту по вул. Таврійська у сумі 2962000грн.
Питання 2
Тендерна документація розміщена в електронній системі закупівель відповідно до вимог до ст.10 Закону

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2021-03-05 14:18:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

порушення усунуто

2021-05-06 11:09:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС" 2 816 074,06
UAH з ПДВ
2 816 074,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОР СТРОЙ" 2 950 000,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:12
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:08
Кошторис Таврійська.pdf
13 листопада 2020 15:08
Довідки.pdf
13 листопада 2020 15:08
ДовідкаТОВ.pdf
13 листопада 2020 15:08
Довідка МВС.pdf
13 листопада 2020 15:08
Довідка Директор.pdf
13 листопада 2020 15:08
public_doc.pdf
13 листопада 2020 15:08
public_doc.p7s
13 листопада 2020 15:08
304.imd
04 листопада 2020 15:35
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:34
Додаток 4 (МТБ).pdf
04 листопада 2020 15:34
Статут.pdf
04 листопада 2020 15:34
Ст.17ЗУ.pdf
04 листопада 2020 15:34
Повноваж.посад.особи.pdf
04 листопада 2020 15:34
паспортні дані.PDF
04 листопада 2020 15:34
Наяв.Фін.спроможності.pdf
04 листопада 2020 15:34
ліцензція.pdf
04 листопада 2020 15:34
Додаток 11.pdf
04 листопада 2020 15:34
Додаток 10 аналогічний дог..pdf
04 листопада 2020 15:34
Додаток 9.pdf
04 листопада 2020 15:34
Додаток 5,6,7,8.pdf
04 листопада 2020 15:34
Додаток 2,3 та кошторис.pdf
04 листопада 2020 15:34
Довідки.pdf
04 листопада 2020 15:34
Витяг платника ПДВ.pdf
04 листопада 2020 15:34
304.imd

Публічні документи

07 листопада 2020 21:33
Електронний підпис
07 листопада 2020 21:32
Форма пропозиції.pdf
07 листопада 2020 21:32
Фінансов. звіт.pdf
07 листопада 2020 21:32
Техзадание.pdf
07 листопада 2020 21:32
Субпідряд.pdf
07 листопада 2020 21:32
Статут,Виписка,наказ та ін..pdf
07 листопада 2020 21:32
Лист-згода.pdf
07 листопада 2020 21:32
кваліфікаційні довідки.pdf
07 листопада 2020 21:32
захист довкілля.pdf
07 листопада 2020 21:32
Довідка техніка.pdf
07 листопада 2020 21:32
Довідка працівники.pdf
07 листопада 2020 21:32
Довідка з банку.pdf
07 листопада 2020 21:32
Довідка договори аналог..pdf
07 листопада 2020 21:32
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДРЕСУРС"

ТОВ "ДОР СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДРЕСУРС"
#32087902
Переможець 2 816 074,06
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 17:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДРЕСУРС" #32087902

№ рішення у справі

70/60-р/к

Дата рішення у справі

29.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС"
#32087902
2 816 074,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 18:00
Доп уг 6 дог 392 т.PDF зміни до договору
09 червня 2021 17:59
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 17:57
Доп уг 5 дог 392 т.PDF зміни до договору
09 червня 2021 17:29
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 11:04
Дод.уг.4 до дог.№ 392-Т.pdf зміни до договору
24 травня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 12:56
дод уг. до дог 392-Т.pdf зміни до договору
20 травня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:53
Дод.уг.2 до дог.№392-Т.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 14:15
Дод.уг.1 до дог.№392-Т.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:17
Договір № 392-Т.pdf укладений
02 грудня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 392-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 392-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 392-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 392-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 392-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 392-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 739 939,70
UAH (в тому числі ПДВ 456 656,61 UAH)