Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2021-02-25-003648-b ● 7fa8177c2d37422993ce815be40e9461
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації" |
Код ЄДРПОУ: | 16469058 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г |
Контактна особа: |
Федченко Олександр Володимирович 380442980955 sasha@kreschatic.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 63000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт в нежитловому приміщенні за адресою: проспект Оболонський, 22-А Оболонського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата після надання послуг та підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 11:11 |
ТД_поточний ремонт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості
Дата подання: 01 березня 2021 09:31
Дата відповіді: 01 березня 2021 17:55
Доброго дня, роз'ясність будь-ласка, навіщо учаснику мати в штаті інженера-проектувальника на виконання відповідних робіт за напрямками проектування окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури: проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості. Технічне завдання (дефектний акт) не містить робіт з проектування. Крім того тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дана вимога у ТД пов'язана з технічним станом будівлі яка є об'єктом надання послуг. На думку замовника, посадова особа Учасника, яка генерує технічну документацію повинна мати відповідні знання та досвід в частині робіт проектування для забезпечення механічного опору та стійкості для уникнення негативних наслідків, пов'язаних з додатковим навантаженням на споруду. Звертаємо Вашу увагу, що замовник вимагає саме підтвердження трудових відносин зі вказаним спеціалістом, а не наявність у штаті, отже це жодним чином не призводить до обмеження конкуренції. Дякуємо за запитання.
Щодо інженера проектувальника
Дата подання: 02 березня 2021 10:30
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:26
Вивчивши інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики, об'єкт поточного ремонту не передбачає втручання в несучі конструкціїї будівлі та не створює додаткове навантаження на споруду, а отже не має необхідності для встановлення трудових відносин з іженером проектувальником учасника на виконання відповідних
робіт за напрямками проектування окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури:
проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику ! Вивчивши Ваше питання інформуємо наступне . Хоча в дефектному акті і відсутні роботи з проектування, при наданні послуги з поточного ремонту, передбачені роботи при виконанні яких безперечно виникне додаткове навантаження на саму споруду. Вважаючи на відсутність фахового спеціаліста, який має змогу передбачити наслідки таких робіт у штаті замовника, при оголошенні закупівлі прийнято рішення висунути вимогу щодо наявності такої особи у потенційних учасників. Додатково інформуємо, що проектом договору передбачені гарантійні зобов'язання, і нехтування даниною вимогу з високою вірогідністю може призвести до негативних наслідків, як для підрядників так і для замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-003648-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж", Код ЄДРПОУ:35910527
Дата подання: 05 квітня 2021 12:58
Дата подання: 05 квітня 2021 12:58
Скарга на рішення та дії замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВТО «Укрпроектмонтаж» взяло участь у процедурі закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт в нежитловому приміщенні за адресою: проспект Оболонський, 22-А Оболонського району м. Києва) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-25-003648-b), що проводиться Комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації». ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж» заперечує щодо відхилення нашої економічно вигіднішої пропозиції, наданої на вказану вище закупівлю та повідомляє про грубе порушення Замовником принципів проведення закупівлі, що визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2021 12:37
рішення від 07.04.2021 №7165+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 12:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 №8234.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 15:08
рішення від 16.04.2021 №8234.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Колегії №8234 -р/пк-пз від 16.04.2021 та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВТО" Укрпроектмонтаж" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УКР ВЕСТ СТРОЙ" переможцем за процедурою закупівлі — "Інші завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-25-003648-b.
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2021 17:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" |
1 488 684,54
UAH з ПДВ
|
1 488 684,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬППРОМ" |
1 610 936,39
UAH з ПДВ
|
1 610 936,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ВЕСТ СТРОЙ" |
1 996 013,00
UAH з ПДВ
|
1 996 013,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРД ГРУП" |
1 999 246,00
UAH з ПДВ
|
1 999 246,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" #35910527 |
Рішення скасоване |
1 488 684,54
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 17:14
|
ТОВ "АЛЬППРОМ" #33020233 |
Рішення скасоване |
1 610 936,39
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 17:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ВЕСТ СТРОЙ" #43206884 |
Рішення скасоване |
1 996 013,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 17:14
|
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" #35910527 |
Відхилено |
1 488 684,54
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 12:34
|
ТОВ "АЛЬППРОМ" #33020233 |
Відхилено |
1 610 936,39
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 12:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ВЕСТ СТРОЙ" #43206884 |
Переможець |
1 996 013,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 13:10
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 18:57
|
Договір_07_05ПР.pdf | укладений |
12 травня 2021 18:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації |
Номер договору про закупівлю: | 07/05ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |