Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ВЕЛИКОБУДИЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40085289 |
Місцезнаходження: | 37320, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, с. Великі Будища, вул. Миру, буд. 1 |
Контактна особа: |
Дарія Лапко +380956376730 dobrobut-kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 860 277,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 602,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 13:27 |
Тендерна документація водонапірна вежа Верик вул. Кизя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-08-000027 ● dbb4aac7eaf14d5f9cceb775e3798fcd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2024 № 1-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-11-29-010048-a, 29.11.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 12:52:13
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3860277,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-010048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- підпунктом 6.2 розділу І Додатку 3 тендерної документації замовником визначено перелік документів та умови надання інформації, що необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, а саме: Інформацію або документи, які свідчать про наявність чинних документів дозвільного характеру із обов’язковим зазначенням дати видачі, переліку видів діяльності, класу наслідків (у разі визначення класу наслідків передбачено умовами ліцензованої діяльності). У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СПМК-4» розміщено: - файл «Копія дозволу.pdf», який містить дозвіл № 419.12.53-42.21, від Державної служби гірничного нагляду та промислової безпеки України виданий учаснику на виконання робіт з підвищеною небезпекою з терміном дії від 9 жовтня 2012 р. до 9 жовтня 2017 р. Внизу даного дозволу також зазначено, що термін дії був продовжений відповідно заяви до 8 жовтня 2022 року. Даний дозвіл не підтверджує чинність його на момент подання тендерної пропозиції учасником. Надайте пояснення чому учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПМК-4» не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПМК-4» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.2 пункт 1 Додатку 1 тендерної документації надає файл «Копія договорів оренди авто.pdf», який містить договір оренди автомобіля у приватної особи від 29.04.2019 року укладений між громадянином Осіповим Олександром Кир’яновичем (Орендодавець) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПМК-4» (Орендар), відповідно до якого учаснику передається в користування вантажний самоскид марки ЗИЛ-ММЗ. Також в цьому файлі міститься аналогічний договір оренди транспортного засобу у фізичної особи від 07.09.2023 між Осіповим Василем Олександровичем (Орендодавець) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПМК-4» (Орендар) на екскаватор гусеничний. При цьому, відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договори, які не посвідчені нотаріально. З якої причини замовником не надано учаснику у відповідності з нормами пункту 43 Постанови № 1178 вимогу про усунення невідповідностей?
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПМК-4» було укладено договір про закупівлю робіт від 13.12.2023 № 36 (далі - договір) пунктом 15.1. якого визначені додаткові умови, які є невід’ємною частиною договору: додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «календарний план виконання робіт», додаток 3 «Дефектний акт», додаток 4 «Локальний кошторис», які на дату оприлюднення договору 18.12.2023 не завантажені в електронну систему закупівель. Проте, вищевказані додатки були завантажені 27.12.2023 тобто на десятий день з дати укладання договору. Тоді як відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднює договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Надайте пояснення, чому додатки було оприлюднено з порушенням строків?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 10:47:11
Відповідь на «Запит замовнику на пояснення» від Держаудитслужби(НАКАЗ 08.01.2024 № 1-З)
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт No 22/1474-11/23 від 22 листопада 2023) від ТОВ "УК ЕКСПЕРТИЗА" (ЄДРПОУ 42431096), додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до відомості обсягів робіт.
Технічні вимоги, з урахуванням видів та обсягів робіт, визначених проектною документацією для виконання відновлюючого будівництва даного об’єкту
(Генеральний проектувальник проектної документації КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТУР").
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів (про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови) і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, ми надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://velbud-gromada.gov.ua/news/1701934608/
2. ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПМК-4» не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», тому що документ, який у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СПМК-4»: - файл «Копія дозволу.pdf», який містить дозвіл № 419.12.53-42.21, від Державної служби гірничного нагляду та промислової безпеки України виданий учаснику на виконання робіт з підвищеною небезпекою з терміном дії від 9 жовтня 2012 р. до 9 жовтня 2017 р. з продовженням даного дозволу згідно заяви до 8 жовтня 2022 року, не вважається не дійсним згідно п.4 ПОСТАНОВИ № 357 від 24 березня 2022 р. КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану»:
4) строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/357-2022-%D0%BF#n7
3. Учасником ТОВ «СПМК-4» у складі тендерної пропозиції завантажено договори, які не посвідчені нотаріально. Уповноваженою особою не було звернуто уваги(людський фактор), що договори заключені не з фізичною особою-підприємцем, а з фізичною особою.
Нотаріальне посвідчення договору потрібне для юридичної сили, за для уникнення ризиків, вирішення спірних питань і т.д. між самими сторонами договору. Але для самого замовника, не має значення чи засвідчено нотаріально цей договір чи ні, головне щоб у Виконавця було необхідне обладнання для виконання робіт зазначених у вимогах тендерної документації. Отже, Замовник не має права, визнавати та визначати юридичну силу чи нікчемність таких договорів.
4. Вказані додатки не були оприлюднені у зв’язку з великим навантаженням на кінець року уповноваженої особи, що є юрисконсультом, покладено багато інших функціональних обов’язків за посадою (окрім здійснення закупівель). У зв’язку з великим навантаженням, враховуючи технічні та фізичні можливості, механічно було оприлюднено сам договір, вибрано на комп’ютері не той файл(сканований без додатків). Його було відвантажено, підписано КЕП та не перевірено. Тож коли було виявлено дану технічну помилку, було прийнято рішення завантажити Додатки до договору окремим файлом (протокол додається). Нажаль, електронною системою закупівель не передбачено можливості виправлення таких технічних помилок (заміна такого документу є неможливою).
Однак, не оприлюднення зазначених документів не призвело і не могло призвести до наслідків, які б могли вважатись грубим порушенням законодавства України, адже у складі своєї тендерної пропозиції, термін дії якої складає 90 календарних днів(на підтвердження файл «Пропозиція.pdf» від 05.12.2023) Учасником було надано всі ці Додатки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто! Договір розірвано!!!
2024-02-03 14:45:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2024-02-08 09:42:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК-4" |
3 847 521,00
UAH з ПДВ
|
3 847 521,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК-4" #34110610 |
Переможець |
3 847 521,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2024 14:55
|
ДУ про розірвання.pdf | укладений |
03 лютого 2024 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 10:21
|
ДУ СПМК-4.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 18:13
|
додатки СПМК-4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 20:46
|
Договір ПМК-4.pdf | укладений |
18 грудня 2023 20:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки до Договору: кошториси |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток до Договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору, за для завершення початих будівельних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 грудня 2023 — 02 лютого 2024 |
Сума оплати за договором: |
779 545,00
UAH (в тому числі ПДВ 129 924,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору |