Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЕЛУАШ" |
Код ЄДРПОУ: | 03345018 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23 |
Контактна особа: |
Свинчук Христина Олександрівна 380992481377 svincukkristi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 906 256,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 531,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Гарантія надається за формою, наведеною у Додатку 6 до тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 627187.68 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % відсотків вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 14:40 |
перелік змін від 26.05.23.docx | |
26 травня 2023 14:40 |
Тендерна документація зміни.docx |
26 травня 2023 14:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 травня 2023 14:40 |
перелік змін від 26.05.23.docx
|
||||||||||||
26 травня 2023 14:40 |
Тендерна документація зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків.
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 681.
Дія Порядку № 681 від 02.08.2022 не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Вимоги про усунення порушення
Наша компанія хоче прийняти участь у Вашій закупівлі та запропонувати техніку.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Додатку 1 Тендерної документації «Інформація та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критеріям» серед способів підтвердження кваліфікаційного критерію Вами вказано наступну вимогу:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) (із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси підприємства, з яким укладено договір, контактних телефонів особи контрагента, відповідальної за виконання договору).
Аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду поставки товару, аналогічного предмету закупівлі.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору за 2021 – 2023 роки з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, копії документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору».
З огляду на те, що «24» лютого 2022 року розпочалася військова агресія російської федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від «24» лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», не всі суб’єкти господарювання мали можливість продовжувати повноцінну господарську діяльність в умовах воєнного стану і відповідно не всі бажаючі прийняти участь у Вашій закупівлі потенційні учасники зможуть надати аналогічний договір за вказаний Вами період часу.
Таким чином Ваша вимога щодо надання аналогічного договору за період 2021-2023 роки об’єктивно автоматично звужує коло потенційних учасників, які могли б прийняти участь у Вашій закупівлі та відповідно зменшує конкуренцію у Вашій закупівлі.
Пропонуємо вказати період для надання аналогічного договору за період: 2020-2023 роки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-25-000010 ● 2d7c747fcf6442be8f08e5411da33138
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2023 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 № 228
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-18-011725-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 11:39:59
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 13:27:00
Відповідь на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ надаємо пояснення та витребувані документи
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 16:01:57
Запит замовнику на пояснення
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Замовником 06.06.2023 було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», однак договір № 31/ЕЗ було укладено 03.07.2023 року.
Просимо обґрунтувати необхідність продовження строку укладення договору та надати документальне підтвердження об’єктивних обставин за яких виникла потреба в продовженні укладення строку для договору від 03.07.2023 № 31/ЕЗ.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 15:08:35
Пояснення на запит
Пояснення на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторінгу закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
20 901 000,00
UAH з ПДВ
|
20 901 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Переможець |
20 901 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 15:06
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 15:34
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 11:12
|
Договір 31 ЕЗ.pdf | укладений |
03 липня 2023 11:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
підмітально-прибиральна машина | 2 | одиниця |
10 450 500,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення порядку здійснення розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 31/ЕЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку здійснення розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 31/ЕЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
підмітально-прибиральна машина | 2 | одиниця |
10 450 500,00
UAH з ПДВ
|