Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з охорони приміщень Президії НАН України
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2024-01-16-015317-a ● 803cbbc59b274d77a815c24a379bedbc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія наук України |
Код ЄДРПОУ: | 00019270 |
Вебсайт: | http://nas.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Володимирська, 54, офіс 519 |
Контактна особа: |
Скляренко Лариса Миколаївна 380442396792 l.skliarenko@nas.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
відкриті торги з особливостями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з охорони приміщень Президії НАН України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Володимирська, 54, офіс 519
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 15:45 |
Перелік змін до ТД НАНУ 2024.docx | |
12 лютого 2024 15:45 |
ТД НАН України(нова редакція від 12.02.2024).docx | |
12 лютого 2024 15:45 |
Додаток 4 (вимоги до учасників та переможця).docx | |
12 лютого 2024 15:45 |
Додаток 3 ( перелік наданих документів).docx | |
12 лютого 2024 15:45 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії).docx | |
12 лютого 2024 15:45 |
1 лист ТД Послуги з охорони.pdf | |
16 січня 2024 17:31 |
Додаток 1 (форма тендерної пропозиції) .docx | |
16 січня 2024 17:31 |
Додаток 6 (проєкт договору 24).docx | |
16 січня 2024 17:31 |
Додаток 5-24 (технічні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графік чергування
Дата подання: 18 січня 2024 15:09
Дата відповіді: 19 січня 2024 14:19
Добрий день!
Вами всановлений наступний графік чергування:
1. Центральний вхіди в Президію НАНУ Цілодобовий стаціонарний пост № 1 36 1-24 год. та 1 12 год.
Який графік у 12 год. поста охорони (день чи нічь?). Прошу вказати конкретний час
2. Начальник охорони (8 год). (день чи нічь?). Прошу вказати конкретний час
З повагою!
Відповідь: Доброго дня,шановний Учаснику.Дякуємо за запитання.
Звертаємо вашу увагу,що вказана дислокація надана для розрахунку вартості послуг.
Згідно дислокації постів охорони,викладеної в Додатку 5 до тендерної документації,переможець повинен забезпечити:Центральний вхід в Президію НАНУ Цілодобовий стаціонарний пост №1- 1 охоронник цілодобово, один охоронник 12 годин,як правило з 07.30 до 19.30 години.
Начальник охорони( 8 годин),як правило,з 8.00 до 17.00 години, але в залежності від обставин та необхідності,час знаходження на об'єкті начальника охорони може бути збільшено як у вранішній так і у вечірній час.
Звертаємо вашу увагу,що вказана дислокація надана для розрахунку вартості послуг.
Згідно дислокації постів охорони,викладеної в Додатку 5 до тендерної документації,переможець повинен забезпечити:Центральний вхід в Президію НАНУ Цілодобовий стаціонарний пост №1- 1 охоронник цілодобово, один охоронник 12 годин,як правило з 07.30 до 19.30 години.
Начальник охорони( 8 годин),як правило,з 8.00 до 17.00 години, але в залежності від обставин та необхідності,час знаходження на об'єкті начальника охорони може бути збільшено як у вранішній так і у вечірній час.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-16-015317-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 12 лютого 2024 21:26
Вимога щодо виконання рішення Органу оскарження
В змісті тендерної документації (зі змінами) затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12-02/24 в розділі 2 пункту 2.1. «Документи, які надаються Переможцем (юридичною особою) Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Дочірнє підприємство «Скорпіон» наголошує, шо вказана вимога Замовника, а саме: надання виключно «повного» витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) та за результатами розгляду якого було прийнято рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз.
Даним рішенням, Орган оскарження зазначив, що вищезазначені умови Документації не узгоджуються з положенням Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) та чинним Законодавством України.
Згідно з рішенням Органу оскарження, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Виходячи зі змісту тендерної документації (зі змінами) затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12-02/24, Замовник не виконав законне рішення Органу оскарження, адже не усунув умови Документації, які не узгоджуються з положенням Особливостей, чим порушив положення діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, Дочірнє підприємство «Скорпіон» вимагає Замовника виконати законне рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз.
У випадку не виконання Замовником законного рішення Органу оскарження наше підприємство змушено повторно подати скаргу, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Дочірнє підприємство «Скорпіон» наголошує, шо вказана вимога Замовника, а саме: надання виключно «повного» витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) та за результатами розгляду якого було прийнято рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз.
Даним рішенням, Орган оскарження зазначив, що вищезазначені умови Документації не узгоджуються з положенням Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) та чинним Законодавством України.
Згідно з рішенням Органу оскарження, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Виходячи зі змісту тендерної документації (зі змінами) затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12-02/24, Замовник не виконав законне рішення Органу оскарження, адже не усунув умови Документації, які не узгоджуються з положенням Особливостей, чим порушив положення діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, Дочірнє підприємство «Скорпіон» вимагає Замовника виконати законне рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз.
У випадку не виконання Замовником законного рішення Органу оскарження наше підприємство змушено повторно подати скаргу, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2024 11:14
Шановний учаснику.
Ваше твердження, що вимога Замовника, а саме: надання виключно «повного» витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) та за результатами розгляду якого було прийнято рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз є невірне та маніпулятивне.
Звертаємо вашу увагу на те, що у вашій Скарзі сказано, далі дослівно: «Скаржник звертає увагу, що в статті 17 Закону йдеться про документи, видані на ім’я представника учасника, якому учасником довірено представляти його інтереси, таким учасником може бути будь-яка службова (посадова) особа учасника, не обов’язково це керівник підприємства. Натомість п. 47 Особливостей передбачено, що доброчесність переможця підтверджується наданням документів щодо керівника учасника, незалежно від того, кого уповноважено представляти інтереси підприємства в торгах.
Таким чином, в змісті тендерної документації Замовника є невідповідності діючому законодавству України у сфері публічних закупівель, а саме: - вимогам Особливостей.».
Саме ця невідповідність стала предметом розгляду Комісії, а не надання повного чи не повного Витягу, про що свідчить наступне.
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 4 Документації містить, зокрема, розділ 2 "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону відповідно до вимог Особливостей".
2.1. Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію.
Відповідно до пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються з положеннями Особливостей в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
При розгляді даного питання жодного слова стосовно Витягу у рішенні Комісії немає.
Замовником повністю виконано вказане рішення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, які опубліковані відповідно до чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного вважаємо дану вимогу незаконною та безпідставною.
Ваше твердження, що вимога Замовника, а саме: надання виключно «повного» витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) та за результатами розгляду якого було прийнято рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз є невірне та маніпулятивне.
Звертаємо вашу увагу на те, що у вашій Скарзі сказано, далі дослівно: «Скаржник звертає увагу, що в статті 17 Закону йдеться про документи, видані на ім’я представника учасника, якому учасником довірено представляти його інтереси, таким учасником може бути будь-яка службова (посадова) особа учасника, не обов’язково це керівник підприємства. Натомість п. 47 Особливостей передбачено, що доброчесність переможця підтверджується наданням документів щодо керівника учасника, незалежно від того, кого уповноважено представляти інтереси підприємства в торгах.
Таким чином, в змісті тендерної документації Замовника є невідповідності діючому законодавству України у сфері публічних закупівель, а саме: - вимогам Особливостей.».
Саме ця невідповідність стала предметом розгляду Комісії, а не надання повного чи не повного Витягу, про що свідчить наступне.
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 4 Документації містить, зокрема, розділ 2 "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону відповідно до вимог Особливостей".
2.1. Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію.
Відповідно до пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються з положеннями Особливостей в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
При розгляді даного питання жодного слова стосовно Витягу у рішенні Комісії немає.
Замовником повністю виконано вказане рішення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, які опубліковані відповідно до чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного вважаємо дану вимогу незаконною та безпідставною.
Номер вимоги: UA-2024-01-16-015317-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 30 квітня 2024 16:17
Надумана підстава для відхилення
Замовнику, надайте аргументовані пояснення стосовно відхилення пропозиції ТОВ Цербер захисту. Враховуючи, що учасником було виконано всі умови документації та надано всі документи. Підстави для відхилення, а саме: документи подані не в період подання пропозицій, звучить сміхотворно. ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливості передбачає механізм виправлення невідповідностей, чим і скористався учасник та завантажив необхідні документи. Таким чином, чергове відхилення - є неправомірним та надуманим.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 травня 2024 16:16
Замовник відхиляє вимогу Учасника як недійсну. В Протоколі № 30-04/1/24 від 30.04.2024р.зазначені вичерпні підстави для дискваліфікації Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-16-015317-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 19 січня 2024 12:55
Дата подання: 19 січня 2024 12:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 січня 2024 13:34
рішення від 22.01.2024 № 1195.pdf
Дата публікації: 22 січня 2024 13:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.01.2024 № 1838.pdf
Дата публікації: 31 січня 2024 14:09
рішення від 30.01.2024 № 1838.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення комісії Антимонопольного комітету України виконано в повному обсязі
Номер скарги: UA-2024-01-16-015317-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 20 січня 2024 14:20
Дата подання: 20 січня 2024 14:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2024 18:37
рішення від 23.01.2024 № 1346.pdf
Дата публікації: 23 січня 2024 18:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2024 № 1944.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2024 12:54
рішення від 31.01.2024 № 1944.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2024 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення комісіі Антимонопольного комітету України виконано повністю
Номер скарги: UA-2024-01-16-015317-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 13 лютого 2024 17:23
Дата подання: 13 лютого 2024 17:23
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2024 15:23
рішення від 15.02.2024 №2881.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2024 15:23
інформація резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3475.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 13:47
рішення від 26.02.2024 № 3475.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2024 10:15
Номер скарги: UA-2024-01-16-015317-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 05 квітня 2024 12:40
Дата подання: 05 квітня 2024 12:40
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2024 17:30
рішення від 08.04.2024 № 6180.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 17:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6759.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 14:24
рішення від 16.04.2024 № 6759.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ " ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" |
2 188 956,00
UAH з ПДВ
|
2 188 956,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" #43198622 |
Рішення скасоване |
2 188 956,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 16:22
|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" #43198622 |
Відхилено |
2 188 956,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 15:37
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 14:15 |
Кінець періоду оскарження: | 12 березня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 01 березня 2024 14:15 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником помилково вказано код ДК,що не відповідає вимогам Наказу Мінекономіки № 708 та суттєво звужує перелік необхідних замовнику послуг |
Документи:
01 березня 2024 14:15
|
Електронний підпис |
01 березня 2024 14:15
|
Протокол відміни ВТ від 01.03.24.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-01-16-015317-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 08 березня 2024 14:45
Дата подання: 08 березня 2024 14:45
неправомірність скасування процедури закупівлі (відміна торгів).
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 18:03
Рішення від 12.03.2024 №4510.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 18:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 №5000.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 13:37
Рішення від 19.03.2024 №5000.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відміну процедури закупівлі-"послуги з охорони приміщень Президії НАН України", Оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-16-015317-а
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2024 16:49
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій