Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2021 15:52 |
Очікувана вартість: | 7 854 012,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 270,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати та відсутністю заборони на здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2021 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2021 16:52 |
Оголошення про проведення відкритих торгів пров. Квітневий, 12, п. 1,2.pdf | |
11 серпня 2021 16:51 |
Тендерна документайція з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів пров. Квітневий, 12, п. 1, 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000034 ● 425ddd15e7ad4aaaaa09312a9e1dfab9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-08-11-004642-b 11.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-21 13:53:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: пров. Квітневий, 12, під'їзди 1, 2 у Подільському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-004642-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду від 13.09.2021 № 14/21-КГ (далі – Договір), шляхом укладання додаткових угод від 30.12.2021 № 1 та від 16.09.2022 № 2, якими внесені зміни до умов Договору, в частині покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-22 12:05:02
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: пров. Квітневий, 12, під'їзди 1, 2 у Подільському районі м. Києва», очікуваною вартістю 7 854 012,20 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-11-004642-b) щодо надання пояснень (інформації та документів) яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної допорогової закупівлі (UA-2020-09-02-007361-b) укладено договір № 851-ПР від 28.09.2020 року на виконання проектних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: пров. Квітневий, 12, під'їзди 1, 2 у Подільському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція, ІА01-9 Проектування та будівництво)], відповідно до якого ТОВ «Майстерліфт» виготовлено проектну документацію (стадія «Робочий проект»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 19.10.2020 р. № 01-0498-20-ЦБ, виданий філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2021-08-11-004642-b) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проектної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: пров. Квітневий, 12, під'їзди 1, 2 у Подільському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]» складає 7 854 012,20 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва коштів на «утримання служби замовника» (глава 10) та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд 2-х ліфтів цієї глави. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розпорядження ВО Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1006 від 29.04.2021 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2021 році» (зі змінами). Експертний звіт № 01-0498-20-ЦБ від 19.10.2020 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Розпорядження ВО Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.08.2021 № 1829 та Розпорядження ВО Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.11.2021 № 2432, Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 року, затверджена Рішенням Київської міської ради № 23/23 від 24.12.2020 р. додаються.
На ваш запит стосовно укладення Додаткової угоди № 1 від 30.12.2021 та Додаткової угоди № 2 від 16.09.2022 повідомляємо, що Додаткова угода № 1 від 30.12.2021 була укладена під фактичне виконання робіт у 2021 році.
Додаткова угода № 2 від 16.09.2022 р. укладена для взяття фінансових зобов’язань в ГУ ДКСУ у поточному році.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
7 846 984,80
UAH з ПДВ
|
7 846 984,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
7 853 910,00
UAH з ПДВ
|
7 853 910,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
7 846 984,80
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 12:22
|
Додаткова угода № 4 від 15.03.2023 до дог. № 14-21-КТ від 13.09.2021.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:10
|
Додаткова угода № 3 від 30.12.2022 до Договору підряду № 14-21-КТ від 13.09.2021.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:30
|
Додаткова угода № 2 від 16.09.2022р. до дог. № 14-21-КТ від 13.09.2021р., пров.Квітневий, 12, п.1,2.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:32
|
ДУ № 1 від 30.12.2021 до Договору № 14-21-КТ від 13.09.2021 пров. Квітневий, 12, п.1,2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 17:45
|
Договір підряду № 14-21-КТ від 13.09.2021р. пров. Квітневий, 12, п. 1, 2.pdf | укладений |
13 вересня 2021 17:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У порядку та на умовах, визначених Договором, враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2021 р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 14/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 16.09.2022 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 14/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись п.4. ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в розділ 15 Договору «Інші умови Договору»; Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 14/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 4 від 15.03.2023 р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 14/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |