Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26256659 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20 |
Контактна особа: |
Тимусь Марія Орестівна 380971553470 M.Tymus.uois@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 670 647,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 353,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання такого договору у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), в паперовому вигляді, із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради кошти у сумі 5% від загальної ціни цього Договору, сума гарантії залишається незмінною. Гарантія має забезпечувати виконання взятих Підрядником зобов’язань за договором про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на відкритий підрядником небюджетний рахунок на своє ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 10:54 |
ринок_42_ Креслення та архітектурно-будівельні_рішення.pdf | |
07 вересня 2021 10:53 |
Додаток №4 _ Технічна специфікація_Ринок_42.docx | |
07 вересня 2021 10:53 |
Додаток №3_ТД_Документи, які подає переможець торгів_Ринок 42.docx | |
07 вересня 2021 10:53 |
Додаток № 2_Проект договору для публ. пл.Ринок, 42.docx | |
07 вересня 2021 10:52 |
Додаток №1_ТД_Кваліфікаційні критерії_документи які подає учасник_ Ринок 42.docx | |
07 вересня 2021 10:51 |
ТД_Ринок 42.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовником в тендерній документації було передбачено, що у разі наявності в учасника процедури закупівлі власних транспортних засобів, спецтехніки (автокран), які учасник зазначив на відповідність п.11. Додатку №1 тендерної документації для виконання робіт передбачених технічною специфікацією, що є Додатком № 4 тендерної документації учасник процедури закупівлі має подати:
обгрунтування наявності працівника, який має право керувати зазначеними транспортними засобами , спецтехнікою(автокраном);
- копію посвідчення водія відповідної категорії зазначеного працівника;
- копію документу, що підтверджує право працівника керувати автокраном.
В тендерній пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф.» подано цивільно-правову угоду №22 укладену з Сеник Руслан Петрович в якій він зобов’язується надати послуги машиніста автовишки та автогідропідіймача. Даною угодою не передбачено надання послуг водія автокрана, таким чином ТОВ «В.Ф.Ф.» не підтвердив наявності працівника який буде керувати спецтехнікою(автокраном).
На підтвердження обгрунтування наявності працівника, який має право керувати спецтехнікою(автокраном) ТОВ «В.Ф.Ф.» подає посвідчення про навчання Сеник Руслана Петровича №07/024-12, підтвердженням чергової перевірки знань в посвідченні зазначено протокол № 066а від 25 вересня 2020 року. Учасник не подав копію протоколу чергової перевірки знань № 066а від 25 вересня 2020 року, який є невід’ємною частиною посвідчення про навчання.
В тендерній пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф.» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на механізм автокран.
Учасником подано довідку про працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт №005 від 22.09.2021 в якій зазначено наказ №22-к/с від 01.02.2021 про прийняття на роботу за суміщенням посад -кошторисника , проте в тендерній пропозиції сканкопія вказаного наказу відсутня. Замовником надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до норм частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вважаємо, що це не є невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, оскільки необхідні документи взагалі не були ними подані, а тому неподання таких документів не можна кваліфікувати як невідповідність в інформації та / або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, бо неможливо жодним чином встановити, чи відповідають неподані (відсутні) документи умовам тендерної документації.
Отже, замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
Аналогічну правову позицію висловив П’ятий апеляційний адміністративного суду від 16.09.2021, справа № 400/4708/20
Додатково повідомляємо, що в цивільно-правовій угоді №22 відсутній строк дії угоди. Така угода не підтверджує чинність на момент подання пропозиції. За даною угодою не можливо визначити термін дії цивільно-правових відносин.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-23-000008 ● 0b7f129417b44152a263e6e5fd7050a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2022 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2022 141
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2022 № 141
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15. UA-2021-09-07-001305-b 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 20:46:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на пл. Ринок, 42, пам'ятки архітектури національного значення, охоронний № 326/39» у м.Львові (роботи з будівельного підряду) (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-07-001305-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-28 11:58:22
Пояснення на запит
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на пл. Ринок, 42, пам'ятки архітектури національного значення, охоронний № 326/39» у м.Львові (роботи з будівельного підряду) на підставі наступних документів:
- проектно-кошторисної документації (сканкопії додаються);
- експертного звіту (позитивного) №14-0861-20 від 04.09.2020 р. Філії ДП «Укрдержекспертиза» у Львівській області щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на пл. Ринок, 42, пам'ятки архітектури національного значення, охоронний № 326/39» у м.Львові (сканкопія експертного звіту з додатками додається);
- наказу управління охорони історичного середовища Львівської міської ради №44 від 01.09.2020 «Про затвердження проектно кошторисної документації» (сканкопія наказу додається).
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що є складовою проектно-кошторисної документації, затвердженої згаданим вище наказом управління та зазначено у титульному списку щодо плану використання коштів виділених з бюджету розвитку у 2021 році по об’єкту.
Розмір бюджетного призначення визначено ухвалою сесії Львівської міської ради №326 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік» (посилання на ухвалу сесії Львівської міської ради №326 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік» https://www8.cityadm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/40BAE64918FAF9C1C22586AB002D5130?OpenDocument).
Розподіл коштів здійснено титульним списком щодо плану використання коштів виділених з бюджету розвитку у 2021 році по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на пл. Ринок, 42, пам'ятки архітектури національного значення, охоронний № 326/39» у м.Львові (сканкопія додається).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на веб сайті управління охорони історичного середовища Львівської міської ради розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.uois.lviv.ua/4407-2/.
- Ринок_42_наказ_про_затвердження_ПКД.PDF
- Ухвала №326.pdf
- Додаток 2 до ухвали 326.xlsx
- Ринок_42_титул.PDF
- Додаток 1 до ухвали 326.xlsx
- бликавкозахист_креслення.pdf
- Ринок_42_ТОМ_Обмірні_креслення.pdf
- Ринок_42_поф_продовження.PDF
- Ринок_42_КНД.PDF
- Ринок_42_вогнезахист_кінець.PDF
- Ринок_42_експертний_звіт.PDF
- Ринок_42_ТОМ_архітектурні_рішення.pdf
- Ринок_42_блискавкозахист.PDF
- вогнезахист.pdf
- Ринок_42_ТОМ_висновок_про_технічний_стан.PDF
- Ринок_42_ТОМ_1_Книга_2_попередні_роботи.PDF
- Ринок_42_паспорт_опорядження_фасаду.PDF
- Ринок_42_кошторисна_документація.PDF
- Ринок_42_вогнезахист_продовження.PDF
- Ринок_42_пояснювальна_записка.PDF
- Ринок_42_основні_положення_організації_реставрації.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-07-001305-b складений 19 липня 2022 Північно-Східним офісом Держаудитслужби в якому зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що управлінням охорони історичного середовища Львівської міської ради проаналізовано вищевказане порушення та видано наказ управління охорони історичного середовища від 25.07.2022 №32. Додатково інформуємо, що Договір №Р42р від 13.10.2021 розірвано
2022-07-25 10:30:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
1 635 605,50
UAH з ПДВ
|
1 635 605,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. #39924250 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2022 10:28
|
Ринок, 42 розірвання.PDF | укладений |
25 липня 2022 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 12:08
|
Дод угода Ринок 42.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 13:30
|
Додаток _1_2_3_4 Договору Ринок 42 буд роботи.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 13:29
|
Договір Ринок 42_додаток_5_6 Договору буд роботи.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за взаємною згодою Сторін та у зв’язку з необхідністю виправлення технічної помилки (опечатки), яка була допущена при складанні локального кошторису, керуючись ст.651 Цивільного кодексу України та згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | Р42р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», керуючись ч.1.ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, за взаємною згодою Сторін |