Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 172 + 400 - км 196 + 922, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 172 + 400 - km 196 + 922, Transcarpathian region
Очікувана вартість
454 874 000,00 UAH
UA-2020-06-23-010148-a 8023a14be17a4256a6e3606ff2ccee02
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 22:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:33
Очікувана вартість: 454 874 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 274 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000000 UAH
Publication date: 23 червня 2020 22:25
Enquiries until: 14 липня 2020 13:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 454 874 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 274 370 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 172 + 400 - км 196 + 922, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно умов Договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-13 — Львів - Самбір - Ужгород

Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 172 + 400 - km 196 + 922, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України та інші джерела. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:01
Перелік змін Н13 172-196.doc
06 липня 2020 14:01
ТД Н-13 172-196 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
23 червня 2020 22:28
Відомості робіт Н-13 км 172 400-196 922.7z
06 липня 2020 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 22:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:01
Перелік змін Н13 172-196.doc
06 липня 2020 14:01
ТД Н-13 172-196 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
23 червня 2020 22:27
ТД Н-13 172-196.doc
23 червня 2020 22:28
Відомості робіт Н-13 км 172 400-196 922.7z

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000041 ● 3e9b591300c549e5a47e85b21b5519ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.09.2020 № 59

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.09.2020 № 59
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2020-06-23-010148-a; 23,06.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником взято до уваги зауваження та буде вжито заходів з недопущення їх в подальшому.

2020-10-28 16:51:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 серпня 2020
UA-2020-06-23-010148-a8023a14be17a4256a6e3606ff2ccee02
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:49
Електронний підпис
24 липня 2020 09:49
Електронний підпис
24 липня 2020 09:47
53 Протокол 9.pdf
24 липня 2020 09:47
Інші довідки.pdf
24 липня 2020 09:47
79 Реєстр документів.pdf
24 липня 2020 09:47
77 Проект договору.pdf
24 липня 2020 09:47
75 Сертифікат ISO.pdf
24 липня 2020 09:47
73 Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 09:47
58 ПДВ зав..pdf
24 липня 2020 09:47
54 Наказ 448.pdf
24 липня 2020 09:47
52 Протокол 10.pdf
24 липня 2020 09:47
51 Протокол 7.pdf
24 липня 2020 09:47
50 Статут.pdf
24 липня 2020 09:47
50 Опис.pdf
24 липня 2020 09:47
35 Довідки ст 17.pdf
24 липня 2020 09:47
19 Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 09:47
12 Довідки АБЗ.pdf
24 липня 2020 09:47
68 Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 09:47
68 Відомість обсягів.pdf
24 липня 2020 09:47
34 Лист відгук 19 ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
34 Лист відгук 8ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
32 копія договору 19 ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
32 копія договору 8ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
28 копії дипломів.pdf
24 липня 2020 09:47
26 Довідка працівники.pdf
24 липня 2020 09:47
14 Атестат на завод.pdf
24 липня 2020 09:47
9 Довідка база.pdf
24 липня 2020 09:47
8 Довідка база табл..pdf
24 липня 2020 09:47
4 Інвентарна картка 2.pdf
24 липня 2020 09:47
3 Копії техпаспортів.pdf
24 липня 2020 09:47
1 Довідка обладнання.pdf

Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:39
62_МВС.pdf
22 серпня 2020 15:39
62_ст17.pdf
22 серпня 2020 15:39
62_дпі.rar
24 липня 2020 12:57
Електронний підпис
24 липня 2020 12:57
Електронний підпис
24 липня 2020 12:57
Електронний підпис
24 липня 2020 12:56
62_реєстр.pdf
24 липня 2020 12:28
Електронний підпис
24 липня 2020 12:23
Електронний підпис
24 липня 2020 12:23
Електронний підпис
24 липня 2020 12:23
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 11:59
62_додаток 1.pdf
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:33
62_додаток 1.pdf
24 липня 2020 11:33
30-04_16.pdf
24 липня 2020 11:33
iso.pdf
24 липня 2020 11:33
62_технічні засоби.pdf
24 липня 2020 11:33
копія 30-04_16.pdf
24 липня 2020 11:33
копія Статуту.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 4.pdf
24 липня 2020 11:33
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 11:33
ПДВ.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 3.pdf
24 липня 2020 11:33
Виписка 13 000 000,00 грн.pdf
24 липня 2020 11:33
копія відгуку.pdf
24 липня 2020 11:33
19990 ОНУР К.І. p7s.zip
24 липня 2020 11:33
62_додаток 5.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 2.pdf
24 липня 2020 11:33
62_реєстр.pdf
24 липня 2020 11:33
62_інші документи.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 6.pdf
24 липня 2020 11:33
62.61 Джафаров Алі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.39 Алтинташ Метін.pdf
24 липня 2020 11:32
62.35 Фират Супхі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.34 Атак Доган.pdf
24 липня 2020 11:32
62.33 Бекташ Салман.pdf
24 липня 2020 11:32
62.32 Кулу Махмут.pdf
24 липня 2020 11:32
62.31 Аккир Алі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.30 Четін Ібрагім.pdf
24 липня 2020 11:32
62.25 Екінджі Зекі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.29 Гюндогду Керім.pdf
24 липня 2020 11:32
62.28 Гьочер Алі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.24 Сатилмиш Сердал.pdf
24 липня 2020 11:32
62.23 Даян Абдуррахман.pdf
24 липня 2020 11:32
62.22 Календер Хасан.pdf
24 липня 2020 11:32
62.26 Іратчи Джеват.pdf
24 липня 2020 11:32
62.19 Гюдай Омер.pdf
24 липня 2020 11:32
62.21 Деміркапу Ферхат.pdf
24 липня 2020 11:32
62.18 Таринч Хасан.pdf
24 липня 2020 11:32
62.20 Мермер Ісмаїл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.15 Караджа Джеліл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.27 Акбаш Хюсейн.pdf
24 липня 2020 11:32
62.17 Демірер Айди.pdf
24 липня 2020 11:31
62.14 Фідан Хакан.pdf
24 липня 2020 11:31
62.1. Їлдиз Бірол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 443 490 600,00
UAH з ПДВ
439 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 449 415 512,00
UAH з ПДВ
443 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:39
62_МВС.pdf
22 серпня 2020 15:39
62_ст17.pdf
22 серпня 2020 15:39
62_дпі.rar
24 липня 2020 12:57
Електронний підпис
24 липня 2020 12:57
Електронний підпис
24 липня 2020 12:57
Електронний підпис
24 липня 2020 12:56
62_реєстр.pdf
24 липня 2020 12:28
Електронний підпис
24 липня 2020 12:23
Електронний підпис
24 липня 2020 12:23
Електронний підпис
24 липня 2020 12:23
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 11:59
62_додаток 1.pdf
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 11:33
62_додаток 1.pdf
24 липня 2020 11:33
30-04_16.pdf
24 липня 2020 11:33
iso.pdf
24 липня 2020 11:33
62_технічні засоби.pdf
24 липня 2020 11:33
копія 30-04_16.pdf
24 липня 2020 11:33
копія Статуту.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 4.pdf
24 липня 2020 11:33
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 11:33
ПДВ.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 3.pdf
24 липня 2020 11:33
Виписка 13 000 000,00 грн.pdf
24 липня 2020 11:33
копія відгуку.pdf
24 липня 2020 11:33
19990 ОНУР К.І. p7s.zip
24 липня 2020 11:33
62_додаток 5.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 2.pdf
24 липня 2020 11:33
62_реєстр.pdf
24 липня 2020 11:33
62_інші документи.pdf
24 липня 2020 11:33
62_додаток 6.pdf
24 липня 2020 11:33
62.61 Джафаров Алі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.39 Алтинташ Метін.pdf
24 липня 2020 11:32
62.35 Фират Супхі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.34 Атак Доган.pdf
24 липня 2020 11:32
62.33 Бекташ Салман.pdf
24 липня 2020 11:32
62.32 Кулу Махмут.pdf
24 липня 2020 11:32
62.31 Аккир Алі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.30 Четін Ібрагім.pdf
24 липня 2020 11:32
62.25 Екінджі Зекі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.29 Гюндогду Керім.pdf
24 липня 2020 11:32
62.28 Гьочер Алі.pdf
24 липня 2020 11:32
62.24 Сатилмиш Сердал.pdf
24 липня 2020 11:32
62.23 Даян Абдуррахман.pdf
24 липня 2020 11:32
62.22 Календер Хасан.pdf
24 липня 2020 11:32
62.26 Іратчи Джеват.pdf
24 липня 2020 11:32
62.19 Гюдай Омер.pdf
24 липня 2020 11:32
62.21 Деміркапу Ферхат.pdf
24 липня 2020 11:32
62.18 Таринч Хасан.pdf
24 липня 2020 11:32
62.20 Мермер Ісмаїл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.15 Караджа Джеліл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
24 липня 2020 11:32
62.27 Акбаш Хюсейн.pdf
24 липня 2020 11:32
62.17 Демірер Айди.pdf
24 липня 2020 11:31
62.14 Фідан Хакан.pdf
24 липня 2020 11:31
62.1. Їлдиз Бірол.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 09:49
Електронний підпис
24 липня 2020 09:49
Електронний підпис
24 липня 2020 09:47
53 Протокол 9.pdf
24 липня 2020 09:47
Інші довідки.pdf
24 липня 2020 09:47
79 Реєстр документів.pdf
24 липня 2020 09:47
77 Проект договору.pdf
24 липня 2020 09:47
75 Сертифікат ISO.pdf
24 липня 2020 09:47
73 Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 09:47
58 ПДВ зав..pdf
24 липня 2020 09:47
54 Наказ 448.pdf
24 липня 2020 09:47
52 Протокол 10.pdf
24 липня 2020 09:47
51 Протокол 7.pdf
24 липня 2020 09:47
50 Статут.pdf
24 липня 2020 09:47
50 Опис.pdf
24 липня 2020 09:47
35 Довідки ст 17.pdf
24 липня 2020 09:47
19 Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 09:47
12 Довідки АБЗ.pdf
24 липня 2020 09:47
68 Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 09:47
68 Відомість обсягів.pdf
24 липня 2020 09:47
34 Лист відгук 19 ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
34 Лист відгук 8ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
32 копія договору 19 ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
32 копія договору 8ПС.pdf
24 липня 2020 09:47
28 копії дипломів.pdf
24 липня 2020 09:47
26 Довідка працівники.pdf
24 липня 2020 09:47
14 Атестат на завод.pdf
24 липня 2020 09:47
9 Довідка база.pdf
24 липня 2020 09:47
8 Довідка база табл..pdf
24 липня 2020 09:47
4 Інвентарна картка 2.pdf
24 липня 2020 09:47
3 Копії техпаспортів.pdf
24 липня 2020 09:47
1 Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 439 500 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
439 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 13:07
Дод.угода №35-15.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 13:07
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2023 15:03
Дод.угода №35-14.pdf зміни до договору
24 квітня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 11:34
д.у.№35.13 від 28.03.23.pdf зміни до договору
29 березня 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 13:15
д.у№35.12 від 05.08.22 до дог.№35 від 02.09.20.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 13:14
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 15:35
Дод.угда №35-11.pdf зміни до договору
31 березня 2022 15:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:53
Дод.угода №35-10.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 12:53
Додаткова угода 35-9.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 09:55
Дод.угода №35-8.pdf зміни до договору
21 липня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 10:17
Дод.угода №35-7.pdf зміни до договору
06 липня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:44
Дод.угода №35-6.pdf зміни до договору
25 червня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 14:41
Дод.угода №35-5.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:44
35-4.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:24
Дод.угода №35-3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:03
Дод.угода №35-2.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 10:43
Дод.угода №35-1.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:36
Договір №35.pdf укладений
02 вересня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснення авансування (попередня оплата)
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зоблов'язання. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.23
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, зміна назви замовника, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML