Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» |
Код ЄДРПОУ: | 02071180 |
Вебсайт: | https://www.kpi.kharkov.ua/ukr/ |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Катерина Платонова +380577076081 7076081@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2024 15:42 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2024 15:42 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2024 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2024 14:49 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
03 вересня 2024 14:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4) нова редакція.docx | |
23 серпня 2024 17:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4).docx |
03 вересня 2024 14:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2024 14:49 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
03 вересня 2024 14:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4) нова редакція.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (У-4).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-05-000001 ● 52131cb81ebc46cda46494b14939541d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2024 18:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.11.2024 № 209
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2024 № 209
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-08-23-009719-a 23.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-07 09:14:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Відповідно до пункту 1.1 Договору від 21 жовтня 2024 року №196-ХПІ: «Замовник доручає, а Підрядник зобов'язується виконати відповідно до умов даного Договору «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040». Код за ДК 021:2015-45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)».
У пункті 6.1 Договору від 21 жовтня 2024 року №196-ХПІ, укладеного за результатами закупівлі, зокрема вказано: «Гарантійний термін за даним Договором становить 12 місяців з моменту передачі предмета підряду від Підрядника до Замовника на підставі акту приймання-передачі».
Відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Поясніть встановлення Замовником вищезазначеного строку гарантії в Договорі від 21 жовтня 2024 року №196-ХПІ?
3. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-12 13:24:10
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень від 07.11.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Щодо питання 1. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб НТУ «ХПІ», згідно робочого проєкту на капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040, виконаного ФОП Палєй Анатолій Вульфович у 2023 р. та дефектного акту від 05.08.2024 р. на капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040 та норм чинного законодавства. Розмір бюджетного призначення визначено згідно бюджетних надходжень наданих для капітального ремонту будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040 за результатами конкурсу на отримання бюджетних коштів на 2024 р. закладами фахової передвищої та вищої освіти, що належать до сфери управління МОН, за бюджетною програмою 2201140 Фонду розвитку закладів фахової передвищої та вищої освіти відповідно до п. 4 Порядку використання коштів державного бюджету, передбачених Фонду розвитку закладів фахової передвищої та вищої освіти, затвердженого постановою КМУ від 17 травня 2021 р. № 475 (в редакції постанови КМУ від 07 червня 2024 р. № 661). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” та складає 5 000 000 грн. Крім цього, інформуємо Вас, що Замовник забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://blogs.kpi.kharkov.ua/v2/tender/2024/08/24/obgruntuvannya-zakupivli-ua-3/ (Обґрунтування закупівлі UA (5))
Щодо питання 2. У пункті 6.1 Договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р., укладеного за результатами закупівлі вказано: «Гарантійний термін за даним Договором становить 12 місяців з моменту передачі предмета підряду від Підрядника до Замовника на підставі акту приймання-передачі». Строк встановлений в даному пункті договору передбачений абзацом другим пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668; згідно з цією нормою гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Слід зазначити, що законодавством України не визначені конкретні гарантійні строки якості закінчених робіт, їх строки узгоджують в межах договірних відносин. В договорі № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. гарантійні строки якості закінчених робіт становлять 12 місяців з моменту передачі предмета підряду від Підрядника до Замовника на підставі акту приймання-передачі, що передбачено пунктом 6.1 цього договору. Також абзацем третім пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 передбачено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. В договорі № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. не встановлюються конкретні гарантійні строки експлуатації предмета підряду, тому, відповідно, цей строк становить десять років. На підставі вищезазначеного, умови договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. щодо гарантійного строку якості закінчених робіт та гарантійного строку експлуатації предмета підряду повністю відповідають законодавству України.
Щодо питання 3. Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (далі – ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року) визначені додаткові вимоги до договору підряду, період виконання робіт за яким становить більше одного календарного року (довгострокові договори (зобов’язання)) також передбачають наявність такої невід'ємної частини договору підряду, як план, за яким проводиться фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року передбачено, що «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором». Положеннями пункту 84 ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року передбачено, що «план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо». Тобто мова йде про договори, що укладаються не на один бюджетний рік.
Все вищезазначене направлене на виконання положень ст. ст. 23 та 48 Бюджетного Кодексу України. Стаття 23 БК України визначає правила бюджетних правил та асигнувань, основне з них: «Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України». Статтею 48 БК України передбачено порядок взяття бюджетних зобов’язань. На виконання зазначених статей БК України визначено, що «розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років; довгострокових зобов'язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України;…»
Відповідно до частини 5 ст. 48 БК України: «Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми».
Таким чином, обов’язковим План фінансування будівництва є за умови укладання довгострокових зобов’язань.
В інших випадках мова йде лише про зобов’язання Замовники здійснювати взяття зобов’язань (укладання договорів) в межах наявних асигнувань, які додатково перевіряються державною Казначейською службою України під час реєстрації зобов’язання.
При аналізі укладеного договору між Замовником та Підрядником, Договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р., вбачається, що він повністю відповідає інтересам держави. Всі зобов’язання відповідають фінансуванню (асигнуванню). Крім того, оплата робіт буде здійснена після виконання робіт та підписання актів. Взяття зобов’язань за місяцями в тому числі щодо помісячної сплати, при відсутності фактично коштів на рахунках, відповідно до бюджетного асигнувань, привели би Замовника в стан необхідності сплати штрафних санкцій, так як фактичне фінансування відбувається не за графіком, а в більшості випадків, приходить грошові кошти на кінець бюджетного року.
Все вищезазначене застосування норм БК України та ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року підтверджується сталою судовою практикою пункт 5.3. Огляду Верховного суду судової практики Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду (актуальна практика),рішення, внесені до ЄДРСР, за період з 01.04.2024 до 30.04.2024.
Також Замовник вважає, що на дані правовідносини не розповсюджуються положення пунктів 83-87 ПКМУ № 668 від 01.08.2005 року, виходячи з наступного:
Пунктом 1 Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 990) зазначається, що титул об’єкта визначає основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва і містить такі відомості: найменування об’єкта та його місцезнаходження, найменування замовника, сфера управління, до якої він належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об’єкта, споруди), обсяг капіталовкладень, вартість основних фондів та завдання щодо введення в дію потужностей на весь період будівництва з розподілом капітальних вкладень за роками з урахуванням тривалості будівництва.
Предметом договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. є капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040, вартість робіт за яким складає 1971007,00 грн., що не є новим будівництвом, реконструкцією, технічним переоснащенням та є лише часткою від загального капітального ремонту цього об’єкту, загальна кошторисна вартість якого складає 37982438,00 грн.
Згідно пункту 2 Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 990) титул об’єкта , будівництво якого розпочинається в поточному році, та титул об’єкта, будівництво якого було розпочато у попередні роки, складаються за формою згідно з додатком 1 і затверджуються на весь період будівництва з визначенням джерел фінансування та розподілом за роками обсягів капітальних вкладень та завдань щодо введення в дію потужностей з урахуванням нормативної тривалості будівництва.
На підставі вищезазначеного, титул об’єкта будівництва за договором № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р. не підлягає складанню та затвердженню згідно Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 990), також, відповідно не підлягає складанню і план фінансування будівництва.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 16:16:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог пункту 8 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації: Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
У складі тендерної пропозиції Учасника - ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ, на вимоги Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, 07 вересня 2024 оприлюднено файл Договірна ціна.pdf, який містить Договірну ціну, вид якої відповідає вимогам тендерної документації (динамічна).
Відповідно до Додатку №1 «Договірна ціна» до укладеного договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ Замовником - Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» з Переможцем - ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ, вказано, що вид договірної ціни : «тверда».
Чому умови Договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 13:26:55
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень від 12.11.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-лабораторного корпусу У-4 НТУ «ХПІ» літ. «В-3», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 85 (колишня вул. Пушкінська, 85), інв. № 10131000040» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-23-009719-a) Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (далі – Замовник) повідомляє наступне:
На виконання вимоги пункту 8 розділу І тендерної документації учасник ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ надав у складі своєї тендерної пропозиції (оприлюднив в електронній системі закупівель) файл Договірна ціна.pdf, який містить Договірну ціну, вид якої відповідає вимогам тендерної документації (динамічна). Але відповідно до Додатку №1 «Договірна ціна» до укладеного договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ Замовником з Переможцем - ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ, помилково вказано, що вид договірної ціни : «тверда». На виправлення цієї технічної (механічної) помилки (описки) між Замовником та Учасником було укладено додаткову угоду № 2 від 14.11.2024 р. до договору № 196-ХПІ від 21 жовтня 2024 р.(оприлюднена в електронній системі закупівель). Згідно підпункту 4.4 пункту 4 розділу VІ тендерної документації істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. На підставі статті 651 Цивільного кодексу України було внесено зміни до договору від 21.10.2024 № 196-ХПІ, чим було виправлено вид договірної ціни відповідно до умов тендерної документації (динамічна).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах строку, встановленого висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-23-009719-а, повідомляємо наступне: У зв’язку із незгодою замовника із інформацією, викладеною у висновку, керуючись правом, передбаченим частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник оскаржуватиме висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-23-009719-а, оприлюднений через електронну систему закупівель 20 листопада 2024 року, у судовому порядку. Про оскарження висновку у судовому порядку буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду у порядку, встановленому частиною 10 статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-11-26 12:54:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | У межах строку, встановленого Законом, 03 грудня 2024 року НТУ "ХПІ" подано адміністративний позов до Харківського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 03 грудня 2024 |
Номер відкриття провадження: | № 520/33172/24 |
Дата відкриття провадження: | 04 грудня 2024 |
Документи:
05 грудня 2024 14:17
|
Електронний підпис |
05 грудня 2024 14:16
|
Ухвала про відкриття провадження.pdf |
03 грудня 2024 15:24
|
позов ХОАС моніторинг 20112024.pdf |
05 грудня 2024 14:17
|
Електронний підпис |
03 грудня 2024 15:26
|
Електронний підпис |
05 грудня 2024 14:16
|
Ухвала про відкриття провадження.pdf |
03 грудня 2024 15:24
|
позов ХОАС моніторинг 20112024.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК СТС" |
4 512 817,00
UAH з ПДВ
|
4 437 817,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
4 662 688,00
UAH з ПДВ
|
4 455 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК СТС" #39503652 |
Рішення скасоване |
4 437 817,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2024 08:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2024 13:45
|
ТОВ "СК СТС" #39503652 |
Відхилено |
4 437 817,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2024 08:46
|
|
ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3498504137 |
Переможець |
4 455 000,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 08:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2024 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 10:44
|
Дод. угода №3 від 19.11.24.pdf | укладений |
19 листопада 2024 10:42
|
Запит.pdf | укладений |
19 листопада 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2024 12:38
|
Додаткова угода №2 до договору 196-ХПІ від 21.10.2024.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2024 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 08:50
|
Дефектний Акт дод. угода.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 08:47
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 08:47
|
Календарний графік дод. угода.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 08:47
|
Договірна ціна до договору №196 дод. угода.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 08:37
|
Договірна ціна до договору №196.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 08:35
|
Дефектний Акт.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 08:35
|
Календарний графік.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 08:35
|
Договір №196-ХПІ.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 08:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 196-ХПІ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної) помилки (описки) в договорі № 196-ХПІ від 21.10.2024 р.та додатковій угоді № 1 до договору № 196-ХПІ від 21.10.2024. У зв'язку з технічними можливостями майданчика оприлюднена додаткова угода № 2 до договору № 196-ХПІ від 21.10.2024 р. з причиною внесення змін "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" |
Номер договору про закупівлю: | 196-ХПІ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |