Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання подарункових наборів першокласникам для заходу «Проведення міського свята «День першокласника», подарунковий набір першокласнику»)
Очікувана вартість
1 035 100,00 UAH
UA-2023-03-10-006329-a ● 7fd1813962ec40b9848314c00e615d1c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Войт Євген Сергійович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 035 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 175,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 комплект
код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання подарункових наборів першокласникам для заходу «Проведення міського свята «День першокласника», подарунковий набір першокласнику»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 16:24 |
ТД_День першокласника.docx | |
16 березня 2023 16:24 |
Зміни_День першокласника.docx | |
10 березня 2023 13:18 |
ТД_День першокласника.docx |
16 березня 2023 16:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 16:24 |
ТД_День першокласника.docx
|
|||
16 березня 2023 16:24 |
Зміни_День першокласника.docx
|
|||
10 березня 2023 13:18 |
ТД_День першокласника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 13 березня 2023 15:01
Дата відповіді: 16 березня 2023 16:42
Доброго дня, шановний Замовнику. Поз №3 -"Розклад повнокольоровий друк крейдований папір 300гр/м2"- який формат?
По поз №3 "Розклад повнокольоровий друк крейдований папір 300гр/м2" ,та № 4 "-Розмальовка «Черкаська абетка», формату А5, 36 сторінок, кольорова обкладинка, крейдований папір, 170 грн/2м, блок кольоровий, в середині повно кольоровий стікер пак, друкований на плівці з клейкою основою"- для вірного прорахунку, надайте, будь ласка макети.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в Тендерну документацію внесено відповідні зміни, якими зазначено усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Нанесення
Дата подання: 13 березня 2023 15:03
Дата відповіді: 16 березня 2023 16:43
Добрий день. Чи є у Вас макети логотипу для нанесення? Або потрібно враховувати розробку дизайну у ціну.
Відповідь: в Тендерну документацію внесено відповідні зміни, якими зазначено усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
технічні характекристики
Дата подання: 14 березня 2023 14:26
Дата відповіді: 16 березня 2023 16:43
Доброго дня, Замовнику. У зв'язку з війною в країні наразі обмежені поставки товарів. Для участні у тендері максимальної кількості учасників, просимо внести зміни: 1. Ланч-бокс з розміром 17х10х6см (+/-1,5см); 2. Пляшка об'ємом 500мл (+/-60)мл; 3. Рюкзак для змінного взуття - з синтетичних матеріалів.
Просимо взяти до уваги, що без надання макету (зображення), та розмірів нанесення логотипів на продукцію, не можливо надати вартість на ці позиції. Просимо внести зміни у документацію, а саме: надати зображення логотипу, котрий потрібно нанести на продукцію, а також розміри нанесення на кожному товарі. Якщо зображення логотипу буде різне для кожного товару, тоді надати зображення для кожного окремо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в Тендерну документацію внесено відповідні зміни, якими зазначено усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" |
1 035 100,00
UAH з ПДВ
|
1 035 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" #3242713995 |
Переможець |
1 035 100,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 11:21
|
договір | укладений |
31 березня 2023 11:20
|