Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2024-08-23-009719-a 7ed0476122644f1db5cb5975bbb1907e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Платонова

+380577076081 7076081@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
Код ЄДРПОУ: 02071180
Вебсайт: https://www.kpi.kharkov.ua/ukr/
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2
Контактна особа: Катерина Платонова
+380577076081
7076081@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2024 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2024 16:00
Початок аукціону: 10 вересня 2024 15:42
Початок аукціону: 10 вересня 2024 15:42
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, Харків, вул. Григорія Сковороди, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 17:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 вересня 2024 14:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2024 14:49
Зміни до тендерної документації.docx
03 вересня 2024 14:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4) нова редакція.docx
23 серпня 2024 17:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4).docx
03 вересня 2024 14:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2024 17:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2024 14:49
Зміни до тендерної документації.docx
03 вересня 2024 14:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4) нова редакція.docx
23 серпня 2024 17:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-05-000001 ● 52131cb81ebc46cda46494b14939541d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2024 18:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.11.2024 № 209
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2024 № 209

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2024-08-23-009719-a 23.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-07 09:14:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Відповідно до пункту 1.1 Договору від 21 жовтня 2024 року №196-ХПІ: «Замовник доручає, а Підрядник зобов'язується виконати відповідно до умов даного Договору «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040». Код за ДК 021:2015-45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)».
У пункті 6.1 Договору від 21 жовтня 2024 року №196-ХПІ, укладеного за результатами закупівлі, зокрема вказано: «Гарантійний термін за даним Договором становить 12 місяців з моменту передачі предмета підряду від Підрядника до Замовника на підставі акту приймання-передачі».
Відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Поясніть встановлення Замовником вищезазначеного строку гарантії в Договорі від 21 жовтня 2024 року №196-ХПІ?
3. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?


Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-12 13:24:10

Відповідь на запит про надання пояснень

На Ваш запит про надання пояснень від 07.11.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (далі – Замовник) повідомляє наступне:

Щодо питання 1. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб НТУ «ХПІ», згідно робочого проєкту на капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040, виконаного ФОП Палєй Анатолій Вульфович у 2023 р. та дефектного акту від 05.08.2024 р. на капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040 та норм чинного законодавства. Розмір бюджетного призначення визначено згідно бюджетних надходжень наданих для капітального ремонту будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040 за результатами конкурсу на отримання бюджетних коштів на 2024 р. закладами фахової передвищої та вищої освіти, що належать до сфери управління МОН, за бюджетною програмою 2201140 Фонду розвитку закладів фахової передвищої та вищої освіти відповідно до п. 4 Порядку використання коштів державного бюджету, передбачених Фонду розвитку закладів фахової передвищої та вищої освіти, затвердженого постановою КМУ від 17 травня 2021 р. № 475 (в редакції постанови КМУ від 07 червня 2024 р. № 661). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” та складає 5 000 000 грн. Крім цього, інформуємо Вас, що Замовник забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://blogs.kpi.kharkov.ua/v2/tender/2024/08/24/obgruntuvannya-zakupivli-ua-3/ (Обґрунтування закупівлі UA (5))

Щодо питання 2. У пункті 6.1 Договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р., укладеного за результатами закупівлі вказано: «Гарантійний термін за даним Договором становить 12 місяців з моменту передачі предмета підряду від Підрядника до Замовника на підставі акту приймання-передачі». Строк встановлений в даному пункті договору передбачений абзацом другим пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668; згідно з цією нормою гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Слід зазначити, що законодавством України не визначені конкретні гарантійні строки якості закінчених робіт, їх строки узгоджують в межах договірних відносин. В договорі № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. гарантійні строки якості закінчених робіт становлять 12 місяців з моменту передачі предмета підряду від Підрядника до Замовника на підставі акту приймання-передачі, що передбачено пунктом 6.1 цього договору. Також абзацем третім пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 передбачено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. В договорі № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. не встановлюються конкретні гарантійні строки експлуатації предмета підряду, тому, відповідно, цей строк становить десять років. На підставі вищезазначеного, умови договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. щодо гарантійного строку якості закінчених робіт та гарантійного строку експлуатації предмета підряду повністю відповідають законодавству України.

Щодо питання 3. Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (далі – ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року) визначені додаткові вимоги до договору підряду, період виконання робіт за яким становить більше одного календарного року (довгострокові договори (зобов’язання)) також передбачають наявність такої невід'ємної частини договору підряду, як план, за яким проводиться фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року передбачено, що «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором». Положеннями пункту 84 ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року передбачено, що «план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо». Тобто мова йде про договори, що укладаються не на один бюджетний рік.
Все вищезазначене направлене на виконання положень ст. ст. 23 та 48 Бюджетного Кодексу України. Стаття 23 БК України визначає правила бюджетних правил та асигнувань, основне з них: «Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України». Статтею 48 БК України передбачено порядок взяття бюджетних зобов’язань. На виконання зазначених статей БК України визначено, що «розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років; довгострокових зобов'язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України;…»
Відповідно до частини 5 ст. 48 БК України: «Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми».
Таким чином, обов’язковим План фінансування будівництва є за умови укладання довгострокових зобов’язань.
В інших випадках мова йде лише про зобов’язання Замовники здійснювати взяття зобов’язань (укладання договорів) в межах наявних асигнувань, які додатково перевіряються державною Казначейською службою України під час реєстрації зобов’язання.
При аналізі укладеного договору між Замовником та Підрядником, Договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р., вбачається, що він повністю відповідає інтересам держави. Всі зобов’язання відповідають фінансуванню (асигнуванню). Крім того, оплата робіт буде здійснена після виконання робіт та підписання актів. Взяття зобов’язань за місяцями в тому числі щодо помісячної сплати, при відсутності фактично коштів на рахунках, відповідно до бюджетного асигнувань, привели би Замовника в стан необхідності сплати штрафних санкцій, так як фактичне фінансування відбувається не за графіком, а в більшості випадків, приходить грошові кошти на кінець бюджетного року.
Все вищезазначене застосування норм БК України та ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року підтверджується сталою судовою практикою пункт 5.3. Огляду Верховного суду судової практики Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду (актуальна практика),рішення, внесені до ЄДРСР, за період з 01.04.2024 до 30.04.2024.
Також Замовник вважає, що на дані правовідносини не розповсюджуються положення пунктів 83-87 ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року, виходячи з наступного:
Пунктом 1 Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 990) зазначається, що титул об’єкта визначає основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва і містить такі відомості: найменування об’єкта та його місцезнаходження, найменування замовника, сфера управління, до якої він належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об’єкта, споруди), обсяг капіталовкладень, вартість основних фондів та завдання щодо введення в дію потужностей на весь період будівництва з розподілом капітальних вкладень за роками з урахуванням тривалості будівництва.
Предметом договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. є капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040, вартість робіт за яким складає 1971007,00 грн., що не є новим будівництвом, реконструкцією, технічним переоснащенням та є лише часткою від загального капітального ремонту цього об’єкту, загальна кошторисна вартість якого складає 37982438,00 грн.
Згідно пункту 2 Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 990) титул об’єкта , будівництво якого розпочинається в поточному році, та титул об’єкта, будівництво якого було розпочато у попередні роки, складаються за формою згідно з додатком 1 і затверджуються на весь період будівництва з визначенням джерел фінансування та розподілом за роками обсягів капітальних вкладень та завдань щодо введення в дію потужностей з урахуванням нормативної тривалості будівництва.
На підставі вищезазначеного, титул об’єкта будівництва за договором № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. не підлягає складанню та затвердженню згідно Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 990), також, відповідно не підлягає складанню і план фінансування будівництва.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-12 16:16:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог пункту 8 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації: Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
У складі тендерної пропозиції Учасника - ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ, на вимоги Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, 07 вересня 2024 оприлюднено файл Договірна ціна.pdf, який містить Договірну ціну, вид якої відповідає вимогам тендерної документації (динамічна).
Відповідно до Додатку №1 «Договірна ціна» до укладеного договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ Замовником - Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» з Переможцем - ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ, вказано, що вид договірної ціни : «тверда».
Чому умови Договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця?


Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-15 13:26:55

Відповідь на запит про надання пояснень

На Ваш запит про надання пояснень від 12.11.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (далі – Замовник) повідомляє наступне:
На виконання вимоги пункту 8 розділу І тендерної документації учасник ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ надав у складі своєї тендерної пропозиції (оприлюднив в електронній системі закупівель) файл Договірна ціна.pdf, який містить Договірну ціну, вид якої відповідає вимогам тендерної документації (динамічна). Але відповідно до Додатку №1 «Договірна ціна» до укладеного договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ Замовником з Переможцем - ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ, помилково вказано, що вид договірної ціни : «тверда». На виправлення цієї технічної (механічної) помилки (описки) між Замовником та Учасником було укладено додаткову угоду № 2 від 14.11.2024 р. до договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р.(оприлюднена в електронній системі закупівель). Згідно підпункту 4.4 пункту 4 розділу VІ тендерної документації істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. На підставі статті 651 Цивільного кодексу України було внесено зміни до договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ, чим було виправлено вид договірної ціни відповідно до умов тендерної документації (динамічна).

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах строку, встановленого висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-23-009719-а, повідомляємо наступне: У зв’язку із незгодою замовника із інформацією, викладеною у висновку, керуючись правом, передбаченим частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник оскаржуватиме висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-23-009719-а, оприлюднений через електронну систему закупівель 20 листопада 2024 року, у судовому порядку. Про оскарження висновку у судовому порядку буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду у порядку, встановленому частиною 10 статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі».

2024-11-26 12:54:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: У межах строку, встановленого Законом, 03 грудня 2024 року НТУ "ХПІ" подано адміністративний позов до Харківського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації: 03 грудня 2024
Номер відкриття провадження: № 520/33172/24
Дата відкриття провадження: 04 грудня 2024

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СК СТС" 4 512 817,00
UAH з ПДВ
4 437 817,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 4 662 688,00
UAH з ПДВ
4 455 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 жовтня 2024 14:08
Електронний підпис
26 вересня 2024 12:23
Електронний підпис
26 вересня 2024 12:21
Файл підпису.p7s
26 вересня 2024 12:21
Витяг.pdf
26 вересня 2024 12:21
Щодо п. 47 Особливостей.pdf.p7s
26 вересня 2024 12:21
Щодо п. 47 Особливостей.pdf
26 вересня 2024 12:21
Довідка.zip
26 вересня 2024 12:21
Довідка (1).zip
24 вересня 2024 16:56
Електронний підпис
24 вересня 2024 16:55
Штатний на 24.09.24.pdf.p7s
24 вересня 2024 16:55
Штатний на 24.09.24.pdf
24 вересня 2024 16:54
Протокол ОП.pdf.p7s
24 вересня 2024 16:54
Протокол ОП.pdf
24 вересня 2024 16:54
Лист-відгук.pdf.p7s
24 вересня 2024 16:54
Лист-відгук.pdf
24 вересня 2024 16:54
ДУ пролонгація.pdf.p7s
24 вересня 2024 16:54
ДУ пролонгація.pdf
24 вересня 2024 16:54
Довідка щодо МТБ.pdf.p7s
24 вересня 2024 16:54
Довідка щодо МТБ.pdf
09 вересня 2024 14:29
Електронний підпис
09 вересня 2024 14:29
Електронний підпис
09 вересня 2024 14:28
16. ISO.pdf.p7s
09 вересня 2024 14:28
4. Лист-відгук.pdf.p7s
09 вересня 2024 14:28
28. щодо п. 47 Особливостей.pdf
09 вересня 2024 14:28
26. Проєкт ДОГОВОРУ.pdf.p7s
09 вересня 2024 14:28
14. Штатне.pdf.p7s
09 вересня 2024 14:28
16. ISO.pdf
09 вересня 2024 14:28
19. Статут, Виписка, Опис.pdf
09 вересня 2024 14:28
14. Штатне.pdf
09 вересня 2024 14:28
26. Проєкт ДОГОВОРУ.pdf
09 вересня 2024 14:28
4. Лист-відгук.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2024 10:32
Електронний підпис
17 жовтня 2024 10:31
Довідка.pdf.p7s
17 жовтня 2024 10:31
Довідка.pdf
17 жовтня 2024 10:31
Файл підпису.p7s
17 жовтня 2024 10:31
Витяг.pdf
11 жовтня 2024 15:56
Електронний підпис
11 жовтня 2024 15:56
Охорона праці журнал.pdf
11 жовтня 2024 15:19
Електронний підпис
11 жовтня 2024 15:19
Довідка-інформація.pdf.p7s
11 жовтня 2024 15:19
Довідка інформація.pdf.p7s
11 жовтня 2024 15:19
Довідка-інформація.pdf
11 жовтня 2024 15:19
Довідка інформація.pdf
07 вересня 2024 19:04
Електронний підпис
07 вересня 2024 19:04
Електронний підпис
07 вересня 2024 19:04
Договірна ціна.pdf
07 вересня 2024 19:04
Пропозиція.pdf
07 вересня 2024 19:04
Пропозиція.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Договірна ціна.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Довідка про працівників.pdf
07 вересня 2024 19:04
Інформація.pdf
07 вересня 2024 19:04
Витяг з протоколу.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
МТБ .pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
ПРОТОКОЛ Nº 24-521-15.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Аналогічний дог.374к АКТ.pdf
07 вересня 2024 19:04
ПРОТОКОЛ Nº 24-521-15.pdf
07 вересня 2024 19:04
Аналогічний дог 374к.pdf
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка виписка.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Посвідчення.pdf
07 вересня 2024 19:04
МТБ .pdf
07 вересня 2024 19:04
Витяг з протоколу.pdf
07 вересня 2024 19:04
Накази.pdf
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка витяг ЄП.pdf
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка виписка.pdf
07 вересня 2024 19:04
ФОП декларация.pdf
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка витяг ЄП.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Інформація.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Посвідчення.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Аналогічний дог 374к.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Накази.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
ФОП декларация.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Дефектний акт.pdf
07 вересня 2024 19:04
Відомість ресурсів.pdf
07 вересня 2024 19:04
Об'єктний кошторис.pdf
07 вересня 2024 19:04
Дефектний акт.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Об'єктний кошторис.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Локальний кошторис.pdf
07 вересня 2024 19:04
Локальний кошторис.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Відомість ресурсів.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Договірна ціна.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Договірна ціна.pdf
07 вересня 2024 19:04
Аналогічний дог 374к.pdf
07 вересня 2024 19:04
ФОП декларация.pdf
07 вересня 2024 19:04
Аналогічний дог 374к.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
ФОП декларация.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
МТБ .pdf
07 вересня 2024 19:04
ПРОТОКОЛ Nº 24-521-15.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Довідка про працівників.pdf
07 вересня 2024 19:04
МТБ .pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Накази.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Накази.pdf
07 вересня 2024 19:04
Посвідчення.pdf
07 вересня 2024 19:04
ПРОТОКОЛ Nº 24-521-15.pdf
07 вересня 2024 19:04
Аналогічний дог.374к АКТ.pdf
07 вересня 2024 19:04
Посвідчення.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка витяг ЄП.pdf
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка витяг ЄП.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка виписка.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Витяг з протоколу.pdf
07 вересня 2024 19:04
Інформація.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Витяг з протоколу.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
ФОП Малінка виписка.pdf
07 вересня 2024 19:04
Інформація.pdf
07 вересня 2024 19:04
Дефектний акт.pdf
07 вересня 2024 19:04
Об'єктний кошторис.pdf
07 вересня 2024 19:04
Пропозиція.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Об'єктний кошторис.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Локальний кошторис.pdf
07 вересня 2024 19:04
Відомість ресурсів.pdf
07 вересня 2024 19:04
Локальний кошторис.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Пропозиція.pdf
07 вересня 2024 19:04
Дефектний акт.pdf.p7s
07 вересня 2024 19:04
Відомість ресурсів.pdf.p7s

Конфіденційні документи

07 вересня 2024 19:04
Паспорт Малінка ОС.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

копія паспорта -особисті дані учасника

07 вересня 2024 19:04
Паспорт Малінка ОС.pdf

Обґрунтування конфіденційності

копія паспорта -особисті дані учасника

07 вересня 2024 19:04
Паспорт Малінка ОС.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

копія паспорту- особисті дані учасника

07 вересня 2024 19:04
Паспорт Малінка ОС.pdf

Обґрунтування конфіденційності

копія паспорту- особисті дані учасника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК СТС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СК СТС"
#39503652
Рішення скасоване 4 437 817,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2024 08:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2024 13:45
ТОВ "СК СТС"
#39503652
Відхилено 4 437 817,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2024 08:46
ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3498504137
Переможець 4 455 000,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2024 08:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2024 12:23

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу п.2 додатку 6 до тендерної документації у оригіналі листа-відгука від 09.09.2024 р. № 01-14/1432 від контрагента відповідно до п. 1 додатку 6 до тендерної документації вказано дату аналогічного договору не відповідно до аналогічного договору; на вимогу п.3 додатку 6 до тендерної документації не надано підтвердження прав власності наступного обладнання: бензогенератора «Europower»EP200X 192 у кількості 1 шт., бункера бетонної маси ББМ-02-1 у кількості 1 шт., вагончика будівельного 6*3*3 у кількості 2 шт., гайковерта імпульсного HITCHI WR 22SA у кількості 2 шт., домкрата важільного гідравлічного HM-100 у кількості 2 шт. (також не вказано технічний стан домкратів важільних гідравлічних HM-100 у Довідці про наявність в учасника переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 06/09-2 від 06 вересня 2024 р.), дрилі акумулятор. Штурм ЦД 3212L у кількості 1 шт., котла бітумного пересувного Б-400/1000 у кількості 1 шт., пірометра інфрачервоного WH700 416 у кількості 2 шт., рулетки електронної DISTO A 8, компресора з фарбувальним пістолетом 50Л у кількості 1 шт., не вказано технічний стан апарата Varimat V2, потуж. 5,7 кВт у кількості 1 шт. у Довідці про наявність в учасника переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 06/09-2 від 06 вересня 2024 р., також щодо орендованої техніки, вказаної у Довідці про наявність в учасника переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 06/09-2 від 06 вересня 2024 р. надано договір про надання послуг оренди механізмів, що не є дійсним; на вимогу п.6 додатку 6 до тендерної документації у штатному розкладі затвердженому 17.07.2024 р. директором ТОВ «СК СТС» Сукесовим А.Е. відповідно до довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за участі яких буде здійснюватись виконання робіт згідно із предметом закупівлі віх. № 06/09-3 від 06.09.2024 р. не вказано посади головний інженер/експерт будівельний, нач. відділу з тех. обслуговування будівель; на вимогу п. 7 додатку 6 до тендерної документації на працівників (крім керівника, головного інженера та виконавця робіт) не надано інформацію про своєчасне проходження навчання та перевірку знань з охорони праці в порядку та за формою визначеною Типовим положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженим Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.2 додатку 6 до тендерної документації; п.3 додатку 6 до тендерної документації; на вимогу п.6 додатку 6; на вимогу п. 7 додатку 6 до тендерної документації Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: оригінал листа-відгука від контрагента відповідно до п. 1 додатку 6 до тендерної документації; підтвердити права власності наступного обладнання (або скласти довідку про наявність в учасника переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до документів, що підтверджують право власності або право використання цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями та відповідно до вимоги п. 3 Додатку 6 до тендерної документації): бензогенератора «Europower»EP200X 192 у кількості 1 шт., бункера бетонної маси ББМ-02-1 у кількості 1 шт., вагончика будівельного 6*3*3 у кількості 2 шт., гайковерта імпульсного HITCHI WR 22SA у кількості 2 шт., домкрата важільного гідравлічного HM-100 у кількості 2 шт. (також вказати технічний стан домкратів важільних гідравлічних HM-100 у Довідці про наявність в учасника переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), дрилі акумулятор. Штурм ЦД 3212L у кількості 1 шт., котла бітумного пересувного Б-400/1000 у кількості 1 шт., пірометра інфрачервоного WH700 416 у кількості 2 шт,, рулетки електронної DISTO A 8, компресора з фарбувальним пістолетом 50Л у кількості 1 шт., вказати технічний стан апарата Varimat V2потуж. 5,7 кВт у кількості 1 шт. у Довідці про наявність в учасника переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій також надати підтвердження права користуванням орендованою технікою, надати документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою у відповідності до довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; у штатному розписі вказати посади головний інженер/експерт будівельний, нач. відділу з тех. обслуговування будівель, надати штатний розклад відповідно до довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за участі яких буде здійснюватись виконання робіт згідно із предметом закупівлі; на працівників (крім керівника, головного інженера та виконавця робіт) надати інформацію про своєчасне проходження навчання та перевірку знань з охорони праці в порядку та за формою визначеною Типовим положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженим Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15.

Документи

26 вересня 2024 08:22
Довідка НАЗК
26 вересня 2024 08:22
Електронний підпис
26 вересня 2024 08:20
ПРОТОКОЛ УО.docx
16 вересня 2024 10:24
Електронний підпис
10 вересня 2024 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 жовтня 2024 08:46
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу п. 1 додатку 6 до тендерної документації скан-копія форми КБ 2в до аналогічного договору № 67 від 18.03.2020 р. надана на неповну суму договору; На вимогу п. 3 додатку 6 до тендерної документації у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 5 від 05 вересня 2024 р. у п. 6 не вказано марку машини для перевезення будівельного сміття; На вимогу п. 6 додатку 6 до тендерної документації не надано підтвердження щодо прийняття на роботу головного інженера та виконроба; На вимогу п. 7 додатку 6 до тендерної документації на працівників: Малінку Олену Вікторівну – інженера-проектувальника; Малінку Сергія Павловича- покрівельника; Самородюка Івана Миколайовича – монтажника будівельного; Аксьонова Ігоря Євгеновича – монтажника будівельного не надано інформацію про своєчасне проходження навчання та перевірку знань з охорони праці. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.1 додатку 6 до тендерної документації; п. 3 додатку 6 до тендерної документації; п. 6 додатку 6 до тендерної документації; п. 7 додатку 6 до тендерної документації; Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: надати форму КБ 2в на повну суму аналогічного договору № 67 від 18.03.2020 р.; У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказати марку машини для перевезення будівельного сміття та підтвердити право користування нею; Надати підтвердження щодо виконання обов’язків головного інженера та виконроба Малінкою Олександром Сергійовичем; Надати на працівників: Малінку Олену Вікторівну – інженера-проектувальника; Малінку Сергія Павловича- покрівельника; Самородюка Івана Миколайовича – монтажника будівельного; Аксьонова Ігоря Євгеновича – монтажника будівельного інформацію про своєчасне проходження навчання та перевірку знань з охорони праці.

Документи

14 жовтня 2024 08:29
Довідка НАЗК
14 жовтня 2024 08:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2024 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3498504137
4 455 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 жовтня 2024 08:29
Довідка НАЗК
14 жовтня 2024 08:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2024 10:44
Дод. угода №3 від 19.11.24.pdf укладений
19 листопада 2024 10:42
Запит.pdf укладений
19 листопада 2024 10:42
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2024 12:38
Додаткова угода №2 до договору 196-ХПІ від 21.10.2024.pdf зміни до договору
15 листопада 2024 12:36
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2024 08:50
Дефектний Акт дод. угода.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 08:47
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 08:47
Календарний графік дод. угода.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 08:47
Договірна ціна до договору №196 дод. угода.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 08:47
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2024 08:37
Договірна ціна до договору №196.pdf укладений
21 жовтня 2024 08:35
Дефектний Акт.pdf укладений
21 жовтня 2024 08:35
Календарний графік.pdf укладений
21 жовтня 2024 08:35
Договір №196-ХПІ.pdf укладений
21 жовтня 2024 08:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 196-ХПІ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки (описки) в договорі № 196-ХПІ від 21.10.2024 р.та додатковій угоді № 1 до договору № 196-ХПІ від 21.10.2024. У зв'язку з технічними можливостями майданчика оприлюднена додаткова угода № 2 до договору № 196-ХПІ від 21.10.2024 р. з причиною внесення змін "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю"
Номер договору про закупівлю: 196-ХПІ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2024 — 19 листопада 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін