Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Устилузька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04051388 |
Місцезнаходження: | 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40 |
Контактна особа: |
Батоговська Тетяна Павлівна 380637951939 ustylugmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2023 19:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 12:24 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 12:24 |
Очікувана вартість: | 1 351 342,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 513,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відповідно до документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до документації | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 15:07 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі.docx | |
21 червня 2023 17:18 |
ТД Поточний ремонт вул. Вишнева Зоря.docx | |
21 червня 2023 17:18 |
Додаток 7 Проект договору.docx |
23 червня 2023 15:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 червня 2023 15:07 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі.docx
|
|||
21 червня 2023 17:18 |
ТД Поточний ремонт вул. Вишнева Зоря.docx
|
|||
21 червня 2023 17:18 |
Додаток 7 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-14-000027 ● 6337b047604e4dc1abf7fc2597c670ae
- Статус: завершено ● Дата: 25 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2023 № 58-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 14.09.2023 № 58-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-06-21-016507-a, 21.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 14:36:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт вулиці Вишнева в селі Зоря Володимирського району Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-21-016507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-06-21-016507-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-20 16:05:37
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На Ваш запит від 20.09.2023 14:36 пояснюємо наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної документації - робочого проекту Поточний ремонт вулиці Вишнева в селі Зоря Володимирського району Волинської області, затвердженої рішенням виконавчого комітету Устилузької міської ради №6/5 від 12.05.2023 року та розробленої МПП «Автодорсервіс». При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 1 351 342,60 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель розміщено на офіційному сайті Устилузької міської ради за посиланням https://ustyluzka-gromada.gov.ua/news/1692784000/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2023 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" |
939 733,21
UAH з ПДВ
|
801 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
999 995,20
UAH з ПДВ
|
802 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
1 123 165,20
UAH з ПДВ
|
820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" #03579590 |
Переможець |
801 999,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 15:22
|
Договір 94 від 13.07.23.PDF | укладений |
13 липня 2023 15:20
|