Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Чернігівська»
Очікувана вартість
15 676 131,00 UAH
UA-2024-06-20-007302-a ● 7f49cc3ecf5844a5817871022e9d7540
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2024 15:13 |
Початок аукціону: | 08 липня 2024 15:13 |
Очікувана вартість: | 15 676 131,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 380,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 78 000,00 грн (сімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Чернігівська»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2024 11:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2024 11:43 |
Зміни № 1 ТД - ПР шляхопровід Чернігівська.doc | |
26 червня 2024 11:42 |
ТД - ПР шляхопровід Чернігівська (нова реадкція).doc | |
20 червня 2024 14:24 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
26 червня 2024 11:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2024 11:43 |
Зміни № 1 ТД - ПР шляхопровід Чернігівська.doc
|
|||
26 червня 2024 11:42 |
ТД - ПР шляхопровід Чернігівська (нова реадкція).doc
|
|||
20 червня 2024 14:24 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід
Дата подання: 24 червня 2024 17:43
Дата відповіді: 26 червня 2024 10:34
Шановний замовник!
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт з будівництва (капітального ремонту, реконструкції) мостів та шляхопроводів в межах міської забудови за класом наслідків (відповідальності) СС3 з урахуванням перекладання та/або прокладання інженерних мереж, виконаний в повному обсязі. Тобто, учасник вважатиметься таким, що відповідає даному критерію тільки в тому випадку, якщо матиме досвід розробки проектної документації і на міст і на шляхопровід одночасно в складі одного договору?
просимо чіткіше вказати вимогу щодо наявності досвіду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
досвід
Дата подання: 24 червня 2024 17:43
Дата відповіді: 26 червня 2024 10:35
Шановний замовник, однією з умов тендерної документації щодо наявності досвіду є розташування об’єкту за яким виконано роботи з розробки проектної документації саме «в межах міської забудови». Просимо пояснити що саме мається на увазі а також навести нормативно-правовий акт в якому наведене поняття «міська забудова».
Відповідь: Шановний учасник, в розумінні даної закупівлі міська забудова - територія в межах міста, забудована багатоквартирною житловою та/або громадською забудовою.
Працівники
Дата подання: 26 червня 2024 12:00
Дата відповіді: 27 червня 2024 13:03
Відповідно до умов ТД * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, оскільки не у всіх підприємств наявна окрема "особа з ведення кадрової роботи". Зазвичай, такі обов'язки виконує керівник підприємства. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що у разі якщо учасник не повинен складати або не зобов’язаний складати якийсь із вказаних у положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Підтвердження програмного забезпечення
Дата подання: 28 червня 2024 12:45
Дата відповіді: 28 червня 2024 14:45
Просимо виключити дану вимогу щодо надання підтвердження користування програмним забезпеченням:
«Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.»
Право на користування програмною продукцією чи то пак, ліцензія, можу бути придбана в будь-якому магазині електронної техніки. І в кого в такому разі просити лист? Чим вам не достатньо наявності діючої ліцензії? Це те ж саме, що просити лист від виробника автомобіля з дозволом їздити по місту Київ.
Аналогічно і щодо діючого договору. На програмне забезпечення наявний фіскальний чек чи видаткова накладна (це найпростіша форма договору, яка містить реквізити і підписи і продавця і прокупця). Чим підтверджувати в такому випадку?
Можливо ви і не мали на увазі таким чином дискримінувати учасників, але в даній редакції виглядає це саме як дискримінація.
Тож, просимо вказати, що дана вимога не стосується програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення Замовником інформації про надання Учасником листа-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі, а також щодо дискримінаційного характеру таких вимог.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 липня 2024 22:46
Дата відповіді: 03 липня 2024 08:40
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши відкриту інформацію щодо переможців торгів на проектні роботи на замовлення КК «Київавтодор» за останні 3(три) роки, можна зробити висновок, що їх не так і багато. І це, в свою чергу, наштовхує на думки, що Ваше небажання коригувати «сталі кваліфікаційні вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договорів» носить суто дискримінаційний характер та спрямоване на виграш конкретних учасників, які здебільшого ставали переможцями за останній час. Відповідно, проглядається Ваше бажання використати кошти громади міста Києва для оплати послуг заздалегідь визначеним переможцям.
Ви вказуєте у своїй відповіді, що підтвердження наявності аналогічних договорів лише за останні три роки і лише в умовах міської забудови вказує на досвідченість та дієздатність на сьогодні виконавця проектних робіт виконати замовлення, а також на наявність в нього кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД). Потрібно зауважити, що наявність працівників підтверджується не аналогічними договорами за останні три роки, а іншими необхідними документами, що додаються до складу тендерної пропозиції. А наявність прийнятих робіт за останні три роки по аналогічному договору аж ніяк не вказує на те, що він виконувався власними силами підприємства.
Просимо Вас відповісти, яким чином проектування штучної споруди в межах будь-якого іншого населеного пункту, крім міста, відрізняється від проектування штучної споруди в межах міста.
Ще раз звертаємось до Вас з пропозицією про розширення кваліфікаційних умов щодо досвіду виконання проектних робіт на більший, ніж 3(три) роки, термін і прибрання вимоги щодо саме міської забудови, як такої, яка надмірно звужує конкуренцію.
Наголошуємо, що наявність здорової конкуренції серед потенційних учасників могла б суттєво скоротити витрати на проектування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: на відміну від споруд в складі автомобільних доріг загального користування мостова споруда розташовується в умовах щільної міської забудови, тому при проектуванні необхідно враховувати додатково наступні фактори:
• врахування окремих індивідуальних умов ущільненої забудови, які визначаються в результаті інженерних вишукувань та обстеження прилеглої забудови, будівель, комунікацій, тощо.
• неприпустимість зниження експлуатаційних якостей прилеглих об'єктів (шумовий режим, вібраційні впливи, експлуатація систем життєзабезпечення та інженерного захисту тощо) нижче нормативних значень;
• неприпустимість порушення основ, фундаментів, несучих конструкцій прилеглих об'єктів;
• розташування будівельного майданчика в умовах ущільненої забудови з розміщенням техніки, механізмів тощо, а також їх вплив роботи на прилеглу територію в ході виконання будівельних робіт.
Відповідно до вище зазначеного, роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Чернігівська» повинні здійснюватися генеральним проектувальником, який має досвід виконання робіт в умовах ущільненої забудови великих міст, з урахуванням стратегічного плану розвитку міста.
Окрім цього, зазначаємо, виконання робіт з проектування та будівництва мостових споруд міста Києва, виконується згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів». Ці будівельні норми не поширюються на автомобільні дороги загального користування.»
• врахування окремих індивідуальних умов ущільненої забудови, які визначаються в результаті інженерних вишукувань та обстеження прилеглої забудови, будівель, комунікацій, тощо.
• неприпустимість зниження експлуатаційних якостей прилеглих об'єктів (шумовий режим, вібраційні впливи, експлуатація систем життєзабезпечення та інженерного захисту тощо) нижче нормативних значень;
• неприпустимість порушення основ, фундаментів, несучих конструкцій прилеглих об'єктів;
• розташування будівельного майданчика в умовах ущільненої забудови з розміщенням техніки, механізмів тощо, а також їх вплив роботи на прилеглу територію в ході виконання будівельних робіт.
Відповідно до вище зазначеного, роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Чернігівська» повинні здійснюватися генеральним проектувальником, який має досвід виконання робіт в умовах ущільненої забудови великих міст, з урахуванням стратегічного плану розвитку міста.
Окрім цього, зазначаємо, виконання робіт з проектування та будівництва мостових споруд міста Києва, виконується згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів». Ці будівельні норми не поширюються на автомобільні дороги загального користування.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-20-007302-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:42440336
Дата подання: 19 липня 2024 15:26
Дата подання: 19 липня 2024 15:26
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2024 16:52
рішення від 23.07.2024 № 12536.pdf
Дата публікації: 23 липня 2024 16:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2024 № 12995.pdf
Дата публікації: 31 липня 2024 12:46
рішення від 30.07.2024 № 12995.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2024 17:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано Рішення від 15.07.2024 № 21/640-2 про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «АВТОСТРАДА»
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2024 11:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2024 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" |
11 725 200,00
UAH з ПДВ
|
10 199 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "АВТОСТРАДА" |
12 298 547,00
UAH з ПДВ
|
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
15 440 989,03
UAH з ПДВ
|
15 440 989,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" #30604691 |
Відхилено |
10 199 994,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 16:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "АВТОСТРАДА" #42440336 |
Рішення скасоване |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2024 11:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 липня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Рішення скасоване |
15 440 989,03
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2024 11:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2024 11:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "АВТОСТРАДА" #42440336 |
Переможець |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 13:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 13:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 серпня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 16:25
|
59-17.pdf | укладений |
03 вересня 2024 16:25
|