Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сіль технічна
Очікувана вартість
16 790 000,00 UAH
UA-2022-10-27-011171-a ● 80039960e6b2481b8fe8cc53ded36bb7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 11:10 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 11:10 |
Очікувана вартість: | 16 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1460 тонни
Сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 09:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 09:31 |
ТД з особливостями Сіль.docx | |
28 жовтня 2022 08:50 |
Перелік змін 28.10..pdf |
28 жовтня 2022 09:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 жовтня 2022 09:31 |
ТД з особливостями Сіль.docx
|
||||||||||||
28 жовтня 2022 08:50 |
Перелік змін 28.10..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни і дати
Дата подання: 27 жовтня 2022 20:29
Дата відповіді: 28 жовтня 2022 08:31
Шановний Замовник, перегляньте терміни проведення закупівлі та термін постачання товару
Відповідь: Помилки виправлео, відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-27-011171-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОНОПАЦЬКИЙ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2739101316
Дата подання: 09 листопада 2022 09:34
щодо неправомірної дискваліфікації учасника
Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником - Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради. ( ID закупівлі : 80039960e6b2481b8fe8cc53ded36bb7, ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-27-011171-a ) щодо закупівлі (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –14410000-8 – Кам̕ яна сіль (сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші).
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує наші права та законні інтереси дії та рішення Замовника стосовно відхилення всупереч вимогам Закону, положенням постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також вимогам тендерної документації, поданої ФОП Конопацьким Б.М.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради № 249 від 08.11.2022 року ВИРІШИВ: відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Конопацький Б.М. за предметом закупівлі з підстав, передбачені підпунктом 2 пункту 41: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Аргументація: В пункті 1.3 Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації зазначено: Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару, завірених печаткою (у разі її використання). Учасником ФОП Конопацький Б.М у складі тендерної пропозиції не надано сертифікату відповідності на предмет закупівлі.
Не погоджуючись з рішенням викладеним у протоколі, вважаємо за необхідне зазначити, що ФОП Конопацький Б.М у складі пропозиції подало усі документи, що вимагалися Замовником у даній закупівлі. Сертифікат відповідності та інші документи які підтверджують якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, завірені печаткою і підписом керівника надані нами у складі пропозиції і містяться у файлі « документи від виробника» (9-10 аркуш).
Отже, ФОП Конопацький Б.М. виконав всі умови Тендерної документації. Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
ФОП Конопацький Б.М., є безпідставним та незаконним.
Враховуючи вище наведене, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. На підставі зазначеного, з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, ВИМАГАЄМО 1. Розглянути дану вимогу у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, та розглянути документи нашої пропозиції детальніше. 3. Про прийняте рішення повідомити у встановлені законом строки. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ та подати заявку до Держаудитслужби для перевірки правильності проведення даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує наші права та законні інтереси дії та рішення Замовника стосовно відхилення всупереч вимогам Закону, положенням постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також вимогам тендерної документації, поданої ФОП Конопацьким Б.М.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради № 249 від 08.11.2022 року ВИРІШИВ: відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Конопацький Б.М. за предметом закупівлі з підстав, передбачені підпунктом 2 пункту 41: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Аргументація: В пункті 1.3 Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації зазначено: Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару, завірених печаткою (у разі її використання). Учасником ФОП Конопацький Б.М у складі тендерної пропозиції не надано сертифікату відповідності на предмет закупівлі.
Не погоджуючись з рішенням викладеним у протоколі, вважаємо за необхідне зазначити, що ФОП Конопацький Б.М у складі пропозиції подало усі документи, що вимагалися Замовником у даній закупівлі. Сертифікат відповідності та інші документи які підтверджують якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, завірені печаткою і підписом керівника надані нами у складі пропозиції і містяться у файлі « документи від виробника» (9-10 аркуш).
Отже, ФОП Конопацький Б.М. виконав всі умови Тендерної документації. Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
ФОП Конопацький Б.М., є безпідставним та незаконним.
Враховуючи вище наведене, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. На підставі зазначеного, з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, ВИМАГАЄМО 1. Розглянути дану вимогу у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, та розглянути документи нашої пропозиції детальніше. 3. Про прийняте рішення повідомити у встановлені законом строки. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ та подати заявку до Держаудитслужби для перевірки правильності проведення даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2022 11:31
Сертифікат відповідності — це документ, що видається для підтвердження відповідності певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів чи умовам договорів. Перелік нормативних документів, згідно з якими може бути виданий даний вид документа, зазначається у Законі України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Видавати сертифікати відповідності в Україні може уповноважений на це орган з сертифікації. Саме він несе відповідальність за правдивість та достовірність інформації, зазначеної у даному юридичному документі.
В Україні працює Державна система сертифікації з формою сертифікатів, встановленою ДСТУ 3498-96. Даний стандарт носить назву «Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис».
Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
«сертифікація» - це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
У складі тендерної пропозиції учасника – ФОП Конопацького Б.М. немає документу – «сертифікату відповідності», виданого відповідно законодавства України
Видавати сертифікати відповідності в Україні може уповноважений на це орган з сертифікації. Саме він несе відповідальність за правдивість та достовірність інформації, зазначеної у даному юридичному документі.
В Україні працює Державна система сертифікації з формою сертифікатів, встановленою ДСТУ 3498-96. Даний стандарт носить назву «Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис».
Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
«сертифікація» - це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
У складі тендерної пропозиції учасника – ФОП Конопацького Б.М. немає документу – «сертифікату відповідності», виданого відповідно законодавства України
Номер вимоги: UA-2022-10-27-011171-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОНОПАЦЬКИЙ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2739101316
Дата подання: 09 листопада 2022 13:50
щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає не обов’язкову оцінку відповідності, а добровільну. Декрет КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію», який регулював процедуру видачі сертифікатів, втратив чинність. Також Наказом ДП «УкрНДНЦ» 29.12.2017 № 500 скасовано низку стандартів з сертифікації. Наголошуємо, що запропонований товар відповідає стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Також, згідно Додатку 3 п. 1.3 Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару, завірених печаткою (у разі її використання) учасника. Не вимагалось, що сертифікат відповідності має бути виданий в Україні. Вимагаємо переглянути своє рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2022 14:44
Шановний учаснику, замовник має право встановлювати вимоги до якісних характеристик предмету закупівлі, в тому числі й вимагати сертифікат відповідності. Наші вимоги по вказаному документу викликані необхідністю забезпечити безпекові умови використання пісчано-солевої суміщі в умовах міста, враховуючи можливий негативний вплив інгрідієнтів солі на довкілля. Ви помилково вважаєте задекларовану відповідність товару Вашим контрагентом по договору купівлі-продажу солі як наявність сертифікату відповідності у відповідності діючого законодавства України.
Номер вимоги: UA-2022-10-27-011171-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД, Код ЄДРПОУ:40182138
Дата подання: 14 листопада 2022 08:20
Немає документів на підтвердження
Згідно з п.1.3.Розділу «Якісні показники» Технічного завдання, що наведено у Додатку 3 до тендерної документації, вказано, що предмет закупівлі повинен бути згідно класифікації солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003: за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т.
ТОВ «Зальц» надав інформацію у підписаному Технічному завданні, але не підтвердив це документально. Було надано лише Сертифікат відповідності, в якому вказано, що дана сіль відповідає вимогам ДСТУ 4246 : 2003: сіль для промислового використання. Технічні умови: п.4.2.1 Таблиця 1, п.7, п.8.
В якісних документах, що надав ТОВ «Зальц» не вказано, що сіль має протизлежувальну добавку, масова частка до 150 гр/т. Відповідно до вищенаведеного просимо Вас відхилити учасника ТОВ «Зальц» у зв‘язку з невідповідністю предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Зальц» надав інформацію у підписаному Технічному завданні, але не підтвердив це документально. Було надано лише Сертифікат відповідності, в якому вказано, що дана сіль відповідає вимогам ДСТУ 4246 : 2003: сіль для промислового використання. Технічні умови: п.4.2.1 Таблиця 1, п.7, п.8.
В якісних документах, що надав ТОВ «Зальц» не вказано, що сіль має протизлежувальну добавку, масова частка до 150 гр/т. Відповідно до вищенаведеного просимо Вас відхилити учасника ТОВ «Зальц» у зв‘язку з невідповідністю предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2022 16:06
ДСТУ 4246 :2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови.» передбачає наступні вимоги :
«За узгодженням із замовником виварну і мелену сіль виробляють з протизлежувальною добавкою. Як протизлежувальну добавку використовують 3-водний залізистосиньородистий калій (II), (фероціанід калію) згідно з ГОСТ 4207, ГОСТ 6816 чи згідно з чинними нормативними документами. Масова частка добавки не повинна перевищувати 1,50 ■ 10-2 % (150 г/т).»
Тобто, ДСТУ4246 :2003 встановлює вимогу до масової частки протизлежувальної добавки : не більше 150 г/т.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Зальц» є сертифікат відповідності, виданий Тернопільським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації серії ТЕ № TER.1. Пр.161-22 від 05.08.2022 року, в якому зазначено, що товар відповідає вимогам ДСТУ 4246:2003.
Необхідно зазначити, що показник наявності або відсутності протизлежувальної добавки не відноситься до показників якості такого товару, як сіль. Згідно ДСТУ 4246:2003 протизлежувальна добавка додається у сіль виробником за домовленістю із замовником солі у виробника. Тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у паспорті якості виробником такого показника я кпротизлежувальна добавка.
Відповідальність за наявність протизлежувальної добавки у встановленій діючими стандартами кількості перед замовником у процедурі закупівлі несе переможець процедури закупівлі.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника- ТОВ «Зальц».
«За узгодженням із замовником виварну і мелену сіль виробляють з протизлежувальною добавкою. Як протизлежувальну добавку використовують 3-водний залізистосиньородистий калій (II), (фероціанід калію) згідно з ГОСТ 4207, ГОСТ 6816 чи згідно з чинними нормативними документами. Масова частка добавки не повинна перевищувати 1,50 ■ 10-2 % (150 г/т).»
Тобто, ДСТУ4246 :2003 встановлює вимогу до масової частки протизлежувальної добавки : не більше 150 г/т.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Зальц» є сертифікат відповідності, виданий Тернопільським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації серії ТЕ № TER.1. Пр.161-22 від 05.08.2022 року, в якому зазначено, що товар відповідає вимогам ДСТУ 4246:2003.
Необхідно зазначити, що показник наявності або відсутності протизлежувальної добавки не відноситься до показників якості такого товару, як сіль. Згідно ДСТУ 4246:2003 протизлежувальна добавка додається у сіль виробником за домовленістю із замовником солі у виробника. Тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у паспорті якості виробником такого показника я кпротизлежувальна добавка.
Відповідальність за наявність протизлежувальної добавки у встановленій діючими стандартами кількості перед замовником у процедурі закупівлі несе переможець процедури закупівлі.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника- ТОВ «Зальц».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНОПАЦЬКИЙ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ |
13 957 600,00
UAH з ПДВ
|
13 719 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
14 015 912,40
UAH з ПДВ
|
13 719 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД |
15 163 560,00
UAH з ПДВ
|
13 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХНОЛОГІЇ БІЗНЕСА |
14 278 800,00
UAH з ПДВ
|
14 278 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
15 256 941,60
UAH з ПДВ
|
15 256 941,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" |
15 330 000,00
UAH з ПДВ
|
15 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД №8" |
15 768 000,00
UAH з ПДВ
|
15 768 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНОПАЦЬКИЙ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ #2739101316 |
Відхилено |
13 719 990,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 16:19
|
|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Переможець |
13 719 999,60
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 12:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2022 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:56
|
Дод 2 до дог 101.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 08:35
|
Договір 101.pdf | укладений |
18 листопада 2022 08:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |