Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02009896 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, смт. Антонівка, шосе В’ячеслава Чорновола , 26-б |
Контактна особа: |
Тетяна Віталіївна Савченко 0552357450, +380552357476 onko.kherson@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 08:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 15:05 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 32 302 718,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 513,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 161513.59 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
детальний опис наведено у додатках 3 і 3а до тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) до 30% від річного обсягу робіт згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» протягом 45 (сорок п’ять) календарних днів з дня отримання рахунку. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Строки оплати рахунку, акту приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 08:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 08:27 |
Проект договору Додаток 2.docx | |
31 липня 2020 08:26 |
Оголошення.pdf | |
31 липня 2020 08:26 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація підготовлена Замовником за примірним зразком, що розроблений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Мінрегіон) з дотриманням вимог Посібника «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами», який адаптував вимоги Європейського Інвестиційного Банку до України в рамках Проекту «НАДЗВИЧАЙНА КРЕДИТНА ПРОГРАМА ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» (далі – НКПВУ), що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 року N 346-VIII.
Закупівлі в рамках проекту Європейського Інвестиційного Банку, повинні задовольняти вимоги допустимості Європейського Інвестиційного Банку, вимоги щодо недопущення шахрайства та корупції (включаючи, між іншим, Пакт про згоду), вимоги щодо дискваліфікації, достатнього попереднього досвіду виконавців, щоб гарантувати достатність можливостей виконати угоду, конфлікту інтересів, доступу до національних засобів правового захисту, критеріїв відбору та присудження, відкриття тендера, періоду очікування, збалансованості умов договору, вимоги щодо конфіденційності. Відповідно до Примірної тендерної документації, що розроблена Мінрегіоном для національних конкурсних торгів в рамках НКПВУ з урахуванням вимог Європейського Інвестиційного Банку позичальник гарантує, що кожен Замовник придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його Посібнику з питань закупівель.
Пунктом 7 Розділ ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасник має можливість залучити до виконання робіт інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Інформація про субпідрядників/співвиконавців, які учасник планує залучити до виконання робіт, надається у відповідності з Додатком 4 до цієї тендерної документації. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-09-000001 ● 362c9bdc0cde44c5a277bb72bcca5841
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2020 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 №64
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.11.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-31-000028-a 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-11 15:59:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з технічного переоснащення радіологічного відділення №2 комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський обласний онкологічний диспансер» за адресою: смт. Антонівка, м.Херсон, шосе В´ячеслава Чорновола, 26-Б (Коригування) (ДК 021:2015: 45450000-6 — «Інші завершальні будівельні роботи») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-31-000028-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1.З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2.Яким чином учасником ТОВ «Вінницька будівельна компанія», якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- додатку №7 щодо зазначення в довідці про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів посади контактної особи замовника;
- додатку 3а щодо надання копій дозволів МОЗ України на застосування в медичній практиці комп’ютерного томографу (пункт 1.4 таблиці «Комп’ютерний томограф для КТ-контрольованої брахітерапії») та УЗД-апарату для контролю проведення інтерстиційної брахітерапії передміхурової залози (пункт 9.2 таблиці «Апарат гамма-терапевтичний для HDR-брахітерапії»);
- підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо документально підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 тендерної документації;
- пункту 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» щодо надання учасником в тендерній пропозиції окремої довідки про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону;
- пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» щодо забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладання договору, зокрема у вигляді гарантії, застави, завдатку чи депозиту та в розмірі 5% вартості договору?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-16 19:38:53
Пояснення до моніторингу
Відповідно до абзацу 1 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний онкологічний диспансер» Херсонської обласної ради (далі – Замовник) надає пояснення на запитання в рамках проведення моніторингу закупівлі робіт з технічного переоснащення радіологічного відділення №2 Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський обласний онкологічний диспансер» за адресою: смт. Антонівка, м.Херсон, шосе В´ячеслава Чорновола, 26-Б (Коригування) (ДК 021:2015: 45450000-6 — «Інші завершальні будівельні роботи») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-31-000028-a) (документи додаються).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-26 19:22:59
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний онкологічний диспансер» Херсонської обласної ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі робіт з технічного переоснащення радіологічного відділення №2 Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський обласний онкологічний диспансер» за адресою: смт. Антонівка, м.Херсон, шосе В´ячеслава Чорновола, 26-Б (Коригування) (ДК 021:2015: 45450000-6 — «Інші завершальні будівельні роботи») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-31-000028-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.11.2020.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
2020-11-26 19:27:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #32977018 |
Переможець |
32 128 994,75
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 18:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 19:21
|
Дод. уг. 6 до Дог. KS04_01.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 19:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 19:56
|
Дод. уг. 5 до Дог. KS04_01.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 19:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 23:15
|
Дод. уг. 4 до Дог. KS04_01.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 23:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 23:08
|
Дод. уг. 3 до Дог. KS04_01.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 21:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 19:52
|
Договір KS04_01.pdf | укладений |
10 вересня 2020 19:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі затримки фінансування витрат замовника, продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 30.10.2021, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та внесено зміни до Договору №KS04_01 від 09.09.2020. |
Номер договору про закупівлю: | KS04_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 6 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) № 540—ІХ від 30.03.2020 р., яким тимчасово звільняються від оподаткуванням ПДВ операції з постачання на митній території України товарів (в тому числі медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби за переліком, визначних Постановами КМУ № 224, 225 від 20.03.2020 р. зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 271 від 08.04.2020 р. (далі - Перелік), у зв’язку з чим операції з постачання Товарів за позиціями, визначеними Переліком, здійснюються без нарахування ПДВ, прийнято рішення щодо зменшення ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок та внесення змін до Договору №KS04_01 від 09.09.2020. Сума договору після внесення змін. 31 735 468,69 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | KS04_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункт 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення щодо зменшення обсягу закупівлі та суми Договору №KS04_01 від 09.09.2020 на суму 31 016,38 грн. |
Номер договору про закупівлю: | KS04_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі затримки фінансування витрат замовника, продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2021, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та внесено зміни до Договору №KS04_01 від 09.09.2020. |
Номер договору про закупівлю: | KS04_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |