Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 11:36 |
Очікувана вартість: | 246 253 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231 266,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7387596 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2019 18:56 |
Enquiries until: | 31 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 246 253 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 231 266 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти АТ "Укрзалізниця" | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2020 15:50 |
3437 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx | |
02 січня 2020 15:50 |
Зміни до тендеру_3437_02.01.2020.doc | |
26 грудня 2019 16:03 |
Зміни до тендеру_3437_26.12.2019.doc | |
19 грудня 2019 15:47 |
Зміни до тендеру_3437_19.12.2019.doc | |
20 листопада 2019 18:53 |
Додаток №7.docx |
02 січня 2020 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 січня 2020 15:50 |
3437 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx
|
|||||||||
02 січня 2020 15:50 |
Зміни до тендеру_3437_02.01.2020.doc
|
|||||||||
26 грудня 2019 16:03 |
Зміни до тендеру_3437_26.12.2019.doc
|
|||||||||
19 грудня 2019 15:47 |
Зміни до тендеру_3437_19.12.2019.doc
|
|||||||||
20 листопада 2019 18:53 |
Додаток №7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує наявність технічної описки в документі "Дані на товар", однак звертає Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасником також надано документ "Гарантійний лист 172-b" Вих. № 2126 від 06 грудня 2019 року в якому зазначено в пункті 1, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" гарантує, що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 року, що підтверджує технічну описку в документі "Дані на товар" та підтверджує готовність постачати товар відповідно до усіх умов тендерної документації у тому числі вимогам встановленим у Додатку 4 до тендерної документацї.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року.
Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; - інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року. Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку, також на те, що документ довідковий та не впливає на оцінку тендерної пропозиції та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 січня 2020 15:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000038 ● 5952cb0ee84c47379d439f80e7376222
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020
№ 77
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2020 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-11-20-003172-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-23 16:15:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2019-11-20-003172-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону (в редакції чинній до 19.04.2020 року) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (далі - Замовник) встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів особисто або поштою за адресою: 03049, м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, а саме:
- інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- документа (-ів) виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває;
- відтвореної на папері копії електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригіналу/нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 5 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чи надавались переможцем торгів – ТОВ «АНВІТРЕЙД», в паперовому вигляді на вказану адресу документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.
Якщо так, то надайте копії вказаних документів та супровідного листа з відміткою Замовника про їх отримання.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-29 17:03:12
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 23.12.2020 (16:15:06), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003172-b) та повідомляємо наступне.
06.03.2020 переможцем торгів ТОВ «АНВІТРЕЙД» за адресою, яка зазначена в тендерній документації надано в паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів.
Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та реєстр отриманих документів надаються на Вашу вимогу в додатку (PDF файл з назвою «3437 - документи переможця ст 17»).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-28 15:59:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2019-11-20-003172-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на початок проведення моніторингу процедури закупівлі), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в пунктах 1-8 ч. 4 ст. 36 цього Закону.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця», додатковими угодами від 27.05.2020 року № 2 та від 28.05.2020 року № 3 до договору від 20.03.2020 року № ЦЗВ-14-00520-01, укладеного з ТОВ «АНВІТРЕЙД», сторонами вносились зміни до істотних умов договору на підставі п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору (окремо по кожній додатковій угоді), шляхом укладання додаткових угод № 2 та № 3, з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Пояснення та копії документів, що підтверджують настання обставин визначених в ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) (щодо кожної додаткової угоди окремо), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-30 15:16:15
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 28.12.2020 (15:59), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003172-b) та повідомляє наступне.
Згідно умов укладеного договору по даній процедурі закупівлі укладання додаткових угод відбувалося на дату надання рознарядок постачальнику після проведення перерахунку ціни за формулою зазначеною у договорі поставки.
Якщо після перерахунку за формулою ціна Товару змінюється від попередньої ціни (або ціни Товару на день укладання Договору, якщо перерахунок здійснюється вперше) більше ніж на 1 (один)% Сторони зобов’язані протягом 3 (трьох) робочих днів укласти додаткову угоду про зміну ціни (п 2.6 Договору поставки).
Для перерахунку ціни показник Platts - це середнє арифметичне мінімальних значень базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті надання рознарядки, яке зазначене в публікації «Platt's European MаrketScan» за позиціями:
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Mediterranean cargoes FOB Med (Italy)»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Northweat Europe barges FOB Rotterdam» (за тонну, долар США). Застосовується базис Platts відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Перерахунок ціни проводився згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-11 16:30:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2019-11-20-003172-b) та відповідно до п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на початок проведення моніторингу процедури закупівлі), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі - Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в п. 1-8 ч. 4 ст. 36 Закону.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 року № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця», додатковими угодами від 25.05.2020 року № 1, від 27.05.2020 року № 2, від 28.05.2020 року № 3 та від 29.12.2020 року № 4 до договору від 20.03.2020 року № ЦЗВ-14-00520-01, укладеного з ТОВ «АНВІТРЕЙД», сторонами вносились зміни до істотних умов договору на підставі п. 7 та 8 ч. 4 ст. 36 Закону.
Враховуючи вищевикладене, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель 28.12.2020 року надано запит щодо надання обґрунтування внесення змін до істотних умов договору від 20.03.2020 року № ЦЗВ-14-00520-01 (шляхом укладання додаткових угод № 1-4, з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Однак, Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» через електронну систему закупівель 30.12.2020 року надано відповідь, яка фактично не містить обґрунтування та документального підтвердженням щодо настання законодавчих підстав внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткових угод № 1-4 (по кожній додатковій угоді окремо).
Враховуючи вищевикладене, повторно обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору (окремо по кожній додатковій угоді), шляхом укладання додаткових угод № 1-4, з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Пояснення та копії документів, що підтверджують настання обставин визначених в ч. 4 ст. 36 Закону (щодо кожної додаткової угоди окремо), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-14 17:09:22
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (16:30:58), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-003172-b) та повідомляє наступне.
Як раніше повідомлялося, перерахунок ціни за договором проводився згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Між Замовником та компанією S&P Global Platts укладений генеральний договір про підписку від 10 квітня 2018 року. Відповідна інформація та текст договору розміщені в системі Prozorro за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-22-002132-a. За цим генеральним договором Замовник отримує інформацію щодо показників Platts, на підставі чого й здійснюється перерахунок ціни предмету закупівлі. При цьому інформація щодо показників Platts, яку отримує Замовник від S&P Global Platts, є конфіденційною та договором встановлено коло осіб, яким дозволяється доступ до неї. З огляду на зазначене, та враховуючи, що система Prozorro не забезпечує конфіденційність обміну інформацією між Замовником та ДАСУ, Замовник позбавлений технічної можливості надати зазначену інформацію без порушення договірних зобов’язань.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-11 16:32:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2019-11-20-003172-b) та відповідно до п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на початок проведення моніторингу процедури закупівлі), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Так, пунктом 2.6 договору про закупівлю від 20.03.2020 року № ЦЗВ-14-00520-01, укладеного з ТОВ «АНВІТРЕЙД», зокрема, встановлено умову, що базис Platts застосовується відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Аналогічно вищевказаним пунктом договору про закупівлю від 20.03.2020 року № ЦЗВ-14-00520-01 також встановлено умову, що маржа учасника, що є незмінною величиною після проведення аукціону, та визначена у тендерній пропозиції Постачальника.
Враховуючи вище викладене, поясніть в якому документі тендерної пропозиції ТОВ «АНВІТРЕЙД» знаходяться розрахунки базису Platts та розмір маржи, що застосовуються в договорі про закупівлю від 20.03.2020 року № ЦЗВ-14-00520-01?
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-14 14:45:19
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (16:32:59), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-003172-b) та повідомляє наступне.
Розділом 4 «Документи для укладання договору (подає переможець)» Додатку № 2 передбачено надання Цінової пропозиції згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону. Формою цінової пропозиції за підсумками електронного аукціону у відкритих торгах передбачено, що Учасник надає розрахунок ціни за одиницю товару (грн., з ПДВ), в якому вказує: значення кожної складової ціни, базис (заголовок) Platts, значення Гк. На виконання вимоги тендерної документації, цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону, переможцем торгів було надано у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-11 16:34:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2019-11-20-003172-b) та відповідно до п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на початок проведення моніторингу процедури закупівлі), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Відповідно до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації, переможець торгів повинен подати замовнику документи, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для укладання договору, зокрема, цінову пропозицію згідно з Додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чи надавалась Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» в паперовому вигляді цінова пропозиція ТОВ «АНВІТРЕЙД» згідно з Додатком № 3, складена за результатами аукціону, якщо так, то надайте копію документів наданих переможцем, з копією супровідного листа з відміткою Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» про його отримання.
Пояснення, з копіями документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-14 14:46:21
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (16:34:53), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-003172-b) та повідомляє наступне.
На виконання вимоги тендерної документації, цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону, переможцем торгів було надано у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Цінову пропозицію та реєстр отриманих документів надаємо на Вашу вимогу в Додатку № 2 (PDF файл з назвою «цінова пропозиція 3437»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-20-003172-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-003172-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490, порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-003172-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3437 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3437_02.01.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3437 ТД дизельне паливо_нова редакція_26.12.2019.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 2. Щодо порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490 Замовник не погоджується та повідомляє наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана. 3. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Абзацом третім частини третьої статті 17 Закону передбачено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав пунктам 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому, Замовник вважає, що тендерна документація складена у відповідності до Закону. 4. Щодо порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. Пунктом 3 Додатком № 2 до тендерної документації вимагається надання довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо) підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн. Якщо копії зазначених договорів передбачають, що їхньою невід’ємною частиною є рахунки, видаткові накладні тощо, а Учасник не надав їх, Замовник буде вважати, що Учасник відповідає кваліфікаційним вимогам, якщо з наданих документів можна встановити відповідний досвід виконання аналогічних договорів. Замовником з наданих документів встановлено відповідний досвід виконання аналогічних договорів, а саме: в складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору в якому зазначено обсяг фактично поставленої продукції (20 994,61 тн) та копію зазначеного аналогічного договору (Договір поставки нафтопродуктів від 22.06.2018 №890/2/2118). Умовами договору передбачено постачання продукції у кількості зазначеній у договорі та додатках. З наданих додатків видно, що вони укладались по факту постачання продукції в кінці місяця, в якому здійснено відвантаження. Додатками визначено фактичну кількість поставленої продукції. Сукупний об’єм усіх додатків фактично поставленої кількості дизельного палива складає 20 994,61 тн. Зважаючи на вище викладене, учасником торгів ПАТ «Укртатнафта» дотримано вимоги тендерної документації. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 18.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 16.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
2021-01-22 15:33:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПАТ "Укртатнафта" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
246 000 000,00
UAH з ПДВ
|
206 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРУМ |
244 900 000,00
UAH з ПДВ
|
214 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
245 400 000,00
UAH з ПДВ
|
214 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "Укртатнафта" |
245 820 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
220 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
221 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
229 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Переможець |
206 000 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 09:48
|
ЦЗВ-14-00520-01.pdf | укладений |
17 березня 2021 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 16:13
|
ЦЗВ-14-00520-01 (1).pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:06
|
ЦЗВ-14-00520-01 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 08:25
|
ЦЗВ-14-00520-01 (1).pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 08:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 16:43
|
ЦЗВ-14-00520-01 (2) (1).pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2020 15:23
|
ЦЗВ-14-00520-01 (1).pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 16:31
|
ЦЗВ-14-00520-01.pdf | укладений |
20 березня 2020 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |