Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment of control systems of reserve diesel generators for power unit № 2 SS SUNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Д. Зубков (Інженер ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом») 38044 2010962 d.zubkov@ak.atom.gov.ua І. Герасименко (Інженер УВТК ВП ЮУАЕС) 3805136 44072 i_gerasimenko@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Д. Зубков (Інженер ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом») 38044 2010962 d.zubkov@ak.atom.gov.ua І. Герасименко (Інженер УВТК ВП ЮУАЕС) 3805136 44072 i_gerasimenko@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 229 315 866,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 146 579,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Також учасник надає договір страхування, на підставі якого була видана страхова гарантія, та докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2293158.66 UAH |
Publication date: | 03 серпня 2021 20:30 |
Enquiries until: | 14 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 вересня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 229 315 867 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 146 579 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Учасник бере на себе всі витрати, пов’язані з підготовкою та подачею своєї тендерної пропозиції, а Замовник не відповідає та не несе зобов’язань щодо цих витрат, незалежно від характеру проведення та результатів розгляду тендерної пропозиції, за виключенням випадків, передбачених чинним законодавством України. | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги, що підтверджують відповідність саме учасника процедури закупівлі встановленому в ТД кваліфікаційному критерію, визначені з врахуванням досвіду проведення попередніх закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом», є достатніми і не містять дискримінаційного характеру.
Запропоновані Вами зміни вважаємо недоцільними.
Запланований термінам виконання реконструктивних робіт САУ РДЕС в період ППР енергоблоку № 2 ВП ЮУАЕС починається з травня 2022 року,
Враховуючи зазначене та довготривалий ППР-2022 енергоблоку № 2, можливе поетапне постачання обладнання:
• 1 етап. Обладнання РДЕС. Система керування резервних дизель-генераторів 1СБ та обладнання верхнього рівня енергоблока № 2 – до 01.05.2022;
• 2 етап. Обладнання РДЕС. Система керування резервних дизель-генераторів 2 СБ енергоблока № 2 – до 01.07.2022;
• 3 етап. Обладнання РДЕС. Система керування резервних дизель-генераторів 3 СБ енергоблока № 2 – до 01.09.2022
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст. 10 (а саме, для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 03 серпня 2021, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06 вересня 2021 не порушує вимоги Закону.
З урахуванням запланованого терміну реалізації даного проекту, вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації.
Основні функціональні вимоги до обладнання та програмного забезпечення наведено в розділі 6 ТВтаУП ТТ.2.0009.0051.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000042 ● 854a69ca11b244daaa22c3c376bc3bb4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2021-08-03-003721-a 03.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-12 14:14:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-03-003721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру Enerpower s.r.o, UAB «Elbalt» і ПрАТ «СНВО «Імпульс», визначення переможцем торгів тендеру Enerpower s.r.o та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 17:35:54
Пояснення на запит ДАСУ від 12.11.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-08-03-003721-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 10.11.2021 № 384 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури (Устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-03-003721-a ] через електронну систему закупівель 12.11.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі… Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру Enerpower s.r.o, UAB «Elbalt» і ПрАТ «СНВО «Імпульс», визначення переможцем торгів тендеру Enerpower s.r.o та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС.
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам продукції: ПАТ «НВП «Радій», ТОВ «Вестрон», ПрАТ «СНВО «Імпульс», Nuvia a.s., Позитрон GmbH;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу ВП «Централізовані закупівлі» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі залишити на рівні, встановленому підрозділом-замовником (ВП ЮУАЕС), згідно з найнижчою комерційною пропозицією вітчизняного виробника ПАТ «НВП «Радій».
Замовником було розроблено та погоджено технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – ТСдоПЗ) «Технічна специфікація до предмета закупівлі № ТС2.0009.1459 устаткування систем управління резервних дизель-генераторів у рамках реалізації заходів № 24404 «КсПБ «Модернизация системы управления резервных дизель-генераторов. Енергоблок № 2».
ТСдоПЗ містить вимоги до продукції, що закуповується (передбачена можливість застосування еквівалентної продукції). Тобто будь-який учасник торгів може запропонувати обладнання, що виконує функції, визначені у ТСдоПЗ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://cutt.ly/hTvRJ6b (www.energoatom.com.ua - розділ «Закупівлі» - Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: «Частини електророзподільної, контрольної апаратури» (Устаткування систем управління генераторів).
За результатами розгляду тендерних пропозицій відповідно до рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 12.10.2021 до аукціону допущено всіх учасників закупівлі - Enerpower s.r.o, UAB «Elbalt» і ПрАТ «СНВО «Імпульс». Відповідно до ст. 29 Закону в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій. Оприлюднення інформації щодо членів тендерного комітету, які приймали таке рішення, Законом не передбачено.
27.10.2021 в електронній системі закупівель розміщено протокол визначення переможця торгів № 6814 від 26.10.2021, в якому міститься інформація щодо осіб тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом», які приймали рішення про визначення переможцем тендеру учасника Enerpower s.r.o., пропозиція якого визначена ЕСЗ автоматично, як найбільш економічно вигідна.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Enerpower s.r.o | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
UAB "Elbalt" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Enerpower s.r.o |
228 998 843,18
UAH з ПДВ
|
227 852 263,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
UAB "Elbalt" |
228 734 463,05
UAH з ПДВ
|
228 734 463,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "СНВО"Імпульс" |
229 315 866,00
UAH з ПДВ
|
229 315 866,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Enerpower s.r.o #01438662 |
Переможець |
227 852 263,85
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 11:18
|
Додаткова угода № 2.pdf | укладений |
08 березня 2024 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 15:09
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 16:23
|
53-129-01-21-02372.pdf | укладений |
15 листопада 2021 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено та викладено у новій редакції пункти 1.1, 2.1, 5.4, 6.3.1, 10.1 Контракту. Змінено та викладено у новій редакції Специфікацію № 1 до Контракту. Змінено термін постачання Продукції до 01.03.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |