Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 4 514 968,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 089,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 2 % його вартості. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю - банківської гарантії має відповідати строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 ЦК України. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія має містити:- назву документа;- номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва;- найменування банку-гаранта та його адресу. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору детально викладено в тендерній документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, що наведені вище, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 11:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 11:44 |
Додатки до тендерної документації.docx | |
24 вересня 2021 11:44 |
1 ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
24 вересня 2021 11:44 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx | |
24 вересня 2021 11:44 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
24 вересня 2021 11:44 |
Тендерна документація.docx | |
24 вересня 2021 11:44 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000137 ● c58397e58e5e4a558ca97e91a5703548
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 № 73
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
15.02.2022 № 73
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-24-004557-b, 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-15 16:40:09
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт б-ру Івана Каркача, 75 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-24-004557-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2)чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2021-09-24-004557-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 14:12:50
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
1. Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент / Замовник) при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі керувався Наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт б-ру Івана Каркача, 75 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари)» від 03.09.2021 р. № 21-1330, затвердженого Філією «Харківська» Товариства з обмеженою відповідальністю «Консалтингова агенція «Галілео» (Додаток 1 до пояснень - Експертний звіт № 21-1330, на 2 аркушах), загальна кошторисна вартість будівництва складає 4 657 856,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 3 755 916,00 грн.; інші витрати – 901 940,00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована згідно із «Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва» (Додаток 2 до пояснень - Зведений кошторис, на 3 аркушах) за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ ((3 881 547,00 – 90 723,00 – 28 350,00)*1,20= 4 514 968,80 грн.).
2. Департамент здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.3 у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг, а також з будівництва і введення в експлуатацію об'єктів метрополітену.
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
На виконання Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» та вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», з метою створення умов для зручного та комфортного пересування і безпечного функціонування громадян маломобільних груп населення: людей похилого віку, вагітних жінок, батьків з дітьми та інших, виконується улаштування з'їзду у вигляді пандусного спуску та заниження бортового каменю.
Згідно з Положенням, Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника, зокрема з капітального ремонту внутрішньоквартальних доріг та тротуарів за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2021 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 1517461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
Очікувана вартість закупівлі робіт на Капітальний ремонт б-ру Івана Каркача, 75 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (Додаток 3 до пояснень - Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 5 аркушах).
Також повідомляємо, що Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkov.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-64267.html.
Додатки до пояснень:
- Додаток 1 до пояснень - Експертний звіт № 21-1330, на 2 аркушах;
- Додаток 2 до пояснень - Зведений кошторис, на 3 аркушах;
- Додаток 3 до пояснень - Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», на 5 аркушах.
Уповноважена особа, Шевчун О.В.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 14:55:28
Про зупинення заходів ДФК
зупинення
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:01:28
Про зупинення заходів ДФК
зупинення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
4 347 914,94
UAH з ПДВ
|
4 209 865,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТРУКТИВ" |
4 388 520,00
UAH з ПДВ
|
4 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
4 209 865,20
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 13:16
|
ДУ № 2 до договору № 849.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 14:10
|
Додаток ДЦ 2021-22.pdf | укладений |
08 листопада 2021 14:04
|
Додаток ДЦ 2021.pdf | укладений |
08 листопада 2021 14:04
|
Договір № 849.pdf | укладений |
08 листопада 2021 14:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 849 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору № 849 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |